Nie jest to może poradnik o obszerności oficjalnych strategy guide'ów, ale w Poradniku Extreme #7 pojawił się mały poradnik do GT4. Polecam sprawdzić, jest tam kilka ciekawych rzeczy dla początkujących.
PS. To mój pierwszy post na tym forum, więc witam. Być może ktoś mnie skojarzy z innych for, w końcu internet małym jest
Mam tu poradnik do GT4.
Jedyną niedogodnością jest zbyt dosłowne tłumaczenie.
(przepraszam że wklejam go tutaj ale nie mam czasu rozsyłać go prze GG każdemu)
Po uruchomieniu gry, masz tylko Cr. 10000, który naprawdę nie jest, że
wiele. Nawet jeśli istnieją nowych samochodów można kupić za te pieniądze, to mało prawdopodobne
zostaną one bardzo dobre, a będziesz oblepiony tym samym łatwy sposób wyścigi, a ponad
w ciągu tylko trochę dodatkowych pieniędzy, aby otrzymać pewnego rodzaju aktualizacji, które uczynią
łatwiej wygrać więcej wyścigów. Cóż, nie strach. Oto przewodnik na jeden sposób, aby
zacząć w Gran Turismo bez utkniesz w niedzielę Cup.
Masz dwie opcje: można przyjmować na licencji B i A testy, i przejść z jednym
wolne samochody z że Cię z tego, czy można kupić używany samochód.
Punktacja wszystkich brązu na licencje B będzie Ci Volkswagen Lupo1.4'02.
To nie jest zły samochód w ogóle, ale jeśli chcesz, aby przejść do czegoś innego, to
można sprzedawać za około Cr. 3300.
Punktacja wszystkich brązu na licencje A będzie Ci Pontiac Sunfire GXP
Concept'02. Jest to godna FF samochód, a może do zacząć korzystać z tej (i
my się, że później). Ma 183HP, który jest o wiele więcej niż
Lupo, a ponad to, co my dostać, kiedy idziemy na zakupy za używany samochód.
Czas iść na zakupy na używany samochód i zobacz co możemy znaleźć. Ponieważ istnieją
tak wiele więcej japońskich samochodów używanych można znaleźć, to może być pomysł, aby sprawdzić i
zobaczyć, co można zrobić wyścigi w japońskim Hall. Niektóre z tych ras są
dość łatwy, i Po wyeliminowaniu kilku wygrywa w hali Początkujący użytkownik
może spojrzeć na japońskich samochodów kompaktowych Cup czy japońskie
80 Festiwal lub 90's Challenge. Tak więc, let's planować trochę, tak abyśmy
może inwestować zarobione pieniądze naszych twardych do jednego samochodu, że będzie nam pomóc wygrać kilka
ras. Również spojrzeć na poszczególnych producentów, gdyż nie są specyficzne dla Marka
wyścigi dostępne dla większości z nich. Honda Civic ma rasę, Mazda ma
Roadster kielich jego Miatas za, a Mitsubishi Evolution Spotkanie ma na
Lancer Evolution ich samochodów. Wszystkie te rasy, które powinny być w stanie
Aby wygrać dość szybko. , A za to, co jest warte, jeśli wygrał Lupo, there's
Lupo jeden kielich można konkurować, jak również w euro Hot Hatch League. Tak nie
są opcje, jak również, że samochód.
Potrzebujemy samochodu, który obsługuje również, a może szybko zostać zmodernizowane, aby wygrać
w niektórych więcej pieniędzy na modernizacje. Historyczne Showroom ma stare Honda Civic
1500, "83 dla modelu nieco ponad Cr. 4000. Jest to napęd na koła przednie samochodu, więc
należy postępować dość dobrze, może ona konkurować w wyścigu Obywatelska, jak również
FF w wyścigu Początkujący Hall, i pozostawia nam trochę pieniędzy na modernizacje.
Ponieważ jego krótki na siłę konia, my zamierzamy go potrzebują ...
Istnieje również Mazda MX-5 miata, 1989 Model dostępny. Ma więcej HP
zaczynać się od Obywatelska, ale kosztuje prawie Cr. 6000, co pozostawia mniej
dla uaktualnień. , Ale ma ona dodatkową korzyścią jest również kwalifikuje się do
Spider i Roadster puchar w Sali początkujących. To jeszcze jeden wyścig możemy wygrać
bez konieczności zakupu samochodu lub innego upgrade'u.
Również sprawdzić używanych samochodów Showroom I, być może znajdziesz tam coś, co
dobrze. The Used Car Showroom II nowszych samochodów, ale również kosztować więcej pieniędzy.
Z nieco szczęścia można znaleźć tanie Honda Civic tam, i to całkiem
nieco więcej koni niż niektóre z samochodów dostępnych w zabytkowych Showroom. Ja
Znaleziono ładny Honda Civic Sir II (EG), 1992 Model, ciemny zielony dla Cr. 5670.
