Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ABC TUNINGU

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    Re: ABC TUNINGU

    Witam, mam pytanie. Czy (Increase Rigidity) powinno się montowac w każdym samochodzie, czy tak jak w poprzednich częściach (przynajmniej ja tak robiłem) tylko w samochodach do rajdów terenowych?

    Komentarz


    • #32
      Re: ABC TUNINGU

      Damper Bound(sciskanie) i Rebound(rozciaganie) - ktora wartosc powinna byc mniejsza, by samochod lepiej wybieral/tlumil nierownosci i byl szybszy? Osobiscie zawsze Rebound ustawiam nieco mniejsze w stosunku do Bound.

      Komentarz


      • #33
        Re: ABC TUNINGU

        Dzięki twojemu "ABC" wreszcie wiem jak tuningować i dzięki temu wygrałem wreszcie wyścig którego za cholerę nie mogłem przejść
        PlayStation 2
        Model :SCPH- 77004/ v10
        Przerobiona: Nie
        Network Adaptor: Nie...
        HDD : Nie...
        Liczba gier pirackich: 0
        Liczba gier orginalnych: 15

        Komentarz


        • #34
          Re: ABC TUNINGU

          Witam
          Mam pytanko odnosnie zasady dzialania systemów LSD. Mam wpakowane w Miska 3000 gt full opcje. I taraz chcialbym sie tym pobawic.
          popierwsze co znacza nazwy
          Initial torque -- co daje zwiekszanie liczby przy tej funkcji a co zmniejszsznanie
          LSD acc i dec skapowalem sie ze daje stabilizacje podczas przyspieszanaia i podczas hamownia. ALe teraz zmienjasznei cyfry zmniejsza te stabilizacje czy zmniejsza. Jak sie domyslam zwiekszenie liczby zwieksza stabilizajce ale teraz w jaki spsob czy o przez elektryczne zmienszenie momentu obrotowego na kolo o mnijeszm docisku. Napewno wychodzi w tu brak pelnej wiedzy na teamt aktywnych dyferncjałów to oczywsice prawda ale moze dziek grze zalapie do konca o co wt ym chodzi.

          Komentarz


          • #35
            Re: ABC TUNINGU

            wydaje mi się że chodzi o wstępne napięcie dyfra, niskie ustawienie dyferencjał reaguje wolniej, wysokie szybciej

            Komentarz


            • #36
              Re: ABC TUNINGU

              Dzięki za info, na pewno mi się przyda. A i dzięki za info z klatką bezpieczeństwa myślałem, że to nic nie daje, a tu taka fajna niespodzianka.


              Komentarz


              • #37
                Re: ABC TUNINGU

                Zamieszczone przez schumi
                W dziale ENGINE --> [Displacement] - Chodzi o zwiększenie pojemności skokowej cylindrów poprzez ich rozwiercenie.
                Displacement - ang. Pojemność.
                Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.
                Zwiększenie pojemności poprzez rozwiercanie cylindrów było by opłacalne tylko przy zmienieniu ilości wtryskiwanego paliwa, i zmiany tłoków na te o większej średnicy, Bo przecież gdyby cylinder był większy a tłok taki sam to nie było by kompresji odpowiedniej a i do komory spalania dostawał by się olej. i było by kupa dymu
                Ja sadze ze to znaczy zamontowanie krótszych korbowodów przez co skok tłoka by się zwiększył, a co za tym idzie pojemność silnika
                PozdrOoo.
                i Wielkie dzięki za poradnik

                Komentarz


                • #38
                  Re: ABC TUNINGU

                  Zamieszczone przez zyziu
                  Zamieszczone przez schumi
                  W dziale ENGINE --> [Displacement] - Chodzi o zwiększenie pojemności skokowej cylindrów poprzez ich rozwiercenie.
                  Displacement - ang. Pojemność.
                  Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.
                  Ja sadze ze to znaczy zamontowanie krótszych korbowodów przez co skok tłoka by się zwiększył, a co za tym idzie pojemność silnika
                  PozdrOoo.
                  i Wielkie dzięki za poradnik
                  Zapewniam, szanownego kolegę że długość korbowodu nie ma najmniejszego wpływu na pojemność. Pojemność silnika wynika tylko i wyłącznie ze średnicy tłoka i skoku tłoka wynikającego z wykorbienia wału. Tylko i wyłącznie. A krótsze korbowody zmniejszyły by tylko stopień sprężania, nie zmieniając pojemności skokowej w najmniejszym procencie.

