Proszę o wpisywanie spostrzeżeń dotyczących technik jazdy,drobnych ustawień i innych aspektów związanych z grą GT4.
Na poczatek:
1) Jeśli kupujesz auto do wyścigów "markowych" tzn. Subaru cup,Mirage cup,Type R cup itd.Nie musisz tuningować go na maxa!!!,czasem wystarczy dodać mu mocy(turbo 1 lub 2),zmienić olej (ew.opony jeśli są wymagane) i jazda na tor.Wyjątkami mogą być 206 cup i Opel Speedster cup gdzie trzeba auto podrasować na max,bo inaczej porażka.
2) Na torach miejskich (ulicznych) zamiast hamować przed zakrętem,można przykleić się do ściany tuż przed nim i bez hamowania sama banda wyprowadzi cię na właściwy tor jazdy kosztem niewielkiej straty prędkości wynikającej z tarcia o ścianę.Ja to wykorzystuję np. na "Costa di Amalfi".
3) na torze Fuji 90' można ścinać szykanę przed łukiem do prostej "start/meta"
Na poczatek:
1) Jeśli kupujesz auto do wyścigów "markowych" tzn. Subaru cup,Mirage cup,Type R cup itd.Nie musisz tuningować go na maxa!!!,czasem wystarczy dodać mu mocy(turbo 1 lub 2),zmienić olej (ew.opony jeśli są wymagane) i jazda na tor.Wyjątkami mogą być 206 cup i Opel Speedster cup gdzie trzeba auto podrasować na max,bo inaczej porażka.
2) Na torach miejskich (ulicznych) zamiast hamować przed zakrętem,można przykleić się do ściany tuż przed nim i bez hamowania sama banda wyprowadzi cię na właściwy tor jazdy kosztem niewielkiej straty prędkości wynikającej z tarcia o ścianę.Ja to wykorzystuję np. na "Costa di Amalfi".
3) na torze Fuji 90' można ścinać szykanę przed łukiem do prostej "start/meta"
Komentarz