witam mam powazny problem z wygraniem m.in. Infineon World Sport Car Race i paru 24 godzinnych wyscigow posiadam samochody typu toyota minolta czy nissan r390 i sa dopasione do prawie 1100 koni mechanicznych ale wszyscy zawodnicy na starcie zostawiaja mnie daleko w tyle jest to chyba problem ustawien biegow ale ja niestety nie jestem dobry w ich ustawianiu moj procent gry to 77.7 i wszystkie inne halle jak i wyscigi producentow mam zaliczone mecze sie tylko z tymi prosze o pomoc bo stoje w miejscu dziekuje i pozdrawiam
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
problem z wygrana w endurance hall
Zwiń
X
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Witam
Albo Twoje umiejętności są zbyt niskie, albo potrzebujesz ustawień skrzyni biegów, polecam tekst Kauris'a :
Transmision (tylko FC)
[1st - 7th gear] - przelozenia poszczegolnych biegow - im wieksza wartosc wybierzemy tym wieksze bedzie przelozenie tego biegu, a tym samym na kola przekazana zostanie wieksza moc - kosztem predkosci.
[Final] - przekladnia glowna - im wieksza wartosc wybierzemy tym wieksze bedzie przelozenie wszystkich biegow jednoczesnie, a tym samym na kola przekazana zostanie wieksza moc, kosztem predkosci.
[Auto settings] - 25 zestawow przelozen calej skrzyni biegow. Mala wartosc =krotkie biegi - duze przyspieszenia/mala predkosc; Duza wartosc =dlugie biegi - male przyspieszenia/duza predkosc.
Po lewej stronie znajduje sie nieopisany (a szkoda) diagram pokazujacy zakres pracy kazdego z biegow. W poziomie (od lewej do prawej) jest predkosc samochodu, w pionie predkosc obrotowa silnika. Ukosne kreski symbolizuja zaleznos predkosi samochodu od predkosci obrotowej silnika na kazdym z biegow. Czyli im kreski ciasniejsze tym czesciej, podczas przyspieszania beda biegi zmieniane (duze przyspieszenie ale mala predkosc max) - krotka skrzynia; Analogicznie - im kreski luzniejsze i bardziej pochylone w prawo, tym skrzynia dluzsza. Przyspieszenia mniejsze ale predkosc maksymalna wieksza. Samo jednak ustawienie skrzyni nie spowoduje ze samochod pojedzie 450km/h. Potrzebna jest do tego odpowiednia moc silnika.
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Ale dlaczego jest to CHYBA PROBLEM BIEGOW? Nie potrafisz okreslic powodow odstawania?
edit:
Zamieszczone przez ztc1...tylko nigdy nie bawilem sie w ustawienia skrzyni biegow..maruda
A-spec 17,839 km
Komentarz
-
Umiejętności i sądy . . . .
Zamieszczone przez ztc1co do moich umiejetnosci to sadze ze sa conajmniej dobre...
Zamieszczone przez ztc1czekam na inne pomysly na wygranie
Pozdrawiam
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Przejechalem sie kawalek z ciekawosci.. Wybralem Nissana GT-R Concept LM Race Car '02 1047BHP (w garazu)/1100kg
Na oponach RM/RM
best lap 1'18.8
20 okrazen w czasie 28'13 (nie pamietam ile pitow - 2 chyba) co daje srednia 1'25 na kolko.. i nie wydaje mi sie by to byl wysrubowany wynik bo dawno juz nie jezdzilem takimi potworami. Do pierwszego pita przewage mialem w okolicy 27 sekund, potem juz przestalem zwracac na nia uwage. Nie mieli szans...maruda
A-spec 17,839 km
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Zamieszczone przez szymoniecna nic koni kupa gdy kierowca du,pa
Zamieszczone przez KaurisWybralem Nissana GT-R Concept LM Race Car '02 1047BHP (w garazu)/1100kg
Ten wyścig nie jest, aż tak trudny, cały problem leży w umiejętnościach i po części ustawieniach wozu :wink:
Pozdrawiam
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Zamieszczone przez PP89Są dwa rozwiązania: albo nie umie jeździć albo do dupy auto
Zamieszczone przez PP89Na jakim poziomie ma zaliczone licencje?
Na ten przykład osobiście też nie mam wszystkich licencji na złoto, ale akurat wyścig na Infenionie przejechałem bez problemu a Moja przewaga nad tymi kolesiami, była na prawdę duża
Ale, przecież nie sztuką jest wygrać wyścig za 1pkt A-Spec i to jadąc na maxa odwalonym samochodem :wink:
Pozdrawiam
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
jestescie swietni....... naprawde.... dobra problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia ale mam pytanie jakie opony proponujecie na takie wyscigi bo racing-medium sa dobra ale za czeste pity-- co do racing-super hard maja slabe trzymanie choc dobre w odleglosciami miedzy pit-pit
i zdobylem wszystkie licencje oprocz ostatniej
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
Zamieszczone przez ztc1jestescie swietni....... naprawde.... dobra problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia ale mam pytanie jakie opony proponujecie na takie wyscigi bo racing-medium sa dobra ale za czeste pity-- co do racing-super hard maja slabe trzymanie choc dobre w odleglosciami miedzy pit-pit
i zdobylem wszystkie licencje oprocz ostatniej
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
To wcale nie musialo byc takie proste... Krety tor i hardy plus duza moc.. Nie umial jezdzic tym zestawem co sugeruje sposob jaki znalazl - obciecie 300KM. Sam sie zdziwilem ze na hardach nie za bardzo mi szlo w tym wysciguJakos tak moja generalnie delikatna noga byla za ciezka. Opony szybko mi umieraly. Ale naturalnya rzecza jest sprawdzenie innych opon! I zaloze sie ze gdybys choc sprobowal pojechac na innych gumach to roznice i rozwiazanie bys zobaczyl. Ty sie zastanawiasz czy hardy czy medium... a probowales? Cos stalo na przeszkodzie by pojechac probnie na kazdym rodzaju opon? Skad masz pewnosc ze mediumy ci sie skoncza duzo szybciej niz hardy
Zwlaszcza jesli hardy palisz tak mocno ze 300KM trzeba bylo zdjac. Zamiast pytac na forum nastepnym razem po prostu wyprobuj najprostsze mozliwosci jakie masz. Bo mozna posadzic ze idziesz na latwizne
Powodzeniamaruda
A-spec 17,839 km
Komentarz
-
Re: problem z wygrana w endurance hall
problem mam rozwiazany uciolem troche koni tzn z okolo 300 poprostu problem byl taki ze za duzo mocy bylo przekazywane na kola i nie bylo przyspieszenia
Komentarz
Komentarz