Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[GT2] Settings & Setup

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Ustawienia do aut z GT 2

    Słyszałeś może o czymś takim jak "edytowanie postów" ?

    Komentarz


    • #17
      Re: Ustawienia do aut z GT 2

      Zamieszczone przez AMW
      Dzieki tym ustawieniom nasz Escudo skręca niewyobrazalnie łatwo, i dzięki temu mozemy wykręcać niesamowite czasy okrązen (ja na przykład na Laguna Seca miałem równą minutę - cos ok. 1:00.700). Ale jest niestety jedno ale - nie przyzwyczaicie sie od razu. Pamiętajcie aby nie przesadzać z hamulcem i skręcaniem, bo Suzuki moze łatwo wpaść w poslizg lub znaleźć na......... wewnętrznej bandzie . I pamietajcie ze musi na tym wszystkim ucierpic prędkośc wozu na rzecz przyspieszenia.
      Nawet bardzo ucierpieć ;/ jechałem max 273km/h Ja już wole normalne Escudo

      Komentarz


      • #18
        Re: Ustawienia do aut z GT 2

        Suzuki Escudo Pikes Peak Version (normalne ustawienia)

        Ustawienia:

        zawieszenie:

        8,2/ 7,4
        105 / 115
        8 / 9
        10 / 9
        2,5 / 0,5
        0,10 / 0,00
        7 / 7


        skrzynia biegow:

        Final 5.500
        Auto Setup 17

        Spojlery na MAX

        LSD:
        42
        56
        50


        sprawdz takie ustawienia... powinno byc dobrze



        Suzuki Escudo Pikes Peak Version (latajace ustawienia )

        Ustawienia znalezione w Internecie, rzekomo stosowane przez wielkiego Artura Celesa. Na tych ustawieniach pojechal on prawie 700km/h.

        Na początku do swojego Escudo musimy nabyć systemy ASCC i TCSC oraz zmienić opony na Super Soft. Teraz przechodzimy do ustawień zawieszenia:
        2,0 / 2,0
        150 / 95
        2 / 1
        2 / 1
        0,5 / 0,0
        0,20 / 0,00
        1 / 1

        Teraz przechodzimy do skrzyni biegów, najpierw ustawiamy Final na 2,430 a następnie przestawiamy Auto Setup na 25. Po tym zmieniamy znowu Final na 2,090 i poszczególne biegy modyfikujemy tak:
        1) 5,938
        2) 3,644
        3) 2,518
        4) 1,836
        5) 1,423
        6) 1,108

        Teraz kolej na spojlery, które pełnią tu kluczową role w postawieniu auta na tylnych kołach. Ustawiamy je tak:
        0,34 / 0,99

        No i na koniec elektryka:
        LSD Initial - 46 / 46
        LSD Accel - 52 / 56
        LSD Decel - 20 / 20
        ASCC - 40
        TCSC - 1


        To by było na tyle jeżeli chodzi o ustawienia. Teraz mały poradnik jak jechać aby osiągnąć jak najwyższe wyniki gdyż wbrew pozorom nie jest to takie proste.

        Pierwsza rzeczy - pamiętaj żeby używać ręcznej skrzyni biegów oraz żeby jechać w normalnym kierunku a nie jak to miało miejsce w GT - do tyłu, gdyż po wyjściu z zakrętu jadąc do tyłu (napis Wrong Way) najedziesz na liczne wyboje które uniemożliwią Ci rozpędzenie się do maksymalnych prędkości. Jadąc normalnie wyboje znajdują się pod koniec prostej przez co przy prędkościach rzędu 450 km/h wręcz nie mają prawa przeszkadzać, a dodatkowo samochód przeskakując przez nie przyspiesza o jakieś 100-150 km/h w czasie 1-2 sekund.
        Kolejną ważną rzeczą jest start. Na początku po starcie wycofaj się do początku prostej aż samochód nie dotknie bandy. Teraz ruszamy i rozpędzamy samochód do 5 biegu, tak żeby dojeżdżając do zakrętu mieć około 380 km/h na budziku. Na zakręcie nie redukujemy biegu, jedziemy cały czas na 5. W ten sposób wychodząc z zakrętu mamy prędkość minimum jakieś 360 km/h. W sytuacji gdy prędkość będzie niższa lub przy wyjściu uderzysz w bande może dać Restart.
        Gdy juz uda Ci sie uporać z tym zakrętem masz dwie opcje, na początek lepiej opanować tą zdecydowanie łatwiejszą dzięki której uda Ci sie przekroczyć 500 km/h.

        1) Łatwiejsza - Po wyjściu spróbuj skierować samochód do wewnętrznej strony jezdni tak żeby jechać jak najbliżej trawnika w lini prostej. Masz na to niedużo czasu bo za chwile auto zacznie sie podnosić i zamiast je wyrównać wykręcimy bączka. Gdy już to opanujesz ostatnia rzecz jaka Ci pozostaje to wrzucić ostatni bieg gdy prędkość przekroczy 430 km/h. Potem należy już tylko jechać prosto i cieszyć oczy zawrotną prędkością która będzie miała raczej na pewno "5" z przodu.

