Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Special Conditions - pytanie i porady

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Special Conditions - pytanie i porady

    Dzis zabieram sie za ten event. Mam zrobione easy i wiekszsc normal. Zostaje mi hard i chcialbym pewnej wskazowki co do tych rajdow. Wiekszosc wygrywam Toyota RSC (wyglada jak SUV). Chodzi mi o technike jazdy bo nawet jak jade ta Toyota (jakies 600KM) to taka Impreza 300 konna przysparza mi sporo klopotow. Tak wiec podczas jazdy, wchodzic w zakrety bokiem i full gaz czy wyhamowac i spokojnie pokonac zakrect?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

  • #2
    ja za szuter sie nie biore bo nie lubie a zwłaszcza tak niedopracowany jak w GT4. Ale co do rad to moje zdanie jest takie ze jeśli banda jest tak wyprofilowana na zakręcie ze mozna sunąć po niej "dupą" autka to nalezy to wykorzystać, przed zakrętami o koncie prostym oczywiście wyhamować do predkości w której mozna pokonać ten zakręt bez wiekszego poślizgu bo w wiekszości wypadków kończy sie to źle. POZDRAWIAM. Toyotą RSC bez przeszkud pokonasz conditions, ten znakomity bojlid nadaje sie też na asfalt mimo ze 4x4 i jest duzy.

    Komentarz


    • #3
      Czasem nie trzeba hamować przed zakrętem.Odpowiednio wczesnie złożyć się do zakrętu i przywalić dupskiem z całej siły to nas odibje i tak od zakrętu do zakrętu.Ja cały spokojnie przejechałem audi rs6,ale ta toyotka co ją masz powinna dać rade :wink:

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Zgedi
        Ja cały spokojnie przejechałem audi rs6,
        SZACUN!
        Jak już mówiłem wcześniej - Subaru Impreza WRC.
        narancs alternativa

        Komentarz


        • #5
          Przeszedlem wszystko za pierwszym razem, az sam siebie podziwiam. Pojechalem Toyota RSC i jeden raz Escudo (lipa). Zostaly mi tylko 2 jakies sniezne wyprawy.
          "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

          Komentarz


          • #6
            I tu proponuję Lancię Deltę S4.Jest narowista i ciężka do kierowania na lodzie,ale jak przebrniesz przez lód i wpadniesz na śnieg to...sam miód.Wystarczy odpowiednio wcześnie łamać auto przed zakrętem tak żeby uderzyć tyłkiem w bandę (zero hamowania).Jak opanujesz zakręty no to frajda jak nie wiem co.Proponuję poćwiczyć przed wyścigiem np. w Snow & Ice/ Free ride, żeby być samemu na torze.

            P.S. Auto dopakuj i kup śnieżne opony, daj Final na 3.200 a Autosetup na 5 lub 6. Reszty nie ruszaj chyba że się na tym znasz.Jak coś sknocisz to zawsze masz setup B i C z oryginalnymi ustawieniami.
            Gram w GT już 15 lat

            Komentarz


            • #7
              Ja takze polecam Lancie S4 a na asfalt CLK-GTR'a

              Komentarz


              • #8
                Uwielbiam Special Conditions, Easy i Normal dało się przejechać z miejsca, niestety zostało mi kilka na Hardzie gdzie mój Lancer już nie daje rady więc wezmę te autka o których wspomnieliście. Co do tras szutrowych to niestety dopiero teraz widzę (po zagraniu w GT3) że w czwórce są one gorsze niż w trójce. Tam było idealne wyczucie samochodu i ogromna przyjemność z jazdy. A tutaj autko lata gdzie popadnie i nie ma już tej przyjemności z jazdy. Oby w GT5 szutry były dopieszczone. No to zabieram się za jazdę po lodzie.

                Komentarz

                Pracuję...
                X