Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

    Aston Martin DB9 '03

    Dane techniczne:
    Typ:
    Silnik:
    Pojemność silnika: 5935cc
    Moc: 449BHP/6000rpm
    Moment obrotowy: 569,37NM/5000rpm

    Nadwozie:
    Kolory: Grasmare Blue, ...
    Wymiary:
    Masa: 1710kg

    Podwozie:
    Napęd:
    Umiejscowienie silnika:
    Skrzynia:

    CENA: 164,470 Cr

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: 5935cc
    Moc/Najwyższe obroty: 639BHP/6000rpm | 758.32NM/5000rpm

    Nadwozie:
    Masa: 1419kg

    Koszt tuningu:

    Auto bez wątpienia piękne, z agresywnym wyglądem. Jedynym mankamentem w jego stylistyce jest wlot powietrza do chłodnicy, przez którą przód auta kojarzy mi się trochę z żabą. W wersji fabrycznej DB9 jest podsterowne dzięki czemu gorzej radzi sobie na zakrętach, przez co trzeba znacznie przed nimi zwolnić, ale podsterowne autko trudniej wprowadzić w poślizg i dlatego jest łatwe w prowadzeniu. Myślę, że jeśli chodzi o tę klasę to mocy ma wystarczająco dużo, a przynajmniej nie odczułem by mi w żadnym momencie jej zabrakło.

    (MIEJSCE NA ZDJĘCIA)

    Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    ___________________/____306.52km/h__/349.81km/h/

    Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    0-400m:______/_____0:12.805___/__0:10.783__/
    0-1000m:_____/_____0:22.871___/_ 0:19.295__/

    Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    Czas:___________/_____1:19.216___/_1:08.183__/


    Tu już trzeba delikatnie z gazem jeśli się chce skutecznie przebyć 1/4 mili na czas, ponieważ boksowanie kół przy starcie to pestka. Dzięki dużo większej ilości koni mechanicznych podsterowność jest mniejsza, a zakręty są napewno bardziej precyzyjne niż w pojazdach nadsterownych. Oczywiście co lubię w tym aucie i choć jest podsterowne można wymusić nadsterowność, wtedy zakręty są dużo bardziej efektowne, lecz prędkość na wyjściu z zakrętu jest wtedy oczywiście mniejsza. Słabą stroną tego samochodu napewno są hamulce, dzięki którym trzeba się liczyć z tym, że przeciwnicy będą hamowali póżniej od nas w innych pojazdach. Tak czy owak moja ocena to 8,5/10

    (MIEJSCE NA ZDJĘCIA)

    Test by Flaman11
    Flaman

  • #2
    Re: Aston Marin DB9 2003'

    On nie wydawał mi się podsterowny...może wieczorem trochę go pomęczę to coś tu skrobnę. :wink:

    Ogólnie bardzo ładnie wykonany test. Brakuje tylko zdjęć.

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 2003'

      Poprawione Trochę czasu to zajęło, ale teraz jest chyba bardziej przejrzysty...

      Komentarz


      • #4
        Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 2003'

        Należy także zauważyć, że występuje on w wielu moich sesjach zdjęciowych

        Komentarz


        • #5
          Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

          dzieki za poprawe, wiesz to byl moj pierwszy test. zreszta sam jestem tu nowy. a zarejestrowalem sie bo kocham te gre za grafe i wykonanie samochodow. nie mam zamiaru kupowac ps3, dlatego fajnie jest czasem usiasc i posmigac super bryka ktora tylko w czasopismie mozna zobaczyc pozdro A jesli chodzi o testy bo mam sporo atek jktore mi sie bardzo podobaja i chetnie przedstawie moje osiagi jakie nimi mi sie udalo osiagnac
          uwazam ze powinny sie w kazdym testowanym pojezdzie znalezc parametry skrzyni biegow, bo jak wiadomo po zakupie regulowanej skrzyni ona jest zreguly krotsza niz fabryczna skrzynia. ponad to po kazdym tuningu dobieram ustawienia skrzyni tak by predkosc maksymalna byla jak najwieksza zwracajac uwage na przyspieszenie auta. :wink:
          Flaman

          Komentarz


          • #6
            Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

            Skrzynia to w większości przypadków rzecz względna. Wystarczy, że będzie ustalona odpowiednia wartość głównego przełożenia (np. największa, tak żeby auto miało jak najdłuższe biegi) i styka :wink:

            Komentarz


            • #7
              Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

              i tu sie akurat mylisz. wlasnie skonczylem test na ibiza i tam najdluzsze biegi wcale nie oznaczaja najwiekszej predkosci. zeby bylo zabawniej w pewnym miejscu choc by sie wydawalo to zbedne wydluzenie poprawi v max a to za sprawa parametrow silnika. trzeba biegi ta ustawic by sie silnik wkrecal na najwyzsza moc a nie obroty. pozdro
              Flaman

              Komentarz


              • #8
                Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

                Mam na myśli to, że nie trzeba pisać wszystkich ustawień skrzyni w testach tylko każdy będzie ustawiał główne przełożenie na maksa i starczy. Albo w ogóle nie pisać ustawień skrzyni, w końcu to ustawi sobie każdy jak będzie chciał

                Komentarz


                • #9
                  Re: [Auto-Test] Aston Martin DB9 '03

                  oczywiscie masz racje. mam namysli jedynie to, ze jesli testujesz samochod to moze ktos chce wiedziec na jakich ustawieniach, aby miec podobne wyniki w testach.
                  Flaman

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X