Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ustawienia Drift

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ustawienia Drift

    Czy zna się ktoś tutaj na tuningu samochodu tak aby nadawał się do robienia pożądnych driftów? Proszę podzielieć się doświadczeniami...

  • #2
    Ja w oczekiwaniu na GT4 uczę się teraz driftować i z tego co na razie zaobserwowałem (trochę to oczywiste), to podstawą jest najdroższe zawieszenie. Szczerze mówiąc, mając auto posiadające spory nadmiar mocy (w moim przypadku to: Cl600 i Vanquish po tuningu oraz seryjna Cobra) bez specjalnych nastawów da się osiągnąć pożądany efekt

    Przykład:

    Wejdź w garażu w "Run & settings" i wybierz trasę "Complex string". Jak masz "autorun", od razu po jego "zakończeniu" zawróć i po kawałku prostej ujrzysz całkiem długi łuczek. Moją ambicją było przejechanie go całego driftem. Nie było łatwo, ale się udało i to bez specjalnych nastawów

    Wskazówki:

    W tym przypadku wchodź w zakręt z prędkością 80-100 Km/h
    Auto w poślizgu utrzymuj gazem, a jeśli za bardzo się wychyli, kontruj.
    Metodą prób i błędów mniej więcej umiem tymi trzema furami przedriftować ten łuczek.

    Jak masz jakieś praktyki, przekaż! Może umiesz więcej

    Pozdro
    Aufrecht Melcher Grossaspach

    Komentarz


    • #3
      Może co do ustawień to zgrubsza każdym samochodem da sie driftować, bo da się zmienic charakterystyki jego zawieszenia. Samochód najbardziej nadsterowny nie musi byc najlepszy do driftu, gdyż pod jak i nad-sterowność jest cechą niepożądaną.
      Ustawienia: zawieszenie wmiarę nisko, trochę twardszy tył, ogulnie co do reszty to tył ma być sztywniejszy od przodu. Ale w przypadku samochodów z tył napęd należy uważać i próbować ustawień do skutku. Opony np. T2, bardziej przyczepnych raczej nie stosować.

      Co do samochodu to polecam na początek Subaru Impreza B22, moc po tuningu ponad 500km, i regulowany rozdział przeniesienia mocy, dzięki temu możesz sobie dostosować wmiarę łatwo, auto do driftu.

      W rzeczywistości drifterzy powszechnie używają szper, czyli blokady mechanizmu róznicowego, żeby oba koła zawsze kręciły się z tą samą prędkością. Tu za to odpowiada LSD, ale trzeba się zdrowo pobawić.

      Komentarz


      • #4
        Najbardziej mi sie podobal drift, jaki zrobilem F094 na trial mountain (2 zakret w prawo za tunelem) na 2 biegu przy ustawieniach jak najbardziej wyczynowych. Niestety nie mam czym zgrac replaya do n.p. pliku mpg.
        Complex string rulez
        GG - 11726632

        Komentarz


        • #5
          P.S. Bardzo fajnym autkiem do takiej zabawy jest NSX (taki n.p. niebiesko-zielony, trzeba go kupic) z zawieszeniem wiadomo jakim i oponami simulation. A wszystko to na Complex. Naprawde sporo mozna sie w ten sposob nauczyc i pomimo wszystko nawet niezle czasy wychodza
          btw: bardzo dobra metoda na zapanowanie nad temperamentem przypadkowych "idiotow" ktorzy koniecznie chca grac z nami w GT Autentycznie bardzo pomaga.
          Complex string rulez
          GG - 11726632

          Komentarz


          • #6
            Re: Ustawienia Drift

            Witam wszystkich GT maniaków !! Jako, że to mój pierwszy post

            Jako, że drifting to moje drugie imię (żart ) to z powodu braku GT 4, a posiadania GT 3 ostatnio przysiadłem do tej gry na kierze Logitech Driving Force GT. Powiem wam szczerze, że jakoś to co przeczytałem tutaj troszkę mnie zadziwiło .... (proszę wybaczyć).

            1. Oczywiście, JAKIEŚ zakręty bokiem zrobimy, ale przecież nie o to chodzi, można bez problemu przejechać Complex Stringa CAŁEGO bokiem (po za jednym zakrętem, nad którym pracuje).
            2. Jest to dosyć proste.
            3. Potrzebujemy samochodu z napędem na tył (ja osobiście jeżdżę Nissanem 200sx S14 i nie narzekam) i tuningujemy go w następujący sposób: najlepsze zawieszenie, hamulce, max dodatki do silnika, turbo stage 3 - 4 (tak do 500hp MAX - bo inaczej spiny) semi racing transsmision, racing clutch, racing flywheel, LSD 2, oponki medium.
            4. Ustawienia: max najniższe zawieszenie, wszystkie dampery na 1, pochyłość przednich opon (nie pamiętam jak to po angielsku szło) na 3.5 - 4.0, stabilisery na 1, ASM na 0, TCS na 0. I tak oto dostajemy drift cara . Proszę wybaczyć jeśli nie idzie wam tak ... każdy ma inny sposób ja podzieliłem się swoim. Możliwe że coś pominąłem bo pisałem z głowy.

            Jak powiecie mi jak/czym dobrze nagrać replaya to w najbliższym czasie postaram wam się wrzucić moje wyczyny.

            Pozdrawiam

            Komentarz


            • #7
              Re: Ustawienia Drift

              Witam nowego przybysza

              Najlepiej filmik nagrać cyfrówką lub jeżeli posiadasz,kamerą :wink:

              Komentarz


              • #8
                Re: Ustawienia Drift

                Niestety nie posiadam ani jednego ani drugiego, w chwili obecnej i możliwe że przez najbliższy czas mieć nie będę, a co sądzicie o nakręceniu tego telefonem, albo np. kamerką internetową ?? (Tak mi przyszło do głowy teraz )

                Komentarz


                • #9
                  Re: Ustawienia Drift

                  Zależy jakim telefonem ile masz mpx ?

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Ustawienia Drift

                    Zamieszczone przez Kamil210
                    Zależy jakim telefonem ile masz mpx ?
                    2.0 MPX - Sony Ericsson K550i.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Ustawienia Drift

                      Będzie dobrze sam go posiadam i robi dobre filmiki

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Ustawienia Drift

                        Ok dzięki na dniach wrzucę jakieś filmiki, myślę że w przyszły weekend na 100%.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X