                  Komentarz


                  • #39
                    Re: ABC TUNINGU

                    Wielkie dzięki za to ABC Tuningu Bardzo pomogło mi to wyjaśnienie z oponami i ogólnie reszta rzeczy Przyda się

                    Komentarz


                    • #40
                      Re: ABC TUNINGU

                      witam, ludzie pomocy! Sprawa jest taka, że przeszedłem 97,6%, ale ni uja nie mogę przejść speedster trophy, kombinowałem z tuningiem i też nic. Jakaś podpowiedź jak samochód ustawić, albo coś takiego? Mam speedstera turbo. Aha i jeszcze jak odpalić nitro? pzdr

                      Komentarz


                      • #41
                        Re: ABC TUNINGU

                        Sam przyznam, że akurat te zawody są najtrudniejsze ze wszystkich. Jeśli chodzi o tuning, to wsadź w sumie wszystko, co się da (turbo, zawieszenie sportowe, hamulce, opony wyścigowe (Hard, lub Medium), wydech, skrzynia + reszta podzespołów, odchudzanie I poziomu, dalsze nie mają sensu no i nitro oczywiście, jest bardzo pomocne.) Co do setupu to obniż prześwit o 5-10 mm, twardość sprężyn/amortyzatorów do 12-13, skróć skrzynię biegów. Możesz również ustawić nitro na to, aby było mocniejsze, ale uważaj wtedy na trakcję. Z tego, co pamiętam, to nitro domyślnie jest na R2, ale można zeedytować ustawienia. Poza tym będziesz potrzebował stalowych nerwów, bo boty mimo to potrafią siedzieć na ogonie. Szerokiej drogi!

                        Komentarz


                        • #42
                          Re: ABC TUNINGU

                          dzięki wielkie!

                          Komentarz


                          • #43
                            Re: ABC TUNINGU

                            Staraj się również "chować" na prostych za przeciwnikami i przy wyjściach z zakrętów wspomagać się NOS.
                            Z tego co pamiętam, to lepsza do tych wyścigów był zwykły Opel Speedster, który był szybszy po maksymalnym tuningu.
                            GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                            Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                            Komentarz


                            • #44
                              Re: ABC TUNINGU

                              dzięki za pomoc! Przeszedłem w końcu, samochód ustawiłem tak jak pisał olo jak by ktoś kiedyś też miał problem i obeszło się bez nitro bo chyba r1 mi nie działa Olo699 jak kiedyś usłyszysz w tłumie "adams" to podbij bo dobrego browarka Ci leże

                              Komentarz


                              • #45
                                Re: ABC TUNINGU

                                Zamieszczone przez Tycha
                                był zwykły Opel Speedster
                                Czyli jakiego masz na myśli? Bo była wersja hardtop i zwykła, ale praktycznie to te same auta, które nieczym się nie różnią.

                                Zamieszczone przez adams_123
                                dzięki za pomoc! Przeszedłem w końcu, samochód ustawiłem tak jak pisał olo jak by ktoś kiedyś też miał problem i obeszło się bez nitro bo chyba r1 mi nie działa Olo699 jak kiedyś usłyszysz w tłumie "adams" to podbij bo dobrego browarka Ci leże
                                W sumie powiem Ci, że mając full tuning, to serio nitro było zbędne, ale zamontowałem dla pewności Ok, co do browarka, to oby była okazja do wypicia :wink:

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X