Seat Ibiza cupra '04
Dane techniczne:
Typ: L4
OHC
Silnik:
Pojemność silnika: 1781cc
Moc: 180BHP/5800rpm
Moment obrotowy: 244.99NM/2000rpm
Nadwozie:
Kolory: Rojo volcan, ...
Wymiary: 3953x1698x1441
Masa: 1177kg
Podwozie:
Napęd: FF
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 24,980 Cr
Autko lekkie i daje się to odczuć przy starcie, a efektem jest palenie gumy. Jeździ się nim super. Nie wykazuje pod ani nadsterowności. Zawieszenie doskonale radzi sobie z zakrętami. Polecam Seatka dla osób które chcą poszaleć, ale nie lubią super szybkich fur. Do tego bardzo ładne autko, napewno wam się zdarzy wypaść z trasy i to tylko dlatego, że nie możecie oka spóścić z maski tego autka.
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc: 344BHP/5800rpm
Moment obrotowy: 401.80NM/2000rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 18
Nadwozie:
Masa: 1035kg
Koszt tuningu: 168,950 Cr (bez wymiany oleju, klatki oraz NO2)
Pierwszy bieg: pisk opon, drugi bieg: pisk opon, trójka, czwórka i piątka drżenie kierownicy. Bezwątpienia samochód z temperamentem. Bez Anti Spin Mechanism, test na 1/4 mili to nie lada wyzwanie. Przy ustawianiu skrzyni biegów należy zwrócić uwagę na maksymalną moc pojazdu, tnz. przez to, że ibiza mam max bhp przy 6000 rpm to należy skrzynie ustawić na ciut większą prędkość maksymalną, by wydusić do ostatniego km/h. A to dlatego, że powyżej tych 6000 rpm moc spada. Niejestem pewien czy odchudzanie akurat tego samochodu jest wskazane, ponieważ po tym zabiegu jest po porostu za lekki w stosunku do momentu obrotowego i boksowanie kół jest nie uniknione praktycznie na każdym ostrzejszym zakręcie.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____232.56km/h__/298.63km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:16.497___/__0:14.067__/
0-1000m:_____/_____0:29.275___/_ 0:24.128__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:31.184___/_1::17.535__/
Dane techniczne:
Typ: L4

Silnik:
Pojemność silnika: 1781cc
Moc: 180BHP/5800rpm
Moment obrotowy: 244.99NM/2000rpm
Nadwozie:
Kolory: Rojo volcan, ...
Wymiary: 3953x1698x1441
Masa: 1177kg
Podwozie:
Napęd: FF
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 24,980 Cr
Autko lekkie i daje się to odczuć przy starcie, a efektem jest palenie gumy. Jeździ się nim super. Nie wykazuje pod ani nadsterowności. Zawieszenie doskonale radzi sobie z zakrętami. Polecam Seatka dla osób które chcą poszaleć, ale nie lubią super szybkich fur. Do tego bardzo ładne autko, napewno wam się zdarzy wypaść z trasy i to tylko dlatego, że nie możecie oka spóścić z maski tego autka.
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc: 344BHP/5800rpm
Moment obrotowy: 401.80NM/2000rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 18
Nadwozie:
Masa: 1035kg
Koszt tuningu: 168,950 Cr (bez wymiany oleju, klatki oraz NO2)
Pierwszy bieg: pisk opon, drugi bieg: pisk opon, trójka, czwórka i piątka drżenie kierownicy. Bezwątpienia samochód z temperamentem. Bez Anti Spin Mechanism, test na 1/4 mili to nie lada wyzwanie. Przy ustawianiu skrzyni biegów należy zwrócić uwagę na maksymalną moc pojazdu, tnz. przez to, że ibiza mam max bhp przy 6000 rpm to należy skrzynie ustawić na ciut większą prędkość maksymalną, by wydusić do ostatniego km/h. A to dlatego, że powyżej tych 6000 rpm moc spada. Niejestem pewien czy odchudzanie akurat tego samochodu jest wskazane, ponieważ po tym zabiegu jest po porostu za lekki w stosunku do momentu obrotowego i boksowanie kół jest nie uniknione praktycznie na każdym ostrzejszym zakręcie.
(MIEJSCE NA ZDJĘCIA)
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____232.56km/h__/298.63km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:16.497___/__0:14.067__/
0-1000m:_____/_____0:29.275___/_ 0:24.128__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:31.184___/_1::17.535__/
Komentarz