Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z wygrana w endurance hall

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z wygrana w endurance hall

    witam mam powazny problem z wygraniem m.in. Infineon World Sport Car Race i paru 24 godzinnych wyscigow posiadam samochody typu toyota minolta czy nissan r390 i sa dopasione do prawie 1100 koni mechanicznych ale wszyscy zawodnicy na starcie zostawiaja mnie daleko w tyle jest to chyba problem ustawien biegow ale ja niestety nie jestem dobry w ich ustawianiu moj procent gry to 77.7 i wszystkie inne halle jak i wyscigi producentow mam zaliczone mecze sie tylko z tymi prosze o pomoc bo stoje w miejscu dziekuje i pozdrawiam

  • #2
    Re: problem z wygrana w endurance hall

    Witam
    Albo Twoje umiejętności są zbyt niskie, albo potrzebujesz ustawień skrzyni biegów, polecam tekst Kauris'a :
    Transmision (tylko FC)
    [1st - 7th gear] - przelozenia poszczegolnych biegow - im wieksza wartosc wybierzemy tym wieksze bedzie przelozenie tego biegu, a tym samym na kola przekazana zostanie wieksza moc - kosztem predkosci.
    [Final] - przekladnia glowna - im wieksza wartosc wybierzemy tym wieksze bedzie przelozenie wszystkich biegow jednoczesnie, a tym samym na kola przekazana zostanie wieksza moc, kosztem predkosci.
    [Auto settings] - 25 zestawow przelozen calej skrzyni biegow. Mala wartosc =krotkie biegi - duze przyspieszenia/mala predkosc; Duza wartosc =dlugie biegi - male przyspieszenia/duza predkosc.
    Po lewej stronie znajduje sie nieopisany (a szkoda) diagram pokazujacy zakres pracy kazdego z biegow. W poziomie (od lewej do prawej) jest predkosc samochodu, w pionie predkosc obrotowa silnika. Ukosne kreski symbolizuja zaleznos predkosi samochodu od predkosci obrotowej silnika na kazdym z biegow. Czyli im kreski ciasniejsze tym czesciej, podczas przyspieszania beda biegi zmieniane (duze przyspieszenie ale mala predkosc max) - krotka skrzynia; Analogicznie - im kreski luzniejsze i bardziej pochylone w prawo, tym skrzynia dluzsza. Przyspieszenia mniejsze ale predkosc maksymalna wieksza. Samo jednak ustawienie skrzyni nie spowoduje ze samochod pojedzie 450km/h. Potrzebna jest do tego odpowiednia moc silnika.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Re: problem z wygrana w endurance hall

      co do moich umiejetnosci to sadze ze sa conajmniej dobre... tylko nigdy nie bawilem sie w ustawienia skrzyni biegow i tylko z tym mam problem .. dziekuje i czekam na inne pomysly na wygranie

      Komentarz


      • #4
        Re: problem z wygrana w endurance hall

        Ale dlaczego jest to CHYBA PROBLEM BIEGOW? Nie potrafisz okreslic powodow odstawania?

        edit:
        Zamieszczone przez ztc1
        ...tylko nigdy nie bawilem sie w ustawienia skrzyni biegow..
        Ale to przeciez pierwsza rzecz by optymalnie wykorzystac moc samochodu. Opisz dokladniej dlaczego "podejrzewasz biegi" i zanim tej sprawy nie "zalatwisz" to chyba nie ma sensu szukac innych rozwiazan...
        maruda
        A-spec 17,839 km

        Komentarz


        • #5
          Umiejętności i sądy . . . .

          Zamieszczone przez ztc1
          co do moich umiejetnosci to sadze ze sa conajmniej dobre...
          Od sądzenia są sądy, a fakty są takie, że masz 1100HP, i duży problem, więc lepiej ustawić dobrze skrzynie biegów, niż prawić filozofię . . . . .
          Zamieszczone przez ztc1
          czekam na inne pomysly na wygranie
          Wydaje mnie się jednak, że po prostu musisz ćwiczyć, ćwiczyć, i jeszcze raz ćwiczyć :wink:

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Re: problem z wygrana w endurance hall

            Przejechalem sie kawalek z ciekawosci.. Wybralem Nissana GT-R Concept LM Race Car '02 1047BHP (w garazu)/1100kg


            Na oponach RM/RM
            best lap 1'18.8
            20 okrazen w czasie 28'13 (nie pamietam ile pitow - 2 chyba) co daje srednia 1'25 na kolko.. i nie wydaje mi sie by to byl wysrubowany wynik bo dawno juz nie jezdzilem takimi potworami. Do pierwszego pita przewage mialem w okolicy 27 sekund, potem juz przestalem zwracac na nia uwage. Nie mieli szans...
            maruda
            A-spec 17,839 km

