Witam was.
Mam taki problem odnosnie Nissana Skyline'a. Jak wszyscy wiemy wersji R-34 znajduje sie kilka w salonie Nissana (pomijamy serie SUPER CAR JGTC ofc
). Sa to rozne wersje poczawszy od zwyklego GT-R R34 po R34 V-spec, V-spec N1, V-spec II, V-spec II N1, M-spec, M-spec Nur, M-spec nur II i ten w kolorze Midnight Purple (to jest zwykly GTR, tylko kolor kameleon przez co pewno drozszy). Ceny jak wiecie roznia się tak samo jak nazwy. Najtanszy zwykly GT-R kosztuje ok. 50tys Cr. a cena reszty rosnie w miare dodawania przedrostkow typu V-spec czy M-spec. Jesli chodzi o osiagi tych samochodow nie roznia sie niczym. Ta sama moc i ten sam moment oborotowy etc. Jako 'zielony' w GT kupilem co drozsze myslac ze najdrozszy=najlepszy. Zakupilem wersje V-spec Nur II, oczywiscie podstawa bylo wytuningowanie go do granic mozliwosci. I tu sie pojawia moje pytanie. Czy taki bynajmniej najzwyklejszy GT-R bez zadnych dodatkowych przedrostkow bedzie mial inne osiagi po tuningu niz ten ktory w salonie kosztuje o jakies 20tys drozej ? W sumie mialoby to jakis sens. Tak jak to w tym temacie http://www.granturismo.pl/forum/view...hp?f=22&t=4754 napisal majkel33 ktory opowiedzial nam o tym co bylo w Japonii. Czy myslicie ze ta zwykla wersja Skyline'a ma załozone blokady co uniemozliwia jej uzyskanie tych 900HP ktore mialem w wersji V-spec nur II ? Nie mialem do tej pory innej wersji R34 tylko Nur II, a ze wyjezdzilem nim 3000km samochod stracil czesc swojej mocy i dlatego postanowilem kupic nowego (fakt sr*m pieniedzmi
). Watku o Skyline'ach nie znalazlem na normalnym forum jak i w "Garazu". Podobnego do niego tez ni hu hu. Moze ktos z was wie ktory z tych Skyline'ow jest naj i doradzilby co mam poczac w tej sprawie.
PS 1st post na forum zawsze musi byc dlugi
Mam taki problem odnosnie Nissana Skyline'a. Jak wszyscy wiemy wersji R-34 znajduje sie kilka w salonie Nissana (pomijamy serie SUPER CAR JGTC ofc


PS 1st post na forum zawsze musi byc dlugi

Komentarz