        2) Trudniejsza - Druga opcja jest dość trudna i radze Ci ją przetestować dopiero po opanowaniu pierwszej. O ile cały technika wrzucania biegów i sam początek są takie same, to różnicą jest ułożenie auta po wyjściu z zakrętu. Należy ustawić je w taki sposób, aby na prostej jechało od zewnętrznej strony zakrętu do wewnętrznej i co najważniejsze należy zrobić to tak aby na końcu samochód znalazł się jak najbliżej trawnika (po lewej). Tym ustawieniem nie dość że "oszukujesz" opór powietrza w grze, to dodatkowo omijasz nierówności w środku toru i wjeżdżasz głębiej w wewnętrzną część zakrętu. Daje to możliwość uzyskania prędkości o ponad 100 km/h większej niż za pomocą metody pierwszej.

        Komentarz


        • #19
          Re: Ustawienia do aut z GT 2

          Najlepiej, gdyby do tego tematu każdy wrzucał najlepsze ustawienia jakie miał do poszczególnych samochodów...

          Komentarz


          • #20
            Re: Ustawienia do aut z GT 2

            po to powstal ten temat... wiec wrzucac tutaj swoje ustawienia :mrgreen:

            Komentarz


            • #21
              Re: Ustawienia do aut z GT 2

              Thooorn ^^ Ty mnie powalasz. W prawie każdym zdaniu u Ciebie jest wielokropek (...)

              Komentarz


              • #22
                Re: Ustawienia do aut z GT 2

                Zamieszczone przez •Trivez•
                Thooorn ^^ Ty mnie powalasz. W prawie każdym zdaniu u Ciebie jest wielokropek (...)
                A ja w żadnym Twoim poście nie znalazłem nic sensownego...
                http://najalternatywniej.blogspot.com/
                keep calm & carry on
                digart - lastfm
                ---
                REGULAMIN FORUM ]

                Komentarz


                • #23
                  Re: Ustawienia do aut z GT 2

                  Nie komentuj... Jak masz problem to na pw ^^

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: Ustawienia do aut z GT 2

                    Tak samo można powiedzieć o Twoim poście do Thoorna...

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: Ustawienia do aut z GT 2

                      R Lotus Elise GT1

                      613hp / 542 Nm
                      803kg

                      Zawieszenie:

                      9.0 / 7.0
                      75 / 75
                      1 / 2
                      1 / 2
                      2,2 / 0,8
                      0.00 / 0.00
                      1 / 1

                      Skrzynia:
                      Final 3.360
                      Auto Setup: 13
                      1- 3.619
                      2- 2.450
                      3- 1.920
                      4- 1.570
                      5- 1.248
                      6- 0.910

                      LSD:
                      11
                      50
                      21

                      ASCC: 90
                      TCSC: 50

                      Radze uwazac na krawezniki bo auto jest nieprzewidywalne :mrgreen:

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: Ustawienia do aut z GT 2

                        R GT40 '66

                        652 hp / 745 Nm
                        998kg

                        Zawieszenie:

                        5,4 / 4,5
                        95 / 97
                        8 / 8
                        7 / 7
                        4,0 / 0,0
                        0,20 / 0,00
                        7 / 7

                        Skrzynia:

                        Final: 5.000
                        Auto Setup: 25

                        5th gear: 0,420

                        Skrzydla:

                        0,20 / 0,40

                        LSD:

                        46
                        56
                        52


                        Na tych ustawieniach na Test Course udalo mi sie rozpedzic samochod do 400km/h. Na mecie okrazenia wynik: 0.49,087 400,20km/h. Wiec mamy kolejnego co potrafi pojechac 400km/h :mrgreen:

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: Ustawienia do aut z GT 2

                          Proszę o ustawienia do R gt-one Race Car '98. Najlepiej takie (jak sie da) żeby na początku nie paliła gumy, i nie skakała kilka sekund na jednym biegu. Po 3 już spokojnie chodzi. Z góry thx

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: Ustawienia do aut z GT 2

                            tego sie nie da zmienic... kazde auto z napedem MR czy FR na starcie pali gume.

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: Ustawienia do aut z GT 2

                              Według mnie ustawienia dobiera się do konkretnego toru i pod swój styl jazdy wiec jeśli ktoś wystawia swoje ustawienia powinien napisać pod który tor one są.

                              Gdy nie wiesz dokąd iść, krzyk zmęczył cie
                              Za szyjke mocno chwyć i napij się!
                              Jabol punk!

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: Ustawienia do aut z GT 2

                                dobre ustawienia to baza dla pozniejszych drobnych poprawek zaleznie od toru. na moich ustawieniach bardzo dobrze jezdzi sie na wiekszosci torow

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X