Nie znalazłem wątku stricte o ustawieniach rajdowych w GT2, więc przeznaczam na ten cel niniejszy.
Zacząłem przechodzić rajdy Subaru Imprezą 22B STi Version i początkowe ustawienia tego auta po wszystkich modyfikacjach, były tragiczne - zupełnie bez porównania z zachowaniem rajdowych Race Car'ów. Kiedy zaczynałem iść bokiem, to po dodaniu gazu i skontrowaniu auto w ogóle nie chciało wyjść z drftu. Po wielu próbach doszedłem do takich ustawień:
Suspension
Spring Rate: F - 10.0 R - 5.0 [kg/mm]
Ride Height: F - 110 R - 115 [mm]
Damper Bound: F - 3 R - 5 [level]
Damper Rebound: F - 3 R - 6 [level]
Camber: F - 0.0 R - 0.8 [degrees]
Toe: F - -0.10 R - 0.05 [mm]
Stabilizer: F - 2 R - 6 [level]
Brake Controller: F - 10 R - 14 [level]
Gear
1st - 2.560
2nd - 1800
3rd - 1.300
4th - 1.000
5th - 0.785
Final - 4.660
Auto Setup - 7
Aerodynamics
Downforce: F - 0.50 R - 0.50
Others
LSD Initial: F - 7 R - 11
LSD Acceleration F - 26 R - 36
LSD Deceleration F - 16 R - 26
Nadal jednak nie jestem zadowolony, bo przy zbyt dużym wychyleniu (powyżej 80 stopni) nadal bardzo długo zajmuje wyjście z driftu - często kończy się spotkaniem z barkierką. Trzeba bardzo uważać, żeby za bardzo nie postawić subarynki bokiem, co w niektórych zakrętach i na hopach jest dość trudne. Macie jakieś pomysły jak to poprawić?
Zamieszczajcie tu rajdowe ustawienia waszych aut.
Zacząłem przechodzić rajdy Subaru Imprezą 22B STi Version i początkowe ustawienia tego auta po wszystkich modyfikacjach, były tragiczne - zupełnie bez porównania z zachowaniem rajdowych Race Car'ów. Kiedy zaczynałem iść bokiem, to po dodaniu gazu i skontrowaniu auto w ogóle nie chciało wyjść z drftu. Po wielu próbach doszedłem do takich ustawień:
Suspension
Spring Rate: F - 10.0 R - 5.0 [kg/mm]
Ride Height: F - 110 R - 115 [mm]
Damper Bound: F - 3 R - 5 [level]
Damper Rebound: F - 3 R - 6 [level]
Camber: F - 0.0 R - 0.8 [degrees]
Toe: F - -0.10 R - 0.05 [mm]
Stabilizer: F - 2 R - 6 [level]
Brake Controller: F - 10 R - 14 [level]
Gear
1st - 2.560
2nd - 1800
3rd - 1.300
4th - 1.000
5th - 0.785
Final - 4.660
Auto Setup - 7
Aerodynamics
Downforce: F - 0.50 R - 0.50
Others
LSD Initial: F - 7 R - 11
LSD Acceleration F - 26 R - 36
LSD Deceleration F - 16 R - 26
Nadal jednak nie jestem zadowolony, bo przy zbyt dużym wychyleniu (powyżej 80 stopni) nadal bardzo długo zajmuje wyjście z driftu - często kończy się spotkaniem z barkierką. Trzeba bardzo uważać, żeby za bardzo nie postawić subarynki bokiem, co w niektórych zakrętach i na hopach jest dość trudne. Macie jakieś pomysły jak to poprawić?
Zamieszczajcie tu rajdowe ustawienia waszych aut.
Komentarz