Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakim samochodem wygrac GT World Championship?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Żeby dostać się do Extreme events to musisz najpierw przjeśći Professional i Beginners hall. A tą Minolte znajdziesz w Endurance.

    Komentarz


    • #17
      Ja wiem umiem troche angielski.

      Ale żeby mieć minolte to trzeba przejsc el capitan 200 miles. A, żeby były endurace to trzeba miec 25% Jak mam miec 25% skoro nie mam extreme hall O to mi chodzi.

      Komentarz


      • #18
        Są inne wyścigi typu European events, American, itd.

        Komentarz


        • #19
          Racja,przejedź European,American events,trochę klubowych,trochę szutrowych i masz 25% gry.Każdy od czegoś zaczynał.Nie ma (chyba)oficjalnego scenariusza do tego typu gier.
          Gram w GT już 15 lat

          Komentarz


          • #20
            Dobra. Mam 26%. Już się dobrałem do El Capitan 200 Miles .

            Mam Minolte. Tylko nie wiem czemu każdy wyścig mam za 2 punkty A-SPEC

            Aha. Co jest lepsze

            TOYOTA MINOLTA 88C-V Race Car

            czy

            NISSAN R92CP Race Car

            Komentarz


            • #21
              HALOOO Jest tu ktooo

              Aha do pytani dorzucam tez nissana r89cp. A nuz jest lepszy od nich!

              Komentarz


              • #22
                Wygrałem GT World Championship w Proffesional.Jechałem Formułą Polyphony,lepiej w niej nie grzebać bo jest delikatna i każda zmiana może wyjść na gorsze.Hamulce na max i spoilery też,to gwarantuje wyhamowanie przed zakrętem,Toe rear dałem z "-6" na "-2" bo zarzuca tyłem po wyjściu z zakrętu i łatwo stracić panowanie nad bolidem.Radzę zmieniać opony raz na 6 okr. z wyjątkiem Superspeedway gdzie nie trzeba wogóle zmieniać opon bo grzeje się tylko przednia lewa a to nie przeszkadza w wyścigu.Jak sie przyjrzycie to zauważycie że opony nie grzeją się równomiernie tzn. od wewnątrz są żółte a od zewnątrz jeszcze zielone a to za sprawą nachylenia kół do środka (CAMBER) a co za tym idzie dłużej wytrzymują mimo że to są Racing Medium.Prawie na każdym torze kogoś dublowałem,więc nie było potrzeby robić pole position.Na koniec dostałem Forda GT40 LM '04 i filmik z....nieważne,sami zobaczycie.
                P.S. Musicie mieć wszystkie puchary na złoto (beginner i proffesional) bo inaczej nie będziecie mieli dostępu do Extreme Events.A tam prawie wszystkie konkurencje mają po 10 wyścigów,i niektóre prawdopodobnie można przejechać tylko na B-Spec'u.
                Gram w GT już 15 lat

                Komentarz


                • #23
                  podaję wg mnie optymalne ustawienia na każdy tor prócz Nur'a dla F1:

                  twardość 18 18
                  wyskosc 45 45
                  amortyzarory:
                  bound i rebound 8,8 na przód i na tył
                  camber 5 3
                  toe 0 -2 (na super speed. polecam +5)
                  stab. STOCK

                  hamulce 6 5

                  docisk aer. max

                  TCS 10

                  skrzynia: ustawić by zamykała się przy 330 (nie pamniętam dokładnych ustawień, jak ktoś chce to sprawdzę i podam).

                  Komentarz


                  • #24
                    sorry za odkop...
                    najlepiej uzyc formuly z settingami TheStiga. wygralem wszystko oprocz LeSarthe, bo rozwalila sie gdzies na prostej... w a-specu mozna probowac mazda 787b, z uzywanych...
                    narancs alternativa

                    Komentarz


                    • #25
                      Ładny kawałek czasu zbierałem na GT-One, którą ostatecznie turniej wygrałem bez większych problemów :wink:.

                      Komentarz


                      • #26
                        Ja tam zaliczyłem tą serię wyścigów Mazdą 787B, bez żadnej dodatkowej turbiny, jazda łeb w łeb, trudno, ale ciekawie, jeden błąd i po sprawie, można zaczynać od początku. W ogóle to wszyskie wyścigi z autami tej klasy zaliczam właśnie tym wózkiem. Z przodu zarzucone mediumy, z tyłu hardy i można śmigać, wyjątkiem jest tylko Nurburgring i tam cholernie trzeba uważać z gazem.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X