Zostaw mnie, że będzie ponad Cr. 4000 w pakietach. UWAGA: Jeżeli przyjrzeć się na samochód
listy, to twierdzi, że 167HP, ale jeśli spojrzeć na "papierkową robotę", gdy
zakup samochodu, to mówi 149HP, dlatego należy mieć na uwadze, że kupując samochód.
I'll iść z tą jedną ...
Teraz, pierwszą rzeczą, którą chcemy zrobić, to sprawdzić olej. Nad głową do GT Auto
centrum, a następnie nacisnąć "Oil Change". Zmienić olej! To tylko Cr. 50, dlatego
nie będzie głównym wpadka, i że będziesz odzyskać "utracone" koni mechanicznych.
Następnie udać się na Honda dealerskiej i dostać do Tune Shop. Spędzać
Cr. 1000 w sprawie Racing chip. Jest to tanie aktualizacji, a będziemy dodawać do HP
Twój samochód. Będziemy wydawać innym Cr. 1500 na modernizowanych spalin i filtra powietrza.
Że będzie dodać kilka KM do Twojego samochodu. I wreszcie będziemy wydawać Cr. 1000 w sprawie
o masie redukcji. To powinno nam bardzo mało pieniędzy, ale miło
samochodu, aby zacząć cala
Szef do ponad Początkujący Hall, a w niedzielę rywalizować w Pucharze. Z ponad
170HP, powinieneś być w stanie wygrać tych ras. Nie mogę zrobić tylko to, co uczynili;
przed rozpoczęciem wyścigów, głowa do Ustawienia (czerwony zestaw narzędzi), i dostroić swój
samochód! There's a nie całego wiele można zrobić w momencie, ale zlokalizować
"Driving Aids", a odrzucać wszystkie wartości do 1. Z ASM i SKT
systemy będą działać przeciwko tobie w skręca, a może stracić zbyt wiele jeśli prędkość
masz te na zbyt wysokie wartości. Jeśli nie lubisz jak twój samochód uchwyty
z tych wartości, musisz zrobić trochę testów. Z niewniesienia
10 i 7, może mieć twardy czas na specjalne Circuit. 5. Tak, że koszt mnie
mój rekord zwycięskich doskonały, oh well ...
Pierwszy wyścig jest na jesień Ring Mini utworu, a nie powinno być trudne
na wszystkich. Z mojej Obywatelska, wygrałem z marginesu godnych, a dostałem w sumie 7
A-Spec punkty dla tej rasy. I'll get back to A-Spec punkty później. Te
wyścigi tylko plon Cr. 600, tak więc nie wiele można zrobić z wygraną do
zaczynają się. Mam teraz w sumie Cr. 1300 po, że wygra, tak bym mógł dostać
Skrzydło do mojego samochodu, gdybym chciał, a nawet lżejsze koło zamachowe. W tym
punkt, to nie będzie za to dużo dla mnie albo otrzymuję, więc będziemy zapisywać nasze
pieniądze, więc i przenieść na zakończenie pozostałych wyścigach w niedzielę
Puchar.
Gratulacje, jesteÅ› dumnymi posiadaczami o Autobianchi A112 abarth
79. There's a nie całego wiele można zrobić z tego samochodu, ale można go użyć do
Lightweight K-Car puchar. Z tych samych uaktualnień, że mamy do Obywatelska,
powinien on być w stanie być konkurencyjne w tych wyścigach. Jak również zdobycie nowych
samochód, należy posiadać 3.000 Cr. Więcej (5 wyścigów, 600 Cr. Każdej), plus to, czego
może być zdobyty na ponowne działa.
Najlepszych aktualizacji w tym momencie byłoby uzyskanie niektórych nowych opon. , Ale nie możemy
sobie, że jeszcze. W S3 opon koszt Cr. 5600, tak, że to zbyt mało
drogie w tym momencie. Drugie najlepsze uaktualnienie będzie prawdopodobnie skrzydło.
Dla Cr. 1200 można dostosować downforce na swój samochód, który jest bez wątpienia
plus. Nad głową do GT Auto Centrum, a wybrać skrzydło. Wszystkie modele
wykonuje tę samą funkcję równie dobrze, to jest po prostu kolorów i wzorów rzeczą,
tak wybrać nice looking skrzydła i kupić go. Należy pamiętać, że nie można zamontować na skrzydłach
wszystkich samochodów, ale można na Obywatelska.
