Mam kierownicę LOGITECH WingMan Formula Force GP (taka z żółtymi wstawkami) i chciałem skonfigurować ją pod epsxe (do GT2) i nie wyszło. Mianowicie kalibrując skręt kierownicy jako ruch lewej gałki analogowej w prawo/lewo, w grze skutkowało to reakcją samochodu dopiero po maksymalnym skręceniu kierownicy i to reakcją jak po przyciśnięciu strzałki prawo/lewo.
Pytanie: czy da się taką kierownicę (do PC) skonfigurować poprawnie przez jakikolwiek emulator radzący sobie z GT2? Chciałbym uzyskać możliwość stopniowania skrętu kół delikatnymi ruchami kierownicy. Nie pamiętam, czy już w GT2 była możliwość dodawania gazu i hamowania prawym analogiem, a jeśli tak, to czy da się też ustawić pedały od kierownicy pod prawą gałkę, również aby można było stopniować dodawanie gazu (np. celem zmniejszenia uślizgu kół przy ruszaniu) i hamulca.
Jeśli to niemożliwe, to jaki pad polecacie najbardziej do grania w GT2 przez epsxe, który radzi sobie z powyższymi wymaganiami. Dodatkowo chciałbym wiedzieć, czy przez emulator, na przejściówce pod usb, działałby Dual Shock z nowszych padów z PSX'a.
Szukałem odpowiedzi na powyższe pytania na forum, ale żadnej wyczerpującej temat nie znalazłem.
Pytanie: czy da się taką kierownicę (do PC) skonfigurować poprawnie przez jakikolwiek emulator radzący sobie z GT2? Chciałbym uzyskać możliwość stopniowania skrętu kół delikatnymi ruchami kierownicy. Nie pamiętam, czy już w GT2 była możliwość dodawania gazu i hamowania prawym analogiem, a jeśli tak, to czy da się też ustawić pedały od kierownicy pod prawą gałkę, również aby można było stopniować dodawanie gazu (np. celem zmniejszenia uślizgu kół przy ruszaniu) i hamulca.
Jeśli to niemożliwe, to jaki pad polecacie najbardziej do grania w GT2 przez epsxe, który radzi sobie z powyższymi wymaganiami. Dodatkowo chciałbym wiedzieć, czy przez emulator, na przejściówce pod usb, działałby Dual Shock z nowszych padów z PSX'a.
Szukałem odpowiedzi na powyższe pytania na forum, ale żadnej wyczerpującej temat nie znalazłem.
Komentarz