Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

!!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

    Zamieszczone przez thooorn
    Dreadlock? A nie przypadkiem w GT4 jest juz auto-test ZZII? ...Twojego autorstwa? :wink:
    Oczywiście że jest. :wink:
    Ale wiesz chodzi mi o ten z GT2...różnice,podobieństwa,ogólnie parametry.
    Ściągnąłem sobie przerobione GT2 na PSP i jak tylko uda mi się uruchomić to zrobię sobie retro granie
    Już się nahajcowałem.

    Komentarz


    • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!


      Co myślicie?

      Komentarz


      • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

        Stary filmik. Bledy w grze... problemy z karta pamieci. Niektore z nich to hybrydy.

        Komentarz


        • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

          Zamieszczone przez nismoman
          Gt-one nie ma szans :mrgreen:
          5:32.783
          R Mini Cooper 1.3i
          2969hp
          642kg
          4WD

          Nawet nie zauwazylem tego posta. Racja. GT-One nie ma szans :mrgreen: Hot Rod

          Komentarz


          • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

            Toyota Aristo V300 '97

            Niby nic, niby kolejna skosnooka limuzyna, klon E-klasy. Poczatkowa moc nie zadowala, samochod jest ciezki i na pierwszy rzut oka marny z niego bolid do wyscigow. A to blad...




            Samochod po max tuningu z ociezalej limuzyny przeradza sie w demona szybkosci Wstepne testy na Red Rock i High Speed dodatkowo pokazaly ze nie mamy do czynienia z klocem na glinianych kolach. Samochod nadzwyczaj dobrze radzi sobie na zakretach, nie przeszkadza mu nawet jego (nadal) dosyc spora masa (prawie 1,5t). Polyka kolejne wyscigowe metry jak nie jeden super samochod.

            Silnik:
            I6 DOHC
            2997cc
            703hp/6500rpm
            818Nm/4600rpm

            1435kg



            Przebieg momentu jest fascynujacy. Praktycznie od 4000rpm do konca mamy stale ponad 800Nm. Ma to odzwierciedlenie w osiagach. Niecale 4s i mamy juz 100km/h. Moc tez niczego sobie. 700hp to wiecej niz chocby w GT-One. Jedynym minusem jest AT ktore kreci sie tylko do 6100rpm. Dlatego samochod nie wykorzystuje swojej pelnej mocy. Ale od czego mamy MT...

            Zdecydowanie polecam

            Komentarz


            • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

              Szczerze mówiąc, to pierwszy raz widzę ten samochód na oczy. Z tej perspektywy przód wygląda jak CLK. Chciałbym zobaczyć na własne oczy, co potrafi.

              Komentarz


              • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                Zeby nie odkopywac starych tematow to napisze tutaj...

                [R]Nissan R33 Drag GT-R, "slabszy" kolega 180SX. Postanowilem troche sie nim pobawic. Oto rezultaty:



                Predkosc jest chyba widoczna, ta po prawej pod rekordem okrazenia. 426,9km/h. Oczywiscie nie zrobilem tego sam. Przydal sie tunel aero za drugim Dragiem :mrgreen: Co ciekawe, bot 180SX rozpedza sie tylko do ok. 400-405km/h. Te +20km/h R33 Drag GT-R osiagnal juz sam. Mysle ze przy odrobinie szczescia mozna przekroczyc 430km/h.

                Jadac R33 Drag GT-R bez "pomocy" osiagnalem 394km/h. Tu rowniez jest jeszcze troche do zrobienia a magiczne 400km/h da sie zrobic

                Komentarz


                • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                  Ja R33 Dragiem bez pomocy zrobiłem 405 km/h. Z pomocą nie próbowałem.

                  Ogólnie dragami mało jeżdżę, dlatego nie biję rekordów. Po prostu nie siedzę przy ustawieniach. Jak mi się zachce, to jadę na Test Run na Test Course w Tuned Turbo HKS'em. Robię tak, ponieważ tu masz nieograniczoną ilość okrążeń. Na Machine Test - jedno. R33 niespecjalnie lubię jeździć.

