Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błędy i usterki w GT4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błędy i usterki w GT4

    Ostatnio mam sporo wolnego czasu więc zajełem się tworzeniem naszego nowego serwisu oraz graniem w GT4. Zauważyłem że Polyphony nie do końca dopracowali grę i pojawiają się błędy.

    Jednym z nich jest salon samochodowy Acura w salonie samochodów Japońskich, gdyż to jest to amerykańska wersja Hondy i powinna się znajdować się w salonie amerykańskich samochodów.

    Pamiętajmy o tym że mam wersje NTSC/U/C tej gry i być może te błąd został naprawiony w wersji PAL która na rynek europejski trafiła po dwóch tygodniach. Z tego co mi wiadomo to tylko usunięto możliwość obrazu o wysokiej rozdzielczości HDTV ze względu na problemy jakie napotkały się niektórzy użytkownicy w USA.

    Jestem ciekaw czy wy znaleźliście inne usterki jakie występują w tej grze?[/url]

  • #2
    Z usterek jakie zauważyłem to rozmazany troszke pixelowaty obraz przed pojawieniem się naszego auta w kadrze na replay'u i ogólnie takie drobne problemy z grafiką, pozatym u mnie niekiedy na licencjach po przejechanej próbie gdy stoi 3 kolesi ekran jakby się trochę trząsł.

    Komentarz


    • #3
      Re: Błędy i usterki w GT4

      Zamieszczone przez Piotr
      Jednym z nich jest salon samochodowy Acura w salonie samochodów Japońskich, gdyż to jest to amerykańska wersja Hondy i powinna się znajdować się w salonie amerykańskich samochodów.
      Nie na wersji PAL też tak jest ia i w arcade na trasie LAGUNA SECA czasem podczas jazdy na dwóch znika niebo i pojawiają się jakieś minikwadraciki(piksele)które mają kolory od czerwonego po czarny i biały. wszystkie kolory tenczy.
      Prosto jest zbyt prosto

      Komentarz


      • #4
        Chyba kolejnym problemem jest z licznikiem turbo, moim zdaniem to przy użyciu NOS to ta strzałeczka powina się unieść. Nie wiem czy to w rzeczywistośći powino mieć miejsce ale z tego co pamiętam to w NFS tak jest i na filmie "Szybcy i Wściekli 2" tak było.

        Komentarz


        • #5
          Jak już jest maksymalnie doładowane, to ci się już chyba nie "uniesie".

          Komentarz


          • #6
            Wiem, ale ja próbowałem to na tych gorszych samochdach, tych "mniej doładowanych" które mają dość spory zapas na tym turbo liczniku.

            Komentarz


            • #7
              no tak ale każde auto ma już swoje ograniczenia. W rzeczywistości jak by szczałeczka poleciała na maksa w jakimś cienkim aucie to silnik można do kosza wyżucić.
              Prosto jest zbyt prosto

              Komentarz


              • #8
                Do cienkich aut nie "wkłada się" N2O, i już. Samochó trzeba najpierw przygotować. Obroty powinny wzrosnąć, a co za tym idzie, doładowanie... Ale tam się przejmować! W takim NfS (na NDS'a), to nawet obroty nie wzrastają przy użyciu nitra

                Komentarz


                • #9
                  Do tej "unoszącej" się "strzałeczki" chciałbym jeszcze jedno dodać! Ona się nie pokazuję w samochodach które zostały wyposażone w sprężarkę mechaniczną które wcześniej nie miały żadnego doładowania. Natomiast w Mercedesach występują sprężarki mechaniczne tzn. Kompresor i ukazuję się nam ten turbomierz. A w ogóle jak to się nazywa?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Piotr
                    Do tej "unoszącej" się "strzałeczki" chciałbym jeszcze jedno dodać! Ona się nie pokazuję w samochodach które zostały wyposażone w sprężarkę mechaniczną które wcześniej nie miały żadnego doładowania. Natomiast w Mercedesach występują sprężarki mechaniczne tzn. Kompresor i ukazuję się nam ten turbomierz. A w ogóle jak to się nazywa?
                    ten "turbomierz" nazywa się boost gauge, czyli wskaźnik doładowania.
                    Nurburgring:
                    6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
                    6.43 SLR stock/slicks
                    6.51 M5 stock/slicks
                    6.54 NSX type R
                    8.03 RS4 stock
                    8.20 S4 98 stock

                    Komentarz


                    • #11
                      Przy dłuższym graniu w tą gre to zauważyłem że w niektórych samochodach spada moc jak się inwestuję w "engine balance". Zamiast zwrostu KM to następuje spadek... Troche dziwne, nie?

                      Komentarz


                      • #12
                        A no właśnie też tak zauważyłem Piotr że następuje coś takiego w jedym z moich ulubionych samochodów Caterham Seven Fire Blade. Po instalacji "Engine Balance" spada moc a jak zainstalowałem gorszy tłumik to część mocy mi się zwróciło!

                        Bardzo dziwne!
                        GT4 rządzi!

                        Komentarz


                        • #13
                          Ostatnio zauważyłem dziwną sprawę a mianowicie błąd licznika przejechanych kilometrów w statystykach.Jechałem jakiś turniej i na oko przejehałem ze 100 kilometrów ,wchodze do statystyk a licznik stoi na tej samej wartości co przed turniejem.Dziwne

                          Komentarz


                          • #14
                            Lista samochodów w garażu pokazuje "zawyżone" konie w stosunku do koni w samochodzie oglądanym.Tzn. na liście auto ma więcej koni a jak mu się przyjrzymy "z bliska" to ma mniej koni (mimo wymiany oleju).
                            Gram w GT już 15 lat

                            Komentarz


                            • #15
                              Ostatnio odkryłem ten błąd, focus RS powinien mieć 1175kg, jednak jak wchodzę do tebelki z danymi ma tylko 1050kg

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X