Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dirt Settings

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dirt Settings

    Nie znalazłem wątku stricte o ustawieniach rajdowych w GT2, więc przeznaczam na ten cel niniejszy.

    Zacząłem przechodzić rajdy Subaru Imprezą 22B STi Version i początkowe ustawienia tego auta po wszystkich modyfikacjach, były tragiczne - zupełnie bez porównania z zachowaniem rajdowych Race Car'ów. Kiedy zaczynałem iść bokiem, to po dodaniu gazu i skontrowaniu auto w ogóle nie chciało wyjść z drftu. Po wielu próbach doszedłem do takich ustawień:

    Suspension

    Spring Rate: F - 10.0 R - 5.0 [kg/mm]
    Ride Height: F - 110 R - 115 [mm]
    Damper Bound: F - 3 R - 5 [level]
    Damper Rebound: F - 3 R - 6 [level]
    Camber: F - 0.0 R - 0.8 [degrees]
    Toe: F - -0.10 R - 0.05 [mm]
    Stabilizer: F - 2 R - 6 [level]

    Brake Controller: F - 10 R - 14 [level]

    Gear

    1st - 2.560
    2nd - 1800
    3rd - 1.300
    4th - 1.000
    5th - 0.785
    Final - 4.660
    Auto Setup - 7

    Aerodynamics

    Downforce: F - 0.50 R - 0.50

    Others

    LSD Initial: F - 7 R - 11
    LSD Acceleration F - 26 R - 36
    LSD Deceleration F - 16 R - 26

    Nadal jednak nie jestem zadowolony, bo przy zbyt dużym wychyleniu (powyżej 80 stopni) nadal bardzo długo zajmuje wyjście z driftu - często kończy się spotkaniem z barkierką. Trzeba bardzo uważać, żeby za bardzo nie postawić subarynki bokiem, co w niektórych zakrętach i na hopach jest dość trudne. Macie jakieś pomysły jak to poprawić?

    Zamieszczajcie tu rajdowe ustawienia waszych aut.

  • #2
    Re: Dirt Settings

    Patrząc po kolei na ustawienia, a nie jeżdząc proponuję względem Twoich ustawień te poprawki:

    Spring Rate:
    Front: 5.0
    Rear: 3.0

    Ride height:
    Front: min
    Rear: min

    Damper bound:
    Front: 2
    Rear: 3

    Damper rebound:
    Front: 8
    Rear: 6

    Camber:
    Rear: 0.05

    Toe:
    Front: +0,10
    Rear: +0,15

    Stabilizer
    Front: 4

    Brakes:
    Front: 12

    Komentarz


    • #3
      Re: Dirt Settings

      No niestety Twoje poprawki nie rozwiązały problemu. Być może to auto wymaga po prostu szczególnej uwagi, bo przy czystej jeździe osiąga niezłe wyniki. Wystarczy jednak chwila nieuwagi i i spotkanie z barierą gwarantowane. Pokombinuję jeszcze, ale dzięki za chęci.

      Komentarz

      Pracuję...
      X