Dzieki tym ustawieniom nasz Escudo skręca niewyobrazalnie łatwo, i dzięki temu mozemy wykręcać niesamowite czasy okrązen (ja na przykład na Laguna Seca miałem równą minutę - cos ok. 1:00.700). Ale jest niestety jedno ale - nie przyzwyczaicie sie od razu. Pamiętajcie aby nie przesadzać z hamulcem i skręcaniem, bo Suzuki moze łatwo wpaść w poslizg lub znaleźć na......... wewnętrznej bandzie . I pamietajcie ze musi na tym wszystkim ucierpic prędkośc wozu na rzecz przyspieszenia.
Nawet bardzo ucierpieć ;/ jechałem max 273km/h Ja już wole normalne Escudo
Suzuki Escudo Pikes Peak Version (latajace ustawienia )
Ustawienia znalezione w Internecie, rzekomo stosowane przez wielkiego Artura Celesa. Na tych ustawieniach pojechal on prawie 700km/h.
Na początku do swojego Escudo musimy nabyć systemy ASCC i TCSC oraz zmienić opony na Super Soft. Teraz przechodzimy do ustawień zawieszenia:
2,0 / 2,0
150 / 95
2 / 1
2 / 1
0,5 / 0,0
0,20 / 0,00
1 / 1
Teraz przechodzimy do skrzyni biegów, najpierw ustawiamy Final na 2,430 a następnie przestawiamy Auto Setup na 25. Po tym zmieniamy znowu Final na 2,090 i poszczególne biegy modyfikujemy tak:
1) 5,938
2) 3,644
3) 2,518
4) 1,836
5) 1,423
6) 1,108
Teraz kolej na spojlery, które pełnią tu kluczową role w postawieniu auta na tylnych kołach. Ustawiamy je tak:
0,34 / 0,99
No i na koniec elektryka:
LSD Initial - 46 / 46
LSD Accel - 52 / 56
LSD Decel - 20 / 20
ASCC - 40
TCSC - 1
To by było na tyle jeżeli chodzi o ustawienia. Teraz mały poradnik jak jechać aby osiągnąć jak najwyższe wyniki gdyż wbrew pozorom nie jest to takie proste.
Pierwsza rzeczy - pamiętaj żeby używać ręcznej skrzyni biegów oraz żeby jechać w normalnym kierunku a nie jak to miało miejsce w GT - do tyłu, gdyż po wyjściu z zakrętu jadąc do tyłu (napis Wrong Way) najedziesz na liczne wyboje które uniemożliwią Ci rozpędzenie się do maksymalnych prędkości. Jadąc normalnie wyboje znajdują się pod koniec prostej przez co przy prędkościach rzędu 450 km/h wręcz nie mają prawa przeszkadzać, a dodatkowo samochód przeskakując przez nie przyspiesza o jakieś 100-150 km/h w czasie 1-2 sekund.
Kolejną ważną rzeczą jest start. Na początku po starcie wycofaj się do początku prostej aż samochód nie dotknie bandy. Teraz ruszamy i rozpędzamy samochód do 5 biegu, tak żeby dojeżdżając do zakrętu mieć około 380 km/h na budziku. Na zakręcie nie redukujemy biegu, jedziemy cały czas na 5. W ten sposób wychodząc z zakrętu mamy prędkość minimum jakieś 360 km/h. W sytuacji gdy prędkość będzie niższa lub przy wyjściu uderzysz w bande może dać Restart.
Gdy juz uda Ci sie uporać z tym zakrętem masz dwie opcje, na początek lepiej opanować tą zdecydowanie łatwiejszą dzięki której uda Ci sie przekroczyć 500 km/h.
1) Łatwiejsza - Po wyjściu spróbuj skierować samochód do wewnętrznej strony jezdni tak żeby jechać jak najbliżej trawnika w lini prostej. Masz na to niedużo czasu bo za chwile auto zacznie sie podnosić i zamiast je wyrównać wykręcimy bączka. Gdy już to opanujesz ostatnia rzecz jaka Ci pozostaje to wrzucić ostatni bieg gdy prędkość przekroczy 430 km/h. Potem należy już tylko jechać prosto i cieszyć oczy zawrotną prędkością która będzie miała raczej na pewno "5" z przodu.
2) Trudniejsza - Druga opcja jest dość trudna i radze Ci ją przetestować dopiero po opanowaniu pierwszej. O ile cały technika wrzucania biegów i sam początek są takie same, to różnicą jest ułożenie auta po wyjściu z zakrętu. Należy ustawić je w taki sposób, aby na prostej jechało od zewnętrznej strony zakrętu do wewnętrznej i co najważniejsze należy zrobić to tak aby na końcu samochód znalazł się jak najbliżej trawnika (po lewej). Tym ustawieniem nie dość że "oszukujesz" opór powietrza w grze, to dodatkowo omijasz nierówności w środku toru i wjeżdżasz głębiej w wewnętrzną część zakrętu. Daje to możliwość uzyskania prędkości o ponad 100 km/h większej niż za pomocą metody pierwszej.
Na tych ustawieniach na Test Course udalo mi sie rozpedzic samochod do 400km/h. Na mecie okrazenia wynik: 0.49,087 400,20km/h. Wiec mamy kolejnego co potrafi pojechac 400km/h :mrgreen:
Proszę o ustawienia do R gt-one Race Car '98. Najlepiej takie (jak sie da) żeby na początku nie paliła gumy, i nie skakała kilka sekund na jednym biegu. Po 3 już spokojnie chodzi. Z góry thx
Według mnie ustawienia dobiera się do konkretnego toru i pod swój styl jazdy wiec jeśli ktoś wystawia swoje ustawienia powinien napisać pod który tor one są.
Gdy nie wiesz dokąd iść, krzyk zmęczył cie
Za szyjke mocno chwyć i napij się!
Jabol punk!
Komentarz