Byłem ciekaw jak sobie radzi większość pojazdów klasy A w trybie Arcade, wiec postanowiłem sprawdzić je na torze SS11. Czasy nie są ostateczne i będą ulegać zmianom. Zostały one wykręcone na Logitech Driving Force Pro (GT4 kierownica), przy ustawieniach Simulation.
EVO7 2:13:600
IMPREZA 2:13:663
RX-7 2:11:764
RX-8 2:13:137
R34 2:11:791
SUPRA 2:11:742
Z350 2:11:538
3400S 2:07:819
NSX 2:08:972
Muszę się przyznać że najlepiej mi sie prowadziło RX-7. Uważam że jego następca RX-8 jest o wile gorszy, mogli mu skrócić biegi by szybciej wchodził na wyższe obroty gdzie dysponuje maksymalną mocą silnika. Z350 czy tam Z Concept, spokojnie się prowadziło. Fajnie sie prowadziło również 3400S. Dysponuje on dużą mocą silnika przy niskich obrotach, wiec nie trzeba było zmieniać biegi tak często, i miał doskonałą zwrotność co mu umożliwiało pokonanie toru w szybszym czasie. NSX był nieco trudniejszy w prowadzeniu, botrzeba było sie trzymać wysokich obrotów, i ma doskonała zwrotność.
Natomiast najwięszą frajde mi sprawił EVO7 który pokonywał zakręty jak rajdowy wóz, hehe. Fajnie wchodziło się w zakręt robiąc drifta i zyskiwać na czasie. Impreza była mało ciekawym samochodem, mało pokazowym. Strasznie cichy silnik, i niepotrzebnie aż tyloma obraotami dysponował. Uważam że ma za miękie zawieszenie jak i Impreza aby mógł dorównac pozostalym samochodom. Miał również większą podsterowność, natomiast mniejszą niż Skyline R34. Skyline był trudnym samochodem w prowadzeniu, ma poprostu dynamiczny silnik i trzeba łagodnie wchodzić i wychodzić z zakrętów.
Dla użytkowników DS2 wszystkie pojazdy powinny być łatwiesze w prowadzeniu. Smiało możecie się chwalić waszymi osiągnięciami na tym torze.
EVO7 2:13:600
IMPREZA 2:13:663
RX-7 2:11:764
RX-8 2:13:137
R34 2:11:791
SUPRA 2:11:742
Z350 2:11:538
3400S 2:07:819
NSX 2:08:972
Muszę się przyznać że najlepiej mi sie prowadziło RX-7. Uważam że jego następca RX-8 jest o wile gorszy, mogli mu skrócić biegi by szybciej wchodził na wyższe obroty gdzie dysponuje maksymalną mocą silnika. Z350 czy tam Z Concept, spokojnie się prowadziło. Fajnie sie prowadziło również 3400S. Dysponuje on dużą mocą silnika przy niskich obrotach, wiec nie trzeba było zmieniać biegi tak często, i miał doskonałą zwrotność co mu umożliwiało pokonanie toru w szybszym czasie. NSX był nieco trudniejszy w prowadzeniu, botrzeba było sie trzymać wysokich obrotów, i ma doskonała zwrotność.
Natomiast najwięszą frajde mi sprawił EVO7 który pokonywał zakręty jak rajdowy wóz, hehe. Fajnie wchodziło się w zakręt robiąc drifta i zyskiwać na czasie. Impreza była mało ciekawym samochodem, mało pokazowym. Strasznie cichy silnik, i niepotrzebnie aż tyloma obraotami dysponował. Uważam że ma za miękie zawieszenie jak i Impreza aby mógł dorównac pozostalym samochodom. Miał również większą podsterowność, natomiast mniejszą niż Skyline R34. Skyline był trudnym samochodem w prowadzeniu, ma poprostu dynamiczny silnik i trzeba łagodnie wchodzić i wychodzić z zakrętów.
Dla użytkowników DS2 wszystkie pojazdy powinny być łatwiesze w prowadzeniu. Smiało możecie się chwalić waszymi osiągnięciami na tym torze.