Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

    Mazda RX-8 Type S '03

    Dane techniczne:
    Typ: Rotor2:Rotary
    Silnik:
    Pojemność silnika: 654x2cc
    Moc: 246BHP/8500rpm
    Moment obrotowy: 215.59NM/5500rpm

    Nadwozie:
    Kolory: Valocity Red Mica, ...
    Wymiary: 4435x1770x1340
    Masa: 1310kg

    Podwozie:
    Napęd: FR
    Umiejscowienie silnika: przód
    Skrzynia: Automat

    CENA: 27,500 Cr


    Nie będę się wiele rozpisywał, bo tym autem trzeba się po prostu przejechać. Stylistykę zostawię bez komentarza, ponieważ testuje tylko piękne samochody. Po przejechaniu pierwszego zakrętu od razu dotarło do mnie, że Mazda jest dosłownie przyklejona do nawierzchni, a zakręty to czysta przyjemność.

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: 5935cc
    Moc: 526BHP/8500rpm
    Moment obrotowy: 431.98NM/5500rpm
    Skrzynia: automat

    Final: 2.500
    Auto Settings: 18

    Nadwozie:
    Masa: 1113kg

    Koszt tuningu: 175,550 Cr

    Po tuningu pierwsze co rzuciło mi się w oko a raczej w ucho to dzwięk silnika, gdyż jest niczym muzyka. A samą pracę silnika można porównać