BMW 120d
Dane Tecniczne
Typ - Hatchback 5dr
Silnik - R4/16
Pojemność silnika - 1995
Moc silnika - 163 km
V-Max - 220 km/h
0-100 km/h - 7,9 sek.
Moment Obrotowy - 340.05 NM/2000rpm
Nadwozie
Dostępne kolory - Biały Quarz, Srebrny Titan, Biały Alpin, Niebieski Sydney, Czarny Sapphire, Czerwony Japan
Długość, szerokość, wysokość (cm): 423 x 175 x 143
Waga - 1415 kg
Podwozie
Napęd - Tylny
Skrzynia Biegów - 6
Konkurenci w grze - Peugeot 307 Xsi, Renault Megane 2.0 16V, VW Golf IV GTI, Ford Focus ST170.
Cena auta testowego - 33,020 cr.
Historia Samochodu:
BMW serii 1 [E87] - mały kompakt produkowany przez koncern BMW od 2004 roku. Zaprojektowany jako konkurent Audi A3 i Volkswagena Golfa. BMW E87 jest obecnie jedynym kompaktem z napędem na tylną oś.
BMW serii 1 wszedł na rynek latem 2004 roku jako 5-drzwiowy hatchback. Samochód ten przejął około 60% rozwiązań technicznych od swojego starszego brata, BMW serii 3 E90.
PaletÄ™ silnikowÄ… serii 1 stanowiÄ… wersje 116i (115 KM), 118i (129 KM), 120i (150 KM), 118d (122KM), 120d (163 KM) i topowa wersja 130i (265 KM).
Mój Opis
Uważam że ten samochód nie jest na tor :
Po pierwsze : Auto jest nadsterowne i wypada z trasy na zakrętach
Po drugie : Samochód długo przyśpiesza w końcowym efekcie 220 km/h to za mało
I po trzecie : Napęd tylny jest zły na wyłączonym TCS & ASM auto bezmyślnie się ślizga
Lecz po niewielkim tuning do jakichś 230-240 KM Samochód świetnie się prowadzi.
Lepiej przyspiesza, Osiąga większą prędkość, Dobrze hamuje za pomocą hamulców Racing i dobrze trzyma się drogi ba ma zawieszenie Semi - Racing
Wg mnie
To auto jest dobre do driftu nie do wyścigu dzięki napędowi na tył driftowanie to czysta przyjemność,
Za to sprint do setki to w tym aucie minus
Seryjne Hamulce są dobre ale ja polecałbym je zmienić na Racing
Plusy:
Dobre Hamulce i Moc
Dobrze zbiera zakręty i hamuje
Napęd na tył jest "spoko" ale do driftu
Nawet bez systemów BMW rusza bez buksowania
ASM czyli ESP świetnie pomaga wyjść z poślizgu
Minusy:
Zdecydowanie przyśpieszenie,waga i wymiary
Wysoka cena
Auto testowane było na
Oponach Sports/Medium
Felgach z BMW M5
W kolorze Sydney blau
Na torze Nurburgring Nordschleife oraz na Gymkhana Course
Podczas Testowania przejechałem nim 10 okrążaeń na Nordschleife tankowałem w boksie raz
Na napisanie poświęciłem pół godziny, a na testowanie wozu dwie godziny
Dane Tecniczne
Typ - Hatchback 5dr
Silnik - R4/16
Pojemność silnika - 1995
Moc silnika - 163 km
V-Max - 220 km/h
0-100 km/h - 7,9 sek.
Moment Obrotowy - 340.05 NM/2000rpm
Nadwozie
Dostępne kolory - Biały Quarz, Srebrny Titan, Biały Alpin, Niebieski Sydney, Czarny Sapphire, Czerwony Japan
Długość, szerokość, wysokość (cm): 423 x 175 x 143
Waga - 1415 kg
Podwozie
Napęd - Tylny
Skrzynia Biegów - 6
Konkurenci w grze - Peugeot 307 Xsi, Renault Megane 2.0 16V, VW Golf IV GTI, Ford Focus ST170.
Cena auta testowego - 33,020 cr.
Historia Samochodu:
BMW serii 1 [E87] - mały kompakt produkowany przez koncern BMW od 2004 roku. Zaprojektowany jako konkurent Audi A3 i Volkswagena Golfa. BMW E87 jest obecnie jedynym kompaktem z napędem na tylną oś.
BMW serii 1 wszedł na rynek latem 2004 roku jako 5-drzwiowy hatchback. Samochód ten przejął około 60% rozwiązań technicznych od swojego starszego brata, BMW serii 3 E90.
PaletÄ™ silnikowÄ… serii 1 stanowiÄ… wersje 116i (115 KM), 118i (129 KM), 120i (150 KM), 118d (122KM), 120d (163 KM) i topowa wersja 130i (265 KM).
Mój Opis
Uważam że ten samochód nie jest na tor :
Po pierwsze : Auto jest nadsterowne i wypada z trasy na zakrętach
Po drugie : Samochód długo przyśpiesza w końcowym efekcie 220 km/h to za mało
I po trzecie : Napęd tylny jest zły na wyłączonym TCS & ASM auto bezmyślnie się ślizga
Lecz po niewielkim tuning do jakichś 230-240 KM Samochód świetnie się prowadzi.
Lepiej przyspiesza, Osiąga większą prędkość, Dobrze hamuje za pomocą hamulców Racing i dobrze trzyma się drogi ba ma zawieszenie Semi - Racing
Wg mnie
To auto jest dobre do driftu nie do wyścigu dzięki napędowi na tył driftowanie to czysta przyjemność,
Za to sprint do setki to w tym aucie minus
Seryjne Hamulce są dobre ale ja polecałbym je zmienić na Racing
Plusy:
Dobre Hamulce i Moc
Dobrze zbiera zakręty i hamuje
Napęd na tył jest "spoko" ale do driftu
Nawet bez systemów BMW rusza bez buksowania
ASM czyli ESP świetnie pomaga wyjść z poślizgu
Minusy:
Zdecydowanie przyśpieszenie,waga i wymiary
Wysoka cena
Auto testowane było na
Oponach Sports/Medium
Felgach z BMW M5
W kolorze Sydney blau
Na torze Nurburgring Nordschleife oraz na Gymkhana Course
Podczas Testowania przejechałem nim 10 okrążaeń na Nordschleife tankowałem w boksie raz
Na napisanie poświęciłem pół godziny, a na testowanie wozu dwie godziny
Komentarz