Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Honda S2000 '99

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Honda S2000 '99

    Honda S2000 '99

    Dane techniczne:
    • Silnik: I4 DOHC
      Pojemność: 1997cc
      Moc: 241hp / 8100rpm
      Moment obrotowy: 219Nm / 7500rpm
      Napęd: FR
      Skrzynia: 6-stopniowa


    Nadwozie:
    • Typ: Roadster
      Kolory: Grand Prix White, Silver Stone Metallic, Berlina Black, New Formula Red, Indy Yellow Pearl, Monte Carlo Blue Pearl
      Wymiary: 4135mm x 1750mm x 1285mm
      Waga: 1240kg


    Cena:
    • 33 800 Cr


    Po tuningu (NA Tune) :
    • Silnik: I4 DOHC
      Pojemność: 1997cc
      Moc: 364hp / 9000rpm
      Moment obrotowy: 302Nm / 8600rpm
      Napęd: FR
      Skrzynia: 6-stopniowa


    Nadwozie:
    • Waga: 1058kg


    Koszt tuningu maksymalnego:
    • 303 200 Cr


    Wrażenia z jazdy:
    • Rasowy sportowiec. Niesamowicie trzyma sie drogi. Start nawet z maksymalnych obrotow to nie problem dla niego. Pokonywanie zakretow to sama przyjemnosc. Szybki i zwrotny. Trzeba sie napracowac, by stracic nad nim kontrole. Po maksymalnym tuningu wszystkie jego cechy poteguja sie. Wrecz pozera asfalt. Jazda S2K uzaleznia. Przyspieszenie swietne jak na tak wzglednie niska moc. Rzadko masz mozliwosc krecena motoru do nawet 10000 obrotow. Samochod pozycja obowiazkowa kazdego, kto zasiadzie do GT2.


    Osiągi:
    • Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
      0-100km/h: / 5.8s / 4.1s
      0-200km/h: / 23.1s / 12.6s
      0-300km/h: / Nie dotyczy / 42.8s
      MAX speed: / 278.23kmh / 326.5kmh (Auto 20)


    Czas:
    • 400m: / 14.207s / 12.112s
      1000m: / 25.900s / 21.579s
      Midfield Raceway: / 1:21.667 / 1:09.112


    Historia modelu:
    • Honda S2000 zadebiutowała na rynku w 1999 roku z okazji uczczenia 50. rocznicy istnienia japońskiej marki. Początkowo planowano ograniczoną produkcję tego auta, ale ogromny popyt na ten samochód zachęcił Hondę do nie tylko zwiększenia, ale rozpoczęcia typowo seryjnej produkcji, czego wręcz żądali sami klienci firmy. Do dzisiaj na całym świecie swoich właścicieli znalazło ponad 110 000 sztuk Hondy S2000. Niestety, sprzedaż auta zaczęła spadać, a ponadto 10 lat na rynku nawet dla takiego auta, to powolny czas przejścia na motoryzacyjną emeryturę. Bezlitosny kryzys gospodarczy tylko przyspieszył decyzję o zakończeniu jeszcze w tym roku produkcji tego modelu.

      Od samego początku pod maską auta pracował nowoczesny 2-litrowy, wysokoobrotowy silnik benzynowy, który zapewnia moc 240 KM i doznania akustyczne godne auta wyścigowego. A napędzane tylne koła i doskonałe wyważenie podwozia zapewniają wiele radości z jazdy tym sportowym roadsterem. Do tego dochodził zwarta, zgrabna i dynamiczna linia nadwozia, która mimo upływu 10 lat nadal wygląda świeżo i wciąż może się podobać, co również stanowi o ponadczasowości tego auta. Bez wątpienia Honda S2000 ustanowiła nowe standardy w swojej klasie i stała się punktem odniesienia dla innych producentów, co sprawiło, że już za życia stała się autem kultowym, na stałe wpisując się w karty historii motoryzacji.


    Galeria:


Pracuję...
X