Wróćmy teraz do Początkujący Hall i FF Challenge. To będzie
trochę trudniejsze. Nasz samochód nie może być wystarczająco dobre, aby wygrać w tych wyścigach
Pierwsza próba, ale otrzymasz pieniądze za drugie miejsce oraz, tak go bije
Czyniąc niedziela Puchar ponad i powyżej. Zanim zaczniesz wyścigowych, dostosować downforce
w Twoim samochodzie. Dobrym punktem wyjścia jest 25% downforce z przodu, a 75%
downforce na odwrocie. Ustaw go do 7 z przodu i 21 z tyłu, i patrz
w jaki sposób, że pracuje dla Ciebie. Pierwszy wyścig okazał się o 47 pkt do wyścigu
mnie. Do wyścigów w Pucharze niedziela była tylko 8 lub 9 punktów, tak więc trudności jest tutaj
nieco wyższy. Wyglądała trochę przerażające, aby rozpocząć, ale stało się jasne,
Skrzydło, że jego praca nie może więc zachować większą prędkość poprzez zakręty,
i że dałoby mi w końcu wygrać. 1.500 punktów od wygrania
Pole połowie wyścigu więcej niż płaci za skrzydło, a teraz wydaje się, że może być
trochę więcej mocy. Jeśli nie masz Cr. 4500 obecnie, ponownie wykonaj Mid-Field
Motokarowy innego Cr. 1500, a następnie udać się na Tuning Sklep lub samochodu
Dealer i dostać Etap 1 Turbo aktualizacji. Następnie głowę z powrotem do FF Challenge,
i zrobić Grand Valley East wyścigu. Z Turbo aktualizacji, należy teraz
mają około 215HP, który powinien być wystarczający, aby wygrać tego wyścigu. Jeśli nie wygrasz
na pierwszej próbie, a następnie spróbuj ponownie. Mamy nadzieję, że będziesz wygrać jakieś pieniądze, a jak
szybko, jak to zrobić, albo dostać sportowych lub pół-racing koła zamachowego. Spędziłem
w 500Cr. na pół-racing koło zamachowe, a które powinny pomóc w
przyspieszenie samochodu.
Zrobiłem pewne przyspieszenie badań w Las Vegas Przeciągnij pasek. Zrobiłem 5 działa
bez koła zamachowego i 5 bez. I wtedy wziął cztery najlepsze czasy z każdym
i obliczona średnia. Bez koła zamachowego, średni czas wynosi 16.334
sekund. Z koła zamachowego, czas 16,143 sekundy. Nie duża różnica
mówisz? Well, it's all about mając na krawędzi, oraz zdolność do przyspieszenia
szybciej, z kolei niż przeciwników może oznaczać różnicę między
Zwycięska i w najbliższych 4th.
Trzymaj siÄ™ z dala od Hongkongu drodze do teraz. Ta Honda nie ma mocy
aby wyprzedzać przeciwników, a jej wysokie środku ciężkości nie ułatwiają
wokół tych narożników na ulicach miasta. Dobrych utworów zrobić początkowo w
FF Challenge byłby w połowie drogi Race śledzić i Grand Valley East. Po
Zwycięska tych dwóch ras, może to być czas, aby rozważyć inne opcje. W
Civic Race powinien być teraz w Twoim pojąć, co najmniej powinno być w stanie
wygrać jeden lub dwa z tych ras. Udać się na Honda dealer, i wybrać
One-Marka Races, oraz wybrać Civic Race. Cena za zwycięską tutaj jest
Cr. 5000, a nawet jeśli się w drugim, będziesz wciąż więcej niż od
Wygrać FF Challenge. Zrobiliśmy z Mid-Field wyścigu w FF Challenge, tak
ponownie zrobić to tutaj. To dość prosty utwór, a nasze 200 + HP Obywatelska powinna być
w stanie konkurować tutaj. Po zwycięskiej tym jednym wyścigu, mam o Cr. 6000,
które może wykorzystać na uaktualnienie. Teraz staje się pytanie, które do aktualizacji
dostać.
Więc, oto nasz problem: Potrzebujemy więcej mocy, lepsze opony, lepsze zawieszenie
systemu i lepsze hamulce. Niekoniecznie w tej kolejności, ale to wciąż
wiele kosztownych aktualizacji.
Moc uaktualnień dla Obywatelska będzie albo Poziom 1 NA aktualizacji lub poziomie
1 Turbo. Zarówno na temat kosztów Cr. 4500, a turbo zapewni Ci najwyższy
zwiększenia mocy, lecz moc, że mogą być dostępne jedynie w wyższych RPM. W NA
aktualizacji nie może dać Ci jak duży wzrost w HP, ale że moc jest dostępna
bez względu na RPM. , A już dostałem Poziom 1 turbo upgrade, a
kolejny jest Cr. 12500, która jest obecnie w naszym zasięgu w danym momencie.