                  Komentarz


                  • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                    Szukalem odpowiedniego samochodu na poczatek gry. Do tej pory zaczynalem Nissanem Skyline GTS25 Type S R32 '91 (187hp, FR) ale jest on za ciezki i bardzo szybko odpada z rywalizacji. Znalazlem cos lepszego.

                    Nissan Silvia K's 1800cc '88
                    w used cars od 3,500CR (PAL)

                    Za tak smieszne pieniadze dostajemy:
                    I4 DOHC 1809cc
                    171hp/6500
                    227Nm/4000
                    FR 1120kg

                    Dlaczego K's 1800cc a nie 2000cc? Poniewaz 2000cc ma ponad 200hp i nie mozna nia wystartowac w paru wyscigach ograniczonych do 197hp (PAL). Zostaje nam jeszcze ok 6tys a jak wiadomo, na poczatku kazdy grosz jest wazny. Z czasem nasza Silvia bedzie rosnac w sile. Startujac do coraz "silniejszych" wyscigow bedziemy kupowac coraz to lepsze czesci az do...



                    [R] Nissan Silvia K's 1800cc '88
                    I4 DOHC 1809cc
                    360hp/6900
                    399Nm/5600
                    FR 999kg

                    Takim oto samochodem wygralem wszystkie wyscigi w GT League (po za GT World) i znaczna wiekszosc wyscigow w Special Events. Do zrobienia w SE pozostaly wyscigi: FF, MR, 4WD, Light-Weight K Cup, Tuned NA Cup, Tuned Turbo Cup, GT All Stars i GT500. TAK... K's 1800cc wygral ze swirami ze GT300, samochodami o 100hp mocniejszymi i badz co badz o wiele lepszymi. Nie bylo to takie proste. Cusco i Amemiya to killerzy. Wykorzystaja kazdy blad.

                    Tak wiec, jednym samochodem kupionym na pchlim targu za grosze mozna zrobic SPOOORA czesc gry. Auto jest swietne. Prowadzi sie bardzo dobrze. Jest jak przyklejone do drogi. Zero uslizgow. Polyka kolejne wyscigowe metry jak rasowa wyscigowka. Czasem tylko mozna miec maly problem z podsterownoscia, ale w rekach dobrego gracza to auto to maszyna do wygrywania. Sprzedajac wszystkie nagrody, jakie nam wpadna po drodze w czasie podrozowania z K's 1800cc, na naszym koncie powinnismy miec cos ok. 3'000'000CR (PAL). Dalej sprawa jest juz prosta...

                    Komentarz


                    • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                      [R] S2000GT1

                      Swietne auto. Gocart. Trzyma sie drogi jak chyba zaden inny samochod. Rasowa wyscigowka. Pojechalem nia na wyscig GT All Stars na Super Speedway.

                      Najlepszy czas okrazenia: 0:29.051

                      A tu male potwierdzenie...

                      Komentarz


                      • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                        W PAL na poczÄ…tku mamy 10.000 Cr tak?
                        Przez chwilę miałem wątpliwości co do Silvii. W PAL kosztuje 3.500 Cr, w przeliczeniu na NTSC-JAP 350.000 Cr. Popełniłem błąd w przeliczeniu i wyszło mi 3.500.000 Cr :mrgreen: podczas, gdy w NTSC-JAP na początku mamy 1.000.000 Cr.

                        Czyli racja. Świetny wózek na początek gry.

                        Komentarz


                        • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                          Zeby przeliczyc ceny z PAL na NTSC, do cen w PAL dopisujemy dwa zera na koncu.


                          Samochod jest bardzo dobry. Za tak niewielka cene mozna miec woz, ktorym przejdziemy znaaaczna czesc gry. Dobrze ponad 50%.

