Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ABC TUNINGU

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: ABC TUNINGU

    Super sprawa! Przyda się tym którzy męczą się z ustawieniami. Chyle czoło przed twoją pracą. Brawo!


    Komentarz


    • #17
      Re: ABC TUNINGU

      Kauris dzięki jesteś bogiem!!!!!
      Prawdopodobnie te dane nejednemu pomogą

      Komentarz


      • #18
        Re: ABC TUNINGU

        Ladnie to wszystko poskladales,dzieki

        Komentarz


        • #19
          Re: ABC TUNINGU

          Skąd wiesz że opony N3 odpowiadają seryjnym oponom? Zawsze myślałem że to N1.

          Komentarz


          • #20
            Re: ABC TUNINGU

            Mozliwe ze tak byly opisane w grze. Ogolnie kierowalem sie tym co w GT4 napisali. Mozna to sprawdzic.
            maruda
            A-spec 17,839 km

            Komentarz


            • #21
              Re: ABC TUNINGU

              A ja myślałem, że opony zbliżone do naszych letnich gum to standard-road

              -------------------------------------------------------------

              Komentarz


              • #22
                Re: ABC TUNINGU

                Dużo jeżdżę Citroenem Xsarą VTR ponieważ jest to auto które jest najbardziej podobne do mojego prywatnego (ta sama marka, ten sam silnik, podobna masa) i widzę że prowadzenie najbardziej odpowiada prawdziwej jeździe na oponach letnich gdy mam założone N1 czyli standard-economy.
                A ja myślałem, że opony zbliżone do naszych letnich gum to standard-road
                Przejedź sobie z umiarkowanym tempem 100 kilometrów na dowolnym torze na oponach N3 i zauważ że będą nadawały się do wymiany a przecież w prawdziwych samochodach standardowe opony są znacznie trwalsze.
                Pamiętacie jak Jeremy Clarkson jeździł prawdziwą Hondą NSX na torze Laguna Seca? Wykręcał czasy około 2 minut. Ja w GT4 też mam czasy dwie minuty z hakiem gdy mam założone opony N1.

                Komentarz


                • #23
                  Re: ABC TUNINGU

                  Zamieszczone przez Seven Fire Blade
                  Pamiętacie jak Jeremy Clarkson jeździł prawdziwą Hondą NSX na torze Laguna Seca? Wykręcał czasy około 2 minut. Ja w GT4 też mam czasy dwie minuty z hakiem gdy mam założone opony N1.
                  A pamiętasz jak próbował Jaguarem przejechać Nurburgring poniżej 10 minut? (co prawda dieslem) Ja jaguarem na tym torze mieszczę się grubo poniżej 10 minut i to czystej jazdy.
                  Gra to nie rzeczywistość więc rozbierzności są spore

                  -------------------------------------------------------------

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: ABC TUNINGU

                    Tyle że Clarkson jeździł Jaguarem z silnikiem diesla, a w GT$ jest S-type R - najmocniejsza wersja.
                    http://najalternatywniej.blogspot.com/
                    keep calm & carry on
                    digart - lastfm
                    ---
                    REGULAMIN FORUM ]

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: ABC TUNINGU

                      Prawdziwy Nurburgring to nie to samo co w GT4. Na prawdziwym, punkt pomiaru czasu okrążenia jest pod tą stalową bramką na początku długiej prostej. Tam Jeremy wyłącza stoper w rzeczonym odcinku Top Gear. Nie wiem co prawda gdzie zaczyna się pomiar ale chyba za długą prostą. Może ktoś z was, forumowiczów odpowie mi na to.

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: ABC TUNINGU

                        To troche też inaczej, bo na Nurburgring może każdy wjechac, a wjazd jest na tej najdłuższje prostej
                        http://najalternatywniej.blogspot.com/
                        keep calm & carry on
                        digart - lastfm
                        ---
                        REGULAMIN FORUM ]

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: ABC TUNINGU

                          ale Nurburgring jest i trzeba się cieszyć

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: ABC TUNINGU

                            No właśnie. Zamiast wycieczki do wymarzonej Francji można sobie pojechać obejrzeć Nurburgring. Wspaniale nieprawdaż?
                            "Co nie możesz zabić to wzmocnij. Baczność przemyśl, spocznij."

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: ABC TUNINGU

                              Kauris
                              Wielkie thx!! :wink:
                              Mam od nie dawna Gt4 i kupilem opony r5 q. nie mogłem opanowac auta na trasie ale teraz widze że muszę kupic r4
                              Jeszcze raz thx

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: ABC TUNINGU

                                co tu dużo pisac ... KAWAŁ DOBREJ ROBOTY

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X