Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyścig 24h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    niedawno kupiłem sobie za uciułane pieniążki AUDI R8 '01 (1112hp) no i pojechałem sobie Fuji 1000(b-spec).Na początku odskoczyła Toyota GT-one i Mazda 787B,ale potem je dogoniło moje audi.Co ciekawe Mazda 787B ma chyba bak większy niż pozostałe auta bo zdublowałem ją dopiero na 100 okr. (wyścig ma 28.Teraz próbuję przejechać Minoltą La Sarthe II i tu parę ciekawostek:2 posty wcześniej S.Carter wspominał że minolta wpada na zielone słupki i koła ma skręcone w bandę.Rzeczywiście tak się dzieje na ostrym nawrocie po długiej prostej ale nie na każdym okr. za to na każdym okr. na tym zakręcie wypada z toru,jadę na pace 3 i overtake.Mimo że sam nadrobiłem trochę do Saubera C9 to i tak w końcu mnie(b-spec'a) przegonił.Poza tym b-spec jedzie wolniej niż ja bym jechał.Np. ja na prostej Minoltą wyciskam 415km/h a b-spec 365km/h nawet na PACE 5,ja rozumiem że on oszczędza opony ale to jest lekka przesada.Chyba zacznę jeszcze raz Audicą.
    Gram w GT już 15 lat

    Komentarz


    • #77
      Zamieszczone przez Barosa7
      mam dziewczyne
      nie wierzÄ™ ci
      http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
      GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
      GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
      GranTurismo 5 99%
      GranTurismo 6 100%

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez Kamil 12
        Zamieszczone przez Barosa7
        mam dziewczyne
        nie wierzÄ™ ci
        Nie odgrzewaj...

        Moderator Serwer

        Komentarz


        • #79
          Tak jakoś odgrzałem bo dopiero teraz to zauważyłem :wink:
          http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
          GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
          GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
          GranTurismo 5 99%
          GranTurismo 6 100%

          Komentarz


          • #80
            Zrezygnowałem z La Sarthe i pojechałem Suzuka 1000 nissanem R92 race car.Potem pojechałem Infineon Raceway 2h.45min. Toyotą Minoltą.Minolta nie radziła sobie z BMW V12 LMR i w połowie musiałem przejąć stery i pojechać aż do końca wyścigu.Na nawrocie przed metą zamiast hamować można uderzyć w opony na bandzie,one są ustawione takim kanciastym łukiem i wyprowadzą auto na właściwy tor po pokonaniu nawrotu.Ostatnio zaliczyłem New York 200 miles jadąc Audi R8.Pierwsze okrążenia pojechałem osobiście.Do pierwszego tankowania,odskoczyłem na jakieś 2 okr. drugiemu w stawce i dalej już jechał B-spec.
            Gram w GT już 15 lat

            Komentarz

            PracujÄ™...
            X