Gran Turismo 4 „The Real Driving Simulator” zostało wydane w 6 wersjach które każde z nich zostało wydane różnych dniach.
28 Grudnia 2004 została wypuszczona pierwsza wersja GT4, w Japonii. Była dostępna w języku Japońskim jaki i Chińskim. Obydwie są kompatybilne z Japońską konsolą Playstation 2 (NTSC/J) i gry są identyczne. Nowością w GT4 jest możliwość odbioru obrazu w HD czyli High Definision dzięki któremu gra będzie bardziej szczegółowa niż na nowoczesnych telewizorach (480p która jest lepsza od 480i, i 1080i która jest najlepszą rozdzielczością w grze. Jedyną usterką w grze jest nie umożliwiony dostęp do dwóch samochodów w trybie Arcade jakimi są Fiat Panda i Sileighty.
Kolejna wersja została wydana 22 Lutego 2005 w Ameryce Południowej która była przystosowana do Amerykańskiego Playstation NTSC/U/C. Ma te same możliwości graficzne co wydanie Japońskie. Natomiast zostały wprowadzone drobne zmiany. Teraz gracz ma możliwość zmiany typu jazdy w czasie wyścigu pomiędzy B-Spec (Zarządzający/Obserwacyjny) a A-Spec (Gracz staje się kierowcą). Mamy możliwość załadowania samochodów z dwóch kart pamięciowych. Problem dotyczący doliczania kilometrów do przebiegu samochodu po ukończeniu ostatniego wyścigu został naprawiony oraz Fiat Panda pojawiła się w trybie Arcade bez Sileighty. Dodano również 13 nowych samochodów, są to:
Dziwną rzeczą jest to że w tych samochodach nie da się dodać podtlenku azotu (przynajmniej w tych co chciałem zamontować). Zamiast Mercedesa SauberC9 na Grand Valley 300km to wygramy Auto Union V16 Streamliner. Saubera natomiast wygramy na Formula GT Championship. Audi Nuvolari jest nagrodą za ukończenie 25% gry, a Jaguar XJ-R9 po 50%, za 75% nic, a za 100% Formułe F1 która jest dostępna aż w 10 kolorach i można ją również wygrać w japońskiej wersji na Formaila GT Championship and w NTSC i PAL na 24hr Nurburgring. Audi Pikes Peaks jest nagrodą za ukończenie Audi A3 Cup Manufactures Race, co umożliwiło nam kupno „classic” 1982 Audi Quattro. Mazda MX-Crossport jest nagrodą za ukończenie Roadster Endurance. Lexus i Scion zostały przeniesione do „American Hall” z Salonu Toyota oraz Nissan Primera do salonu Infinity.
Wydanie gry w wersji PAL nastąpiło 9 Marca w 2005 roku. Teraz w tej wersji wykluczono funkcje HDTV, ze względu na problemy które napotkały użytkowników Amerykańskich (NTSC/U/C) gdyż nie wszystkim chodził tryb graficzny HD. Wszystkie zmiany wprowadzone w wersji NTSC/U/C nie zostały naruszone. Tego samego dnia wyszła wersja koreańska która zawierała najwięcej samochodów niż wszystkie inne wersje GT4. Oto lista nowych samochodów:
28 Grudnia 2004 została wypuszczona pierwsza wersja GT4, w Japonii. Była dostępna w języku Japońskim jaki i Chińskim. Obydwie są kompatybilne z Japońską konsolą Playstation 2 (NTSC/J) i gry są identyczne. Nowością w GT4 jest możliwość odbioru obrazu w HD czyli High Definision dzięki któremu gra będzie bardziej szczegółowa niż na nowoczesnych telewizorach (480p która jest lepsza od 480i, i 1080i która jest najlepszą rozdzielczością w grze. Jedyną usterką w grze jest nie umożliwiony dostęp do dwóch samochodów w trybie Arcade jakimi są Fiat Panda i Sileighty.
Kolejna wersja została wydana 22 Lutego 2005 w Ameryce Południowej która była przystosowana do Amerykańskiego Playstation NTSC/U/C. Ma te same możliwości graficzne co wydanie Japońskie. Natomiast zostały wprowadzone drobne zmiany. Teraz gracz ma możliwość zmiany typu jazdy w czasie wyścigu pomiędzy B-Spec (Zarządzający/Obserwacyjny) a A-Spec (Gracz staje się kierowcą). Mamy możliwość załadowania samochodów z dwóch kart pamięciowych. Problem dotyczący doliczania kilometrów do przebiegu samochodu po ukończeniu ostatniego wyścigu został naprawiony oraz Fiat Panda pojawiła się w trybie Arcade bez Sileighty. Dodano również 13 nowych samochodów, są to:
- Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V ’04
- Audi Nuvolari Quattro ’03
- Audi Pikes Peak Quattro ’03
- Auto Union V16 Type C Streamliner 1937
- Chaparral 2D ’67
- Chaparral 2J ’70
- Chrysler 300C Hemi ’05
- HPA Motorsports Volkswagen Golf R32 Stage II ’04
- Jaguar XJR9 ’88
- Mazda MX-Crossport ’05
- Mitsubishi Eclipse GT ’06
- Peugeot 905B Evo 1 Bis LM ’92
- Proto Motors Spirra 4.6 GT ’04
Dziwną rzeczą jest to że w tych samochodach nie da się dodać podtlenku azotu (przynajmniej w tych co chciałem zamontować). Zamiast Mercedesa SauberC9 na Grand Valley 300km to wygramy Auto Union V16 Streamliner. Saubera natomiast wygramy na Formula GT Championship. Audi Nuvolari jest nagrodą za ukończenie 25% gry, a Jaguar XJ-R9 po 50%, za 75% nic, a za 100% Formułe F1 która jest dostępna aż w 10 kolorach i można ją również wygrać w japońskiej wersji na Formaila GT Championship and w NTSC i PAL na 24hr Nurburgring. Audi Pikes Peaks jest nagrodą za ukończenie Audi A3 Cup Manufactures Race, co umożliwiło nam kupno „classic” 1982 Audi Quattro. Mazda MX-Crossport jest nagrodą za ukończenie Roadster Endurance. Lexus i Scion zostały przeniesione do „American Hall” z Salonu Toyota oraz Nissan Primera do salonu Infinity.
Wydanie gry w wersji PAL nastąpiło 9 Marca w 2005 roku. Teraz w tej wersji wykluczono funkcje HDTV, ze względu na problemy które napotkały użytkowników Amerykańskich (NTSC/U/C) gdyż nie wszystkim chodził tryb graficzny HD. Wszystkie zmiany wprowadzone w wersji NTSC/U/C nie zostały naruszone. Tego samego dnia wyszła wersja koreańska która zawierała najwięcej samochodów niż wszystkie inne wersje GT4. Oto lista nowych samochodów:
- Lexus IS200 GT-1 Race Car ’04
- Hyundai Tiburon Turbulence ’99
- Hyundai Tuscani CCS ’03
- Hyundai Click Type-R Race Car ’04