Tommy Kaira ZZIII
Dane techniczne:
Nadwozie:
Cena:
Po tuningu (Turbo) :
Nadwozie:
Koszt tuningu maksymalnego:
Wrażenia z jazdy:
Osiągi:
Czas:
Historia modelu:
Galeria:
Dane techniczne:
- Silnik: I4 DOHC
Pojemność: 1998cc
Moc: 184hp / 6900rpm
Moment obrotowy: 198Nm / 5400rpm
Napęd: MR
Skrzynia: 5-stopniowa
Nadwozie:
- Typ: Coupe
Kolory: Red, Blue Metallic
Wymiary: 3630mm x 1740mm x 1100mm
Waga: 670kg
Cena:
- Prize Car
Po tuningu (Turbo) :
- Silnik: I4 DOHC
Pojemność: 1498cc
Moc: 276hp / 7800rpm
Moment obrotowy: 274Nm / 6600rpm
Napęd: MR
Skrzynia: 5-stopniowa
Nadwozie:
- Waga: 616kg
Koszt tuningu maksymalnego:
- 202 700 Cr
Wrażenia z jazdy:
- Maly, ale wariat. Tak w skrocie mozna okreslic niewielka wyscigowke z pod znaku czerwonego zolwia ninja. Samochod prowadzi sie bardzo dobrze. Nadsterownosc pojawia sie niezwykle rzadko. Lekki i swietnie wywazony. Z latwoscia pokonuje kolejne zakrety. Bardzo przyjemny. Po tuningu to juz inna bajka. ZZIII przeobraza sie w istnego gocarta z Turbo na pokladzie. Prawie kazdy zakret pokonuje z minimalnym uslizgiem tylnej osi. W rekach doswiadczonego kierowcy jest to bardzo pomocne, bo przez to zakrety mozna pokonywac szybciej. Na wybojach czasem zdarza sie wieksza nadsterownosc, ale szybka kontra i samochod grzecznie wychodzi z luku. Jazda ZZIII sprawia niesamowita radoche. Stworzony wrecz na krete trasy, gdzie czuje sie najlepiej. Niewielka masa, mocny silnik i dobre zawieszenie. Moze z powodzeniem konkurowac z samochodami o polowe mocniejszymi. Samochod raczej dla doswiadczonych graczy. Jedynym minusem jest brak wyscigowej modyfikacji.
Osiągi:
- Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / 7.2s / 4.6s
0-200km/h: / 25.4s / 15.1s
0-300km/h: / Nie dotyczy / 54.6s
MAX speed: / 272.7kmh / 310.27kmh (Auto 17)
Czas:
- 400m: / 15.362s / 12.831s
1000m: / 27.001s / 22.853s
Midfield Raceway: / 1:22.504 / 1:11.234 (Auto 12)
Historia modelu:
- Jesli znasz ciekawy artykul lub wiadomosci o modelu ZZIII, przeslij je mnie. W ten sposob bede mogl uzupelnic to miejsce.
Galeria: