Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test]BMW 120d

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test]BMW 120d

    BMW 120d

    Dane Tecniczne
    Typ - Hatchback 5dr
    Silnik - R4/16
    Pojemność silnika - 1995
    Moc silnika - 163 km
    V-Max - 220 km/h
    0-100 km/h - 7,9 sek.
    Moment Obrotowy - 340.05 NM/2000rpm

    Nadwozie
    Dostępne kolory - Biały Quarz, Srebrny Titan, Biały Alpin, Niebieski Sydney, Czarny Sapphire, Czerwony Japan
    Długość, szerokość, wysokość (cm): 423 x 175 x 143
    Waga - 1415 kg

    Podwozie
    Napęd - Tylny
    Skrzynia Biegów - 6

    Konkurenci w grze - Peugeot 307 Xsi, Renault Megane 2.0 16V, VW Golf IV GTI, Ford Focus ST170.

    Cena auta testowego - 33,020 cr.

    Historia Samochodu:
    BMW serii 1 [E87] - mały kompakt produkowany przez koncern BMW od 2004 roku. Zaprojektowany jako konkurent Audi A3 i Volkswagena Golfa. BMW E87 jest obecnie jedynym kompaktem z napędem na tylną oś.

    BMW serii 1 wszedł na rynek latem 2004 roku jako 5-drzwiowy hatchback. Samochód ten przejął około 60% rozwiązań technicznych od swojego starszego brata, BMW serii 3 E90.

    PaletÄ™ silnikowÄ… serii 1 stanowiÄ… wersje 116i (115 KM), 118i (129 KM), 120i (150 KM), 118d (122KM), 120d (163 KM) i topowa wersja 130i (265 KM).

    Mój Opis
    Uważam że ten samochód nie jest na tor :
    Po pierwsze : Auto jest nadsterowne i wypada z trasy na zakrętach
    Po drugie : Samochód długo przyśpiesza w końcowym efekcie 220 km/h to za mało
    I po trzecie : Napęd tylny jest zły na wyłączonym TCS & ASM auto bezmyślnie się ślizga

    Lecz po niewielkim tuning do jakichś 230-240 KM Samochód świetnie się prowadzi.
    Lepiej przyspiesza, Osiąga większą prędkość, Dobrze hamuje za pomocą hamulców Racing i dobrze trzyma się drogi ba ma zawieszenie Semi - Racing

    Wg mnie
    To auto jest dobre do driftu nie do wyścigu dzięki napędowi na tył driftowanie to czysta przyjemność,
    Za to sprint do setki to w tym aucie minus
    Seryjne Hamulce są dobre ale ja polecałbym je zmienić na Racing


    Plusy:
    Dobre Hamulce i Moc
    Dobrze zbiera zakręty i hamuje
    Napęd na tył jest "spoko" ale do driftu
    Nawet bez systemów BMW rusza bez buksowania
    ASM czyli ESP świetnie pomaga wyjść z poślizgu

    Minusy:
    Zdecydowanie przyśpieszenie,waga i wymiary
    Wysoka cena

    Auto testowane było na
    Oponach Sports/Medium
    Felgach z BMW M5
    W kolorze Sydney blau
    Na torze Nurburgring Nordschleife oraz na Gymkhana Course
    Podczas Testowania przejechałem nim 10 okrążaeń na Nordschleife tankowałem w boksie raz
    Na napisanie poświęciłem pół godziny, a na testowanie wozu dwie godziny

  • #2
    Re: [Auto-Test]BMW 120d

    Nareszcie jakiÅ› test
    http://najalternatywniej.blogspot.com/
    keep calm & carry on
    digart - lastfm
    ---
    REGULAMIN FORUM ]

    Komentarz


    • #3
      Re: [Auto-Test]BMW 120d

      Dobra robota ! Pogratulować chęci

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Re: [Auto-Test]BMW 120d

        Paleta silników trochę nieaktualna ale ogólnie jest good.

        Komentarz

        PracujÄ™...
        X