                          Komentarz


                          • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                            Ja przeliczam na zasadzie "PAL 1.000.000 Cr - NTSC 100.000.000 Cr".

                            Samochód dość lekki (poniżej tony), stosunkowo sporo hp jak na początkowe wyścigi, dobrze prezentuje się wizualnie aż w końcu dobre osiągi. Czegóż chcieć więcej?

                            Komentarz


                            • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                              W 730dniu konsolowym w koncu udalo mi sie dorwac TEN samochod. Polowalem na Nia od paru miesiecy.

                              Subaru Impreza 22B STI Version '98



                              Historia kultowego modelu.

                              W 1998 roku Subaru-Japan powstał widebody, 2-drzwiowa, Impreza o nazwie "22B STi. 22B powstala dla upamiętnienia zarówno 40 rocznicy Subaru jak również trzeciego tytulu producentow dla Subaru w FIA World Rally Championship. W dniu dopuszczenia do sprzedaży, wszystkie 399 zostaly wyprzedane w przeciagu 48 godzin. Samochody miały poczatkowy kod VIN GC8E2SD. Kolejne 25 zostały wyprodukowane na rynkach eksportowych.

                              W 22B zastosowano silnik EJ22 w przeciwieństwie do regularnie stosowanego EJ20. Oznacza to, że pojemnosc została zwiększona z 1994 do 2212 ccm. Silnik produkuje 350 KM (345 hp/257 kW) przy 6000rpm i 363 Nm (225 ft lbf/37,0 kgm) przy 3200rpm. Redline została obniżona z 8000rpm do 7000rpm. Współczynnik kompresji wynosi 8.0:1. Zastosowana turbosprężarka to IHI RHF 5HB (wewnatrz spółki znana pod kodem VF23).

                              Samochód dostal unikalny niebieski kolor (555 Sonic Blue Mica) a nadkola zostaly zaczerpnięte z projektu Petera Stevensa dla Imprezy WRC, tym samym zwiekszajac szerokość wozu o 80 mm do 1770 mm. Waga samochodu zostala ograniczona do 1270kg (2.800 funtów). Zawieszenie jest dzielem firmy Bilstein. Hamulce pozostaly standardowe. 4tloczkowe z przodu, 2tloczkowe z tylu. Koła zostały zwiększone od standardowego WRX STi Type R 16x7 do 17x8.5 "BBS Elektra Wheels". Samochód dostal opony 235/40 ZR17 Pirelli P Zeros. Pojedyncze sprzeglo zostalo zamienione na podwójne ceramiczne. Dlugosci przelozen pozostaly takie same jak standardowych WRX Type R. Samochód posiada unikalny wlot powietrza, inspirowany na WRC zderzak przedni i tylne skrzydło dowolnie regulowane.

                              Pochodzenie nazwy 22B bylo często przedmiotem dyskusji. Wielu liczbe 22 przypisuje pojemnosci silnika (2,2 litra) a litere B do zawieszenia Bilstein. Ma to odniesienie do faktu, iz Subaru sprzedaje model Legacy Spec B, gdzie B oznacza wlasnie zawieszenie Bilstein. Inni uważają, że 22B miało reprezentować 555 (555 jest firma tytoniowa, która była głównym sponsorem Subaru w WRC). 22B jest szesnastkową wersja liczby 555.

                              Trzy 22B dostaly numery tablic "000", dwie trafily do WRC dla kierowców teamu Subaru (Colin McRae i Nicky Grist), trzecia trafila do Davida Lapwortha z Prodrive.


                              Dane techniczne (GT2, full tuning):
                              Boxer4 DOHC 2212ccm
                              531hp/6600rpm
                              601Nm/6100rpm
                              4WD 1130kg



                              Komentarz


                              • Re: !!!! WSZYSTKO O SAMOCHODACH !!!!!!

                                Chyba gdzieś na forum wspominałem że jeden egzemplarz tego auta jeździł (może nadal jeździ) na polskich tablicach zarejestrowany jako bankowóz.

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X