Jak można zauważyć podczas jazdy, nawet ze skrzydła, Twój samochód będzie poślizgu
slajdów i całkiem sporo. Lepsze opony pomoże z tym, ale S3 opony,
które są bardziej miękka niż S2 opony samochodu pochodzi z kosztów Cr. 5600, oraz
to dużo pieniędzy, przynajmniej w tym momencie w grze. , Ale musisz
tych opon po uruchomieniu robi wyścigi poza początkujących hali, tak trzymać
that in mind.
Istnieją 4 różne systemy zawieszenia. Jeśli przejść do produkuje
Tuning sklep, uzyskasz wyłącznie 3, ale 4 jest dostępna od Tuning
Wsi. Ta opcja wydaje się być tylko dostępne dla japońskich samochodów. W tym
punkt w grze, jedynym cenowo opcja jest sportowe zawieszenie. Z
tego, można regulować wysokość jazda z samochodu, jak również na wstrząsy i
wygięcie kąt. A niewielkie korekty na wygięcie może pomóc kąt skrętu i
także nawet się nosić na opony. Regulacja przedniej i tylnej wstrząsy będzie
jak również zmienić swój samochód w uchwyty i kiedy okazuje się ponad ograniczenia. Obniżanie
Centrala w wysokości przenosi centrum ciężkości w dół, i zmniejsza efekt
waga przesunięcie w czasie toczenia, co z kolei oznacza wyższe prędkości poprzez
obrotów. Po prostu nie należy ustawiać go zbyt niska, lub samochodzie mogą trafić w ziemią będzie ponad
wybojami / hamuje, czy opony maja trafić również koła.
Sportowych hamulce są także kosztownej modernizacji, na temat Cr. 4500. Te
hamulce znacznie poprawić swoją siłę hamowania, co oznacza, że Twój samochód będzie przestać dużo
szybciej niż w przypadku standardowych hamulców. Z aktualizacji powinieneś móc
outbrake do wszystkich swoich przeciwników na koszty dodatkowe zużycie opona.
Drivetrain uaktualnień pomóc w przyspieszeniu, głównie. Ulepszone sprzęgło będzie
zmniejszenia utraty mocy podczas zmiany biegów, ale na początku etapach procesu
gry, zysk może być tutaj miniscule, więc być może będziemy chcieli zapisać pieniądze na
coś innego. A lekkiego koła zamachowego poprawi swoje przyspieszenie. Od
Zmniejsza to wagÄ™ do drivetrain, mniej moment zostanÄ… wykorzystane na
drivetrain sobie, czyniąc ją dostępną dla koła zamiast. , Ale nie jest
kosztów. A ma mniej lekkiego koła zamachowego tempa, więc można utracić, gdy prędkość
się pod górę, zwłaszcza w niskich pojazdów.
Ja już mam Turbo i koła zamachowego, I'll get zawieszenia teraz. W
Dyscypliny sportowe zawieszenie koszty Cr. 3000, tak aby jego cena w naszym zasięgu. Raz
że jest wyposażony, głowę z powrotem do Civic Race konkurować w niektórych innych
ras. Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek rasy, pamiętaj, aby przejść do ustawień, aby dokonać zmian
do swojego zawieszenia. Pierwszego porządku obrad jest, aby obniżyć wysokość ride. Jestem
będzie niższa go do 130mm (z 138mm), i dodać 2,5 do przodu jak
i powrót Camber Angle. Następnie wybieram się do wyścigu na Twin Ring Motegi --
Krótki kurs na wschód. Z tych ustawień, jest to 7 pkt rasy, które
nie powinny być zbyt wielkie wyzwanie. Wystarczy być ostrożnym, gdyż istnieje kilka
napięty rogi na ten utwór, i jeśli zbyt szybko przejść, będziesz aż w końcu
brud. Po to, że wyścig wygrał, przenieść się na jesień Ring Mini. Istnieje wiele
krzywych tutaj, aby obejrzeć swój prędkości w tych rogach. Powinno to być inny
7 punktową wyścigu, ale to nie oznacza koniecznie proste. Jeśli nie wygra
po raz pierwszy ok., spróbuj ponownie. Teraz zakończenie dwóch pozostałych utworów z
Civic wyścigu, a będziesz mieć miłe guzek pieniędzy i wolnego Honda Mugen Motul
Civic Si Race Car'87. Teraz możesz wybrać, aby kontynuować swoje regularne
Civic lub skorzystaj z wyścigu samochód po prostu wygrać. Zaletą tego samochodu jest to, że wyścig
chodzi o wszystkie części dobre, więc nie trzeba wydawać pieniędzy na to.
