Te limitowane edycje było robione na potrzeby różnych premier, pokazów danych modeli danych marek i zwierały te właśnie modele. Np. edycja dla BMW z serią 1, czy WV z Nardo Concept i jakimś jeszcze modelem chyba itp.
Zaś co do różnic między GT4 a GT4 Prologue to...
W sensie gry jako całości i oferty nie ma co w zasadzie porównywać (Prolog to w zasadzie takie Demo full pro
) a GT4 to pełnoprawna gra.
GT4 Prologue modelem jazdy jest bliższe do GT3 niż GT4. Podobnie zachowanie kamery itp.
Jest element w którym Prolog bije wersję pęłną na łeb. Grafika. Mogą się tu niektórzy spierać (ale raczej tylko ci, którzy Prologa nie widzieli, albo widzieli abrdzo dawno i nei pamietają). Wygląd tras: Grand Canyon, Fuji Speedway i Citta Di Aria wyglądają w zasadzie identycznie, chociaż wyjątkowo Fuji w pełnej wygląda lepiej niż w Prologu. Natomiat NY i Tsukuba wygląda nieporównywalnie lepiej w Prologu. Przede wszystkim jakosć tekstur (róznica jest MASAKRYCZNA). Także ten pseudo bump-mapping jest w Prologu lepszy. Jako ciekawostę dodam, że w pełnej wersji przy wyborze tras, jak lecą w tle filmiki (preview trasy) to są na nich wersje tras z Prologa, więc jak ktoś nie ma Prologa moze w pewnym stopniu zobaczyć różnice.
Poza tym modele aut. W GT4 auta w garażu są wypaśnie, a podczas wyścigu są okrojone (tekstury, i czasami nieco mniej polygonów). W Prologu były IDENTYCZNE jak modele garażowe. Jedyną różnicą były uproszczone modele felg (jak we wszystkich GT na PS2). I to mnei najbardziej boli, bo lubiłem sobei pooglądać replay'e ładnych autem i nie byłem narażony na masakryczną pikselozę która w GT4 ma czasami miejsce :/
No to wsio chyba. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pytać. Jak wpadnę to odpiszę
Pozdro!
Zaś co do różnic między GT4 a GT4 Prologue to...
W sensie gry jako całości i oferty nie ma co w zasadzie porównywać (Prolog to w zasadzie takie Demo full pro

GT4 Prologue modelem jazdy jest bliższe do GT3 niż GT4. Podobnie zachowanie kamery itp.
Jest element w którym Prolog bije wersję pęłną na łeb. Grafika. Mogą się tu niektórzy spierać (ale raczej tylko ci, którzy Prologa nie widzieli, albo widzieli abrdzo dawno i nei pamietają). Wygląd tras: Grand Canyon, Fuji Speedway i Citta Di Aria wyglądają w zasadzie identycznie, chociaż wyjątkowo Fuji w pełnej wygląda lepiej niż w Prologu. Natomiat NY i Tsukuba wygląda nieporównywalnie lepiej w Prologu. Przede wszystkim jakosć tekstur (róznica jest MASAKRYCZNA). Także ten pseudo bump-mapping jest w Prologu lepszy. Jako ciekawostę dodam, że w pełnej wersji przy wyborze tras, jak lecą w tle filmiki (preview trasy) to są na nich wersje tras z Prologa, więc jak ktoś nie ma Prologa moze w pewnym stopniu zobaczyć różnice.
Poza tym modele aut. W GT4 auta w garażu są wypaśnie, a podczas wyścigu są okrojone (tekstury, i czasami nieco mniej polygonów). W Prologu były IDENTYCZNE jak modele garażowe. Jedyną różnicą były uproszczone modele felg (jak we wszystkich GT na PS2). I to mnei najbardziej boli, bo lubiłem sobei pooglądać replay'e ładnych autem i nie byłem narażony na masakryczną pikselozę która w GT4 ma czasami miejsce :/
No to wsio chyba. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pytać. Jak wpadnę to odpiszę

Pozdro!
Komentarz