Aston Martin DB9 '03
Dane techniczne:
Typ:
Silnik:
Pojemność silnika: 5935cc
Moc: 449BHP/6000rpm
Moment obrotowy: 569,37NM/5000rpm
Nadwozie:
Kolory: Grasmare Blue, ...
Wymiary:
Masa: 1710kg
Podwozie:
Napęd:
Umiejscowienie silnika:
Skrzynia:
CENA: 164,470 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc/Najwyższe obroty: 639BHP/6000rpm | 758.32NM/5000rpm
Nadwozie:
Masa: 1419kg
Koszt tuningu:
Auto bez wątpienia piękne, z agresywnym wyglądem. Jedynym mankamentem w jego stylistyce jest wlot powietrza do chłodnicy, przez którą przód auta kojarzy mi się trochę z żabą. W wersji fabrycznej DB9 jest podsterowne dzięki czemu gorzej radzi sobie na zakrętach, przez co trzeba znacznie przed nimi zwolnić, ale podsterowne autko trudniej wprowadzić w poślizg i dlatego jest łatwe w prowadzeniu. Myślę, że jeśli chodzi o tę klasę to mocy ma wystarczająco dużo, a przynajmniej nie odczułem by mi w żadnym momencie jej zabrakło.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____306.52km/h__/349.81km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:12.805___/__0:10.783__/
0-1000m:_____/_____0:22.871___/_ 0:19.295__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:19.216___/_1:08.183__/
Tu już trzeba delikatnie z gazem jeśli się chce skutecznie przebyć 1/4 mili na czas, ponieważ boksowanie kół przy starcie to pestka. Dzięki dużo większej ilości koni mechanicznych podsterowność jest mniejsza, a zakręty są napewno bardziej precyzyjne niż w pojazdach nadsterownych. Oczywiście co lubię w tym aucie i choć jest podsterowne można wymusić nadsterowność, wtedy zakręty są dużo bardziej efektowne, lecz prędkość na wyjściu z zakrętu jest wtedy oczywiście mniejsza. Słabą stroną tego samochodu napewno są hamulce, dzięki którym trzeba się liczyć z tym, że przeciwnicy będą hamowali póżniej od nas w innych pojazdach. Tak czy owak moja ocena to 8,5/10
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Test by Flaman11
Dane techniczne:
Typ:
Silnik:
Pojemność silnika: 5935cc
Moc: 449BHP/6000rpm
Moment obrotowy: 569,37NM/5000rpm
Nadwozie:
Kolory: Grasmare Blue, ...
Wymiary:
Masa: 1710kg
Podwozie:
Napęd:
Umiejscowienie silnika:
Skrzynia:
CENA: 164,470 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc/Najwyższe obroty: 639BHP/6000rpm | 758.32NM/5000rpm
Nadwozie:
Masa: 1419kg
Koszt tuningu:
Auto bez wątpienia piękne, z agresywnym wyglądem. Jedynym mankamentem w jego stylistyce jest wlot powietrza do chłodnicy, przez którą przód auta kojarzy mi się trochę z żabą. W wersji fabrycznej DB9 jest podsterowne dzięki czemu gorzej radzi sobie na zakrętach, przez co trzeba znacznie przed nimi zwolnić, ale podsterowne autko trudniej wprowadzić w poślizg i dlatego jest łatwe w prowadzeniu. Myślę, że jeśli chodzi o tę klasę to mocy ma wystarczająco dużo, a przynajmniej nie odczułem by mi w żadnym momencie jej zabrakło.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____306.52km/h__/349.81km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:12.805___/__0:10.783__/
0-1000m:_____/_____0:22.871___/_ 0:19.295__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:19.216___/_1:08.183__/
Tu już trzeba delikatnie z gazem jeśli się chce skutecznie przebyć 1/4 mili na czas, ponieważ boksowanie kół przy starcie to pestka. Dzięki dużo większej ilości koni mechanicznych podsterowność jest mniejsza, a zakręty są napewno bardziej precyzyjne niż w pojazdach nadsterownych. Oczywiście co lubię w tym aucie i choć jest podsterowne można wymusić nadsterowność, wtedy zakręty są dużo bardziej efektowne, lecz prędkość na wyjściu z zakrętu jest wtedy oczywiście mniejsza. Słabą stroną tego samochodu napewno są hamulce, dzięki którym trzeba się liczyć z tym, że przeciwnicy będą hamowali póżniej od nas w innych pojazdach. Tak czy owak moja ocena to 8,5/10
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Test by Flaman11
Komentarz