Będziesz jednak, trzeba kupić kilka sportowych opon, ponieważ pochodzi z wyścigów
opony, które są niedozwolone w wielu początkujących ras. Wyścigu samochód ma
więcej ledwie więcej HP niż stare Obywatelska, a jeśli potrzebujesz więcej, będziesz musiał
uzyskać poziom 2 uaktualnień, które będzie kosztować nas o Cr. 15.000. Do tej pory jestem
zamierza kontynuować obywatelskie stare, ale teraz w szereg nowych opon S3. I
powrót do FF Challenge idziemy ...
Teraz, gdy mamy lepszą przyczepność i lepsze zawieszenie, możemy zakończyć się
Trzy pozostałe wyścigi w FF Challenge. Zapisz Hongkongu do ostatniego wyścigu,
jak najbardziej może być trudny do wygrania. Nie należy dokonać błąd
Ci, którzy uważają, że jest przyklejana do utworu, ponieważ jest nie tak. Twoja uchwyt
zostanie poprawiona, więc będziesz musiał lepiej hamowania, lepsze przyspieszenie i
lepszą kontrolę podczas skręcania, ale wciąż musimy obserwować swój wpis prędkości.
Jeśli obawiasz się o swoje zwycięskie stosunek, a następnie być może potrzeba, aby zapisać
przed Hongkongu wyścigu. Nie jest to łatwe do wygrania wyścigu po raz pierwszy
około ... Największym zagrożeniem w Hongkongu wyścigu wydaje się być
Mitsubishi Eclipse GT'95. Ma wysoką górę prędkości, ale będzie Obywatelska
outbrake i outcorner go tak, aby w ten sposób na pokonanie go. , A po uzyskać w
Przed nią, to rodzaj traci swój "interes Wspólnoty i wyścig jest dość
znacznie powyżej w tym punkcie.
Gratulacje, teraz należy ukończyć FF Challenge, oraz że będzie
Ci zarobić Mazda Mazda6 Concept'01.
Godzina dla some fun. Dokończenie Licencja test, a następnie dostać w Honda Civic
samochód, wygrał wyścig w Civic Race i głowę na specjalne wydarzenia Hall.
Wprowadź Capri Rally (łatwy), a wygrać w obu wyścigach. Możesz wygrać te
wyścigi bez kupowania jakichkolwiek uaktualnień dla Civic Race samochodem, należy jedynie pamiętać o
dostroić swój mały samochód. Zmień ustawienia kontroli trakcji do 5, 5, 3 i
ustaw Shock Bound 4 i 4. To powinno poprawić obsługę samochodu.
Istnieje kilka rzeczy, o których warto pamiętać tutaj:
1) Nie tylnego końca drugiej samochodu i nie slam do ściany. There's a 5 sekund
kary, co oznacza, że masz do kierowania przez 5 sekund na 1 bieg!
2) Istnieją dwa skoki na kurs. Nie chcesz pójść znacznie ponad 65MPH
nad tymi skokami, jak będziesz miał żadnej kontroli nad docelowej. Jeśli gruntów
zbyt blisko do ściany, you'll end up zatrzaśnięcia do niego, a nie twoja 5
sekund kary.
Każdy będzie można wygrać Cr. 5000, a najlepiej wszystkich części, będzie wygrać
Toyota RSC Rally Raid Car'02. Możesz sprzedać ten samochód ponad Cr. 250000,
i ponieważ możesz wygrać ten samochód przez cały Twoje pieniądze są zawsze problemy
gone!
Toyota RSC Rally Raid samochodów jest dość potężnym samochodem 4WD. Można ją zachować
wokół i używać go wygrać 4WD Challenge i Turbo Sport w wyścigu
Pro Hall bez uzyskać wszelkie aktualizacje dla niego. Przynajmniej dla 4WD
Wyzwanie, to wyzwanie nie na wszystkich z tego samochodu. Po prostu wieje wszystkie
konkurencję daleko. , Ale to szybko (i za darmo!) Sposób na wygraną innego samochodu.
Powrót na torze z Civic, następnym krokiem jest japoński 90-Challenge.
W celu uzyskania strzał tutaj, my zamierzamy uzyskać Poziom 2 Turbo aktualizacji.
That's going to kosztowałby whooping Cr. 12500, ale ponieważ właśnie wygrał Cr. 10000
Rajd w Capri, to cenowo. Z aktualizacji, a także port polski,
Aktualnie sportowych 260HP. Wygrać wszystkie wyścigi tutaj bowiem dam wam wymowę Nismo
400R'96. Jest to samochód 400HP, że będzie łatwo wygrać 4WD Challenge, a
mogą również rywalizować w jednej z One-Nissan Marka ras i dość łatwo wygrać.
