Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Subaru Impreza Coupe WRX-R STi Version VI '99

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Subaru Impreza Coupe WRX-R STi Version VI '99

    Subaru Impreza Coupe WRX-R STi Version VI '99

    Dane techniczne:
    • Silnik: Boxer4 DOHC
      Pojemność: 1994cc
      Moc: 295hp / 7000rpm
      Moment obrotowy: 358Nm / 4500rpm
      Napęd: 4WD
      Skrzynia: 5-stopniowa



    Nadwozie:
    • Typ: Coupe
      Kolory: Pure White, Arctic Silver Metallic, Cool Gray Metallic, Gran Blue Mica
      Wymiary: 4350mm x 1690mm x 1405mm
      Waga: 1260kg



    Cena:
    • 30 090 Cr



    Po tuningu (Turbo) :
    • Silnik: Boxer4 DOHC
      Pojemność: 1994cc
      Moc: 490hp / 7100rpm
      Moment obrotowy: 516Nm / 6100rpm
      Napęd: 4WD
      Skrzynia: 5-stopniowa



    Nadwozie:
    • Waga: 1076kg



    Koszt tuningu maksymalnego:
    • 338 200 Cr



    Wrażenia z jazdy:
    • Przyspieszenie i trakcja bardzo dobre. Samochod prowadzi sie latwo. Nie ma mowy o niekontrolowanych poslizgach. W zakretach zachowuje sie pewnie, choc dla dobrego gracza naped na wszystkie kola moze byc ograniczeniem. Samochod ma tendencje do uciekania przodem w krajobraz. Moc w porownaniu do trakcji jest zbyt mala, by moc poszalec. Auto jest za grzeczne, co nie oznacza, ze jest zle. Silnik zapewnia bardzo dobre osiagi. Radze go krecic tylko do 7500, max 7750rpm.

      Po tuningu dostajemy istna rakiete. Pierwsza setka po zaledwie 3s! Nie ma mowy, zebysmy przegrali start do wyscigu. Naped 4WD poprzednio ograniczal woz. Po tuningu to jego glowna zaleta. W koncu trzeba jakos utrzymac te 500hp na torze. Samochod staje sie bardziej agresywny, a mimo to caly czas mamy nad nim pelna kontrole. Nie musimy sie bac, ze po gwaltownym wcisnieciu gazu na wyjsciu z zakretu nas obroci. 4WD rwie rowno asfalt i nie pozwala na spiny. Prowadzi sie swietnie. Niewielka masa i spory zapas mocy czynia go maszyna do zabijania... przeciwnikow.



    Osiągi:
    • Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
      0-100km/h: / 5.4s / 3.0s
      0-200km/h: / 21.4s / 9.8s
      0-300km/h: / Nie dotyczy / 29.2s
      MAX speed: / 265.24kmh / 345.0kmh (Auto 25)



    Czas:
    • 400m: / 13.528s / 10.822s
      1000m: / 25.065s / 19.703s
      Midfield Raceway: / 1:20.693 / 1:06.497 (Auto 13, 5th 0.724)



    Historia modelu:
    • Pierwsze egzemplarze Subaru Impreza wyjechały z fabryki w 1992 roku. Dwa lata później rozpoczęła się seria sukcesów w rajdach samochodowych: Colin McRae wygrał Rajd Nowej Zelandii oraz Rajd RAC, a rok później został rajdowym mistrzem świata, dając firmie Subaru pierwsze miejsce w rankingu producentów. Modyfikacja rankingu FIA pozostawiająca producentom większą swobodę w przerabianiu aut przyczyniła się do powstawania w roku 1993 modelu Subaru Impreza 555. Lata 1996 i 1997 to czas dominacji Subaru w rajdach samochodowych. Pierwszy model Impreza WRC powstał w 1997 roku, kiedy to wprowadzono regulamin WRC. Skrót WRC oznacza World Rally Championship, czyli Rajdowe Mistrzostwa Świata.


    Galeria:


Pracuję...
X