            Komentarz


            • #7
              Re: problem z wygrana w endurance hall

              na nic koni kupa gdy kierowca du,pa
              narancs alternativa

              Komentarz


              • #8
                Re: problem z wygrana w endurance hall

                Zamieszczone przez szymoniec
                na nic koni kupa gdy kierowca du,pa
                Jak Ty to wszystko potrafisz zawsze ująć, ale celnie :wink:
                Zamieszczone przez Kauris
                Wybralem Nissana GT-R Concept LM Race Car '02 1047BHP (w garazu)/1100kg
                Nawet Fairlady Z Concept LM, daje tutaj radę, pomimo mocy maksymalnej 947 HP :wink:
                Ten wyścig nie jest, aż tak trudny, cały problem leży w umiejętnościach i po części ustawieniach wozu :wink:

                Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  Re: problem z wygrana w endurance hall

                  Ja tam ustawień nie ruszałem i nie było problemów
                  http://najalternatywniej.blogspot.com/
                  keep calm & carry on
                  digart - lastfm
                  ---
                  REGULAMIN FORUM ]

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: problem z wygrana w endurance hall

                    Ale macie problem... Są dwa rozwiązania: albo nie umie jeździć albo do dupy auto, i jedno pytania rozwiewające wątpliwości:

                    Na jakim poziomie ma zaliczone licencje?

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: problem z wygrana w endurance hall

                      Zamieszczone przez PP89
                      Są dwa rozwiązania: albo nie umie jeździć albo do dupy auto
                      Przypuszczałbym raczej, że to pierwsze, no bo raczej samochód o mocy 1100 HP nawet bez szczególnych ustawień jest potworem, który w dobrych rękach jest w stanie "wyciąć" wszystko :wink:
                      Zamieszczone przez PP89
                      Na jakim poziomie ma zaliczone licencje?
                      Heh, założę, się, że same brązy i to zaliczone z trudem . . . . .
                      Na ten przykład osobiście też nie mam wszystkich licencji na złoto, ale akurat wyścig na Infenionie przejechałem bez problemu a Moja przewaga nad tymi kolesiami, była na prawdę duża
                      Ale, przecież nie sztuką jest wygrać wyścig za 1pkt A-Spec i to jadąc na maxa odwalonym samochodem :wink:

                      Pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: problem z wygrana w endurance hall

                        jestescie swietni....... naprawde.... dobra problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia ale mam pytanie jakie opony proponujecie na takie wyscigi bo racing-medium sa dobra ale za czeste pity-- co do racing-super hard maja slabe trzymanie choc dobre w odleglosciami miedzy pit-pit
                        i zdobylem wszystkie licencje oprocz ostatniej

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: problem z wygrana w endurance hall

                          Zamieszczone przez ztc1
                          jestescie swietni....... naprawde.... dobra problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia ale mam pytanie jakie opony proponujecie na takie wyscigi bo racing-medium sa dobra ale za czeste pity-- co do racing-super hard maja slabe trzymanie choc dobre w odleglosciami miedzy pit-pit
                          i zdobylem wszystkie licencje oprocz ostatniej
                          Ja preferuje kombinacje: tył RAcing Super Hard, przód Racing Hard.
                          http://najalternatywniej.blogspot.com/
                          keep calm & carry on
                          digart - lastfm
                          ---
                          REGULAMIN FORUM ]

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: problem z wygrana w endurance hall

                            To wcale nie musialo byc takie proste... Krety tor i hardy plus duza moc.. Nie umial jezdzic tym zestawem co sugeruje sposob jaki znalazl - obciecie 300KM. Sam sie zdziwilem ze na hardach nie za bardzo mi szlo w tym wyscigu Jakos tak moja generalnie delikatna noga byla za ciezka. Opony szybko mi umieraly. Ale naturalnya rzecza jest sprawdzenie innych opon! I zaloze sie ze gdybys choc sprobowal pojechac na innych gumach to roznice i rozwiazanie bys zobaczyl. Ty sie zastanawiasz czy hardy czy medium... a probowales? Cos stalo na przeszkodzie by pojechac probnie na kazdym rodzaju opon? Skad masz pewnosc ze mediumy ci sie skoncza duzo szybciej niz hardy Zwlaszcza jesli hardy palisz tak mocno ze 300KM trzeba bylo zdjac. Zamiast pytac na forum nastepnym razem po prostu wyprobuj najprostsze mozliwosci jakie masz. Bo mozna posadzic ze idziesz na latwizne
                            Powodzenia
                            maruda
                            A-spec 17,839 km

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: problem z wygrana w endurance hall

                              problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia
                              A czemu nie używasz TCS i ASM? Pomagają w takich sytuacjach.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X