Na razie mamy dość dużo maxed, co możemy zrobić z naszym pierwotnym Obywatelska,
bez konieczności udania się do Professional Hall. Więc, musimy spojrzeć na to, co się za
następny. Istnieje jeszcze kilka wyścigów w lewo Początkujący Hall, jak również kilka
Japoński w hali, więc spójrzmy na nasze możliwości. Musimy coś
dla japońskiej 80 Festiwal i japońskich Compact Cup. Oznacza, że
stosunkowo małe i starsze auta. Powrót do Początkujący Hall, musimy coś
które mogą konkurować w wyścigu Spider i Roadster, jak również FR lub MR samochodu. Jeśli
możemy znaleźć samochód, że będzie pasować tych wszystkich, a następnie, że mniej samochodów mamy do
kupić. , A ponieważ Mazda MX-5 miata pasuje do wszystkich osób, plus może wykonać miata
Marka jedną filiżankę, to brzmi jak powinniśmy szukać używany 1980-coś miata.
Pozycji do historycznego Showroom, mogę znaleźć tylko jedno miata. Jest to 89 wzoru
z prawie 41.000 mile na to, i to będzie koszt mnie prawie Cr. 6000. Ale, ja
go potrzebują, tak I'll get it. Pierwszą rzeczą, jaką musimy się nowy olej, więc głowa do GT
Auto Center i uzyskać olej zmienić swoje HP, aby uzyskać z powrotem. Podczas gdy my jesteśmy tutaj,
Let's dodać skrzydeł. Ponieważ jest to ostatni samochód muszę kupić za niewiele
, podczas gdy mogę spędzić większość moich pozostałych Cr. 25000 na ten samochód. Etap 1
zmniejszenia masy ciała będzie kosztować Cr. 1000, z układów Racing jest kolejnym 1000, A
Etap 2 Turbo będzie kosztować Cr. 12500, i że będzie wnieść aż do 194 KM. W
Semi-racing spalin jest kolejnym upgrade 2800 i kosztować będzie koło zamachowe sportowe
Cr. 400 sztuk. Że nadal pozostawia Cr. 8500 w banku. Spróbuj samochód obecnie na
Japoński 80. Festiwal. It's 40 pkt wyścigu (przynajmniej to co on powiedział
mnie), i można go po prostu wygrać. Jeżeli nie udało Ci się dostać do zawieszenia, należy
Zauważ, że ten samochód jest odrzuconych w każdym miejscu. Z Cr. 3000 z
tym wygrać, możemy uzyskać zarówno zawieszenie i opony S3 i jeszcze
wystarczy w lewo na lunch ... Szef powrotem do 80-Festival, pamiętaj o niższych
Centrala i Twojego ekwipować wysokość tych miękkich opon przed wyścigowych. I obniżyło
Centrala wysokość do 119mm (z 12, oraz ustawić kąt wygiąć do 2 z przodu
i 1,5 z tyłu. Również ustawić downforce do 7 i 21, oraz pomocy jazdy
do wszystkich 5's. Wpadłem na pewne problemy wygranie ostatniego wyścigu w tej serii, tak
Ja również zakupiony Zamknij transmisji. , Że wraz z przewidzianą Tuning HP
na samochód do 198HP przy użyciu Sport spalin zamiast Semi-Racing
spalin umieścić mnie w różnych klasyfikacji, a przyspieszenie od dodane
bliskie transmisji wydaje się dałeś mi potrzebne do krawędzi Ja go wygrać.
Spędziłem wiele więcej pieniędzy niż Miałam nadzieję, ale takie jest Gran Turismo.
Po wygraniu japońskiego 80's Festival, you'll get the Mitsubishi HSR-II
Concept'89 samochodu.
Dalej, głowa do Mazda i dealerem wprowadzić One-Marka wyścigu. Z tego samochodu,
powinien być w stanie wygrać PN-A Roadster puchar. To jest wyścig mistrzostw,
tak otrzymasz punkty w oparciu o jak miejsce w wyścigu. 5 ras, to
może otrzymać maksymalnie 50 punktów, a nie faktycznie muszą wygrać każdy wyścig
wygrać mistrzostwa. Kiedy robi się wyścigi mistrzostw, można również uzyskać
Opcja o "praktyce" sesji. Które pozwala na wyścig wokół toru w
poszukiwaniu najlepszego czasu okrążenia. Z najlepszego czasu okrążenia, otrzymasz Pole Position,
nie ma więc zaczynając od tyłu więcej. Oznacza to również można
zapoznanie się z toru i dostrajać swój samochód.
Oprócz indywidualnych wygranych z każdego wyścigu (Cr. 3000), otrzymasz
Cr. 15.000 do wygrania mistrzostwa, plus Mazda MX-Crossport'05.
Next, let's to japoński Compact Cup. I już usunięte niektóre uprawnienia
uaktualnień dla tej rasy, jak również zakupiony Etap 2 zmniejszenia masy ciała,
Wał węgla i semi-racing koła zamachowego. W swojej obecnej
konfiguracji, mam 127HP, i że jest dużo wygrać wszystkie wyścigi w tym
mistrzostw. Otrzymasz Cr. 2000 na rasÄ™, Cr. 15.000 do wygrania
mistrzostw, jak również 1972 Honda Life Krok Van.
