Żeby dostać się do Extreme events to musisz najpierw przjeśći Professional i Beginners hall. A tą Minolte znajdziesz w Endurance.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jakim samochodem wygrac GT World Championship?
Zwiń
X
-
Wygrałem GT World Championship w Proffesional.Jechałem Formułą Polyphony,lepiej w niej nie grzebać bo jest delikatna i każda zmiana może wyjść na gorsze.Hamulce na max i spoilery też,to gwarantuje wyhamowanie przed zakrętem,Toe rear dałem z "-6" na "-2" bo zarzuca tyłem po wyjściu z zakrętu i łatwo stracić panowanie nad bolidem.Radzę zmieniać opony raz na 6 okr. z wyjątkiem Superspeedway gdzie nie trzeba wogóle zmieniać opon bo grzeje się tylko przednia lewa a to nie przeszkadza w wyścigu.Jak sie przyjrzycie to zauważycie że opony nie grzeją się równomiernie tzn. od wewnątrz są żółte a od zewnątrz jeszcze zielone a to za sprawą nachylenia kół do środka (CAMBER) a co za tym idzie dłużej wytrzymują mimo że to są Racing Medium.Prawie na każdym torze kogoś dublowałem,więc nie było potrzeby robić pole position.Na koniec dostałem Forda GT40 LM '04 i filmik z....nieważne,sami zobaczycie.
P.S. Musicie mieć wszystkie puchary na złoto (beginner i proffesional) bo inaczej nie będziecie mieli dostępu do Extreme Events.A tam prawie wszystkie konkurencje mają po 10 wyścigów,i niektóre prawdopodobnie można przejechać tylko na B-Spec'u.Gram w GT już 15 lat
Komentarz
-
podaję wg mnie optymalne ustawienia na każdy tor prócz Nur'a dla F1:
twardość 18 18
wyskosc 45 45
amortyzarory:
bound i rebound 8,8 na przód i na tył
camber 5 3
toe 0 -2 (na super speed. polecam +5)
stab. STOCK
hamulce 6 5
docisk aer. max
TCS 10
skrzynia: ustawić by zamykała się przy 330 (nie pamniętam dokładnych ustawień, jak ktoś chce to sprawdzę i podam).
Komentarz
-
Ja tam zaliczyłem tą serię wyścigów Mazdą 787B, bez żadnej dodatkowej turbiny, jazda łeb w łeb, trudno, ale ciekawie, jeden błąd i po sprawie, można zaczynać od początku. W ogóle to wszyskie wyścigi z autami tej klasy zaliczam właśnie tym wózkiem. Z przodu zarzucone mediumy, z tyłu hardy i można śmigać, wyjątkiem jest tylko Nurburgring i tam cholernie trzeba uważać z gazem.
Komentarz
Komentarz