Spider i Roadster wyścigu. Byłem zaczynają myśleć, że miałem odebrał zły
Samochód dla tej rasy. Z Etap 2 Turbo elektrowni i innych uaktualnień, Myślałam, że
miałby wystarczająco dużo mocy, aby wyprzedzać innych Roadsters. Ale ja się myliłem. W
sztuczka do Roadster wyścigu jest realizacja tego uprawnienia nie jest wszystko, i że
mniej HP może narazić Cię w grupie z samochodów, które można rzeczywiście beat. Tak, ja
usunęła Turbo, a zakończył się z 129HP. Że moje umieścić w 127HP grupie,
miejmy nadzieję, że mogę pobić tych samochodów. Patrząc na listę przeciwników, I
Zauważyliśmy, że Lotus Elise nie było już na nim, więc miejmy nadzieję, że oznaczało
że chciałbym mieć strzału. I dostał rozpoczął się raz, to powiedział to było A 141 A-Spec
pkt wyścigu. Teraz, że brzmi jak dużo, ale okazało się, że
wykonalny. Z S3 opony, skrzydła i nowych transmisji, wyścig był
łatwiej niż myślałam. I przejął prowadzić samochód na krzywej wyj ¶ ciu z
długi tunel pod koniec długiego pod górę prosto na pierwsze okrążenie. Po
, że to tylko kwestia utrzymania linii poprzez krzywe i wycieczkowy
wokół innego kolanach.
Ja wciąż obawia się, że być może miata nie będzie w stanie wygrać
tej rasy. Mam czas i pieniądze wydane na różnych uaktualnień i dostrajania, a ja
nie wydaje się, że coś będziemy robić na sztuczkę. Ta naprawdę annoys mnie, jak ja
I wiesz już pobity tego wyścigu z miata przed, ale to był zupełnie nowy
'04 Miata.
Najbliższy wyścig z miata jest FR Challenge. Czy zmiana oleju, i umieścić wszystkie
zasilanie z powrotem. Z Etap 2 Turbo, chip i Racing Semilux Racing spalin,
miata jest do pakowania 201HP, który powinien być wystarczający, aby wygrać wszystkie wyścigi FR.
They'll wyjdzie między 85 i 95 A-Spec punkty za wyścig, a raz na Ciebie
wygrał je wszystkie, masz przyznane z Nissan Skyline 2000GT-B 67. I to
go do miata teraz.
Użyj Mitsubishi HSR-II Concept'89 samochód do rywalizacji w 4WD Race w
Początkujący hali. Nie będzie można już A-Spec punktów, ale będziesz wygrywać bez
posiadające kupić wszelkie aktualizacje dla samochodu. Nagroda pieniężna nie jest dobre, ale
you'll get a free car na koniec; Toyota Motor Triathlon Race Car'04. Na
tego punktu, to więcej niż przyglądający się z niczego potrzeba, aby dysk.
Jak wskazano wcześniej, możesz też użyć Nismo 400R lub Toyota RSC
Raid Rally Car tego wyścigu i wygrać z wygodnym margines.
Powrót do Spider i Roadster rasy ponownie, musisz Pełna Dostosuj
przekazanie do miata wygrać tego wyścigu. Umożliwi to ustawienie
indywidualnych biegów do czegoś, co daje przyspieszenie i
Prędkość musisz wygrać tego wyścigu.
Istnieją nadal MR Challenge i Sport Truck wyścigu. Moim zdaniem oczekiwania
z Truck Race. Musisz kupić ciężarówkę rasę tylko dla tego, nie
wygrać dużo pieniędzy od niego i wygrywasz innego samochodu ciężarowego na końcu.
Do MR Challenge, zaczęli patrzeć na Renault Clio V6 wśród używanych
samochodów. Znalazłem jednego kosztu mnie o Cr. 25000, ale było warto. Z
ten samochód, możesz rywalizować w Mistrzostwach Francji, Euro Hot Hatch
mistrzostwo i MR Challenge. Wystarczy pobrać uaktualnienia podstawowego (wymiana oleju,
Skrzydło, wyścigowe zawieszenie i chip), a powinno być dobre do pracy. Można również
wprowadzić w Clio Cup ten samochód, ale konkurencja nie jest trudne, więc
trzeba trochę więcej uaktualnień przed udaniem się tam. Ale ten samochód powinien być
mogły być konkurencyjne w którymś z wyścigów Pro w hali, jak również,
w tym Wyścig NA Sport i Tuning Cup.
----
Małe Tuning Guide
Ponieważ mam zaproponował kilka zmian dostrajania się do samochodów, I'll try
do wyjaśnienia, co niektóre z nich są i co robią.
Downforce.
Przez skrzydła dodając do akcji samochód (rasa pochodzi z samochodów skrzydła już), użytkownik
można regulować z przodu iz tyłu downforce. Dodawanie downforce będzie naciskać na samochód
w dół ku ziemi, która pomaga w trakcji. Więcej przekłada trakcji
do hamowania więcej mocy, mniej przędzenia kół podczas przyspieszania, lepiej
zwrotny i wyższe prędkości w trakcie skręcania. Klapki na boku, bardziej downforce
powoduje bardziej przeciągnąć, które dosłownie sucks zasilania z samochodu. Oznacza to,
niższej prędkości górę. Do 25/75 ustawienia Użyłwałem daje nieco
downforce z przodu, aby te przednie opony na ziemi, a więcej na
Powrót do zapewnienia, że samochód nie spin out. Dla FF samochodu, można zmniejszyć
w downforce w plecy, ale możesz przetestować go przed wjechaniem na
wyścigu. Również te propozycje, a nie zasady zapisane w magazynie. Eksperyment
trochę i znaleźć ustawienia, które są najlepsze dla Ciebie i Twojego stylu jazdy.
Centrala wysokości.
Poprzez obniżenie samochodu, pojawi się zmniejszenie przepływu powietrza pod samochodem. To
zmniejsza opór, a także pomaga utrzymać samochód w dół na ziemi, w którym skręca
Pomaga na trakcji. Wadą jest, je ¶ li twój samochód zbyt daleko w dół. Ty
następnie ryzyko posiadające w dolnej części samochodu uderzyła w ziemię, gdy się nad wybojami
lub ograniczenia. Istnieje również ryzyko, mając na kołach hit koło studni, jeśli / kiedy trafienie
bump. Ustawienie go na 10% jest godna wytyczne. Można spróbować ustawić niższą
i zobaczyć jak to jest, ale to, co działa na jeden utwór może nie działać na innym.
Ponadto, jeśli mają tendencję, aby przejść przez ograniczenie lub rumblestrips, to ryzyko bottoming
na zewnÄ…trz.
Camber kÄ…t.
Camber do kąta pochylenia umożliwia koła lekko, więc zamiast opon
wstawania idealnie pionowe, it's a little kątowe (lub obecnie) wzdłuż jego
osi pionowej. Ma to na celu zwiększenie powierzchni, która ma dotykali
gruntu w trakcie skręcania, a także sprawia, że opona nosić bardziej spójne w całym
powierzchni opon.
SKT i ASM
Są to narzędzia zaprojektowane w celu zmniejszenia poślizgu z opon w trakcie przyspieszania
(TCS) i zwrotny (ASM). Zasadniczo, gdy komputer wykryje poślizgu opony,
będzie próbować naprawić ten poprzez zmniejszenie przepustnicy (SKT) lub zmniejszenie
RPM (ASM), dzięki czemu może odzyskać przyczepność opony. Może to pomóc w uniknięciu
spinouts, a także zapobiegają nadmiernym zużyciem zmęczyć. Ale, ale także spowalnia Cię!
JesteÅ› lepiej nauczysz siÄ™ hamulcowych przed wjechaniem na kolei, jak hamulec
podczas skrętu i sposobu przyspieszenia. Kontroli są analogowe, więc nie
musiał dać 100% przepustnicy przez cały czas
Ostatnio przetłumaczyłem opis do opon.
N1:
To jest opona zaprojektowana do wyścigów na brukowanych drogach.
Ta opona nie jest do zapewniania maksymalnej przyczepności
lecz do dostarczenia oczucia komforyu jazdy i redukcji hałasu
toczenia.
Jazda stanie się tym bardziej trudniejsza im mniej będą trzymać
opony.
To jest należyta droga do nabycia podstaw sportowej jazdy.
N2:
To są wysokiej jakości opony ze zwiększoną siła trzymania
przeznaczone do aut wymagających duźej manewrowości.
One są odpowiednie do ostrej jazdy po krętych odcinkach.
Ponieważ mają one zwiększoną sztywność ścianek bocznych
możesz lepiej wyczuć nawierzchnię drogi.
N3:
To jest opona do sportowej jazdy która daje poziom przyczepności
prawie jak sportowe opony.
Mimo że hałas i jakość toczenia mają negatywny wpływ.... (tego nie przetłumaczyłem)
Jednakże zachowanie opony jest całkiem złe jak tylko
przekroczysz granicę przyczepności opony
więc wymagany jest pewien stopień umiejętności aby zachować
kontrolę nad pojazdem w tych okolicznościach
Moja znajomość angielskiego jest słaba więc może ktoś mnie poprawi
Nie jestem pewien co do ostatniego zdania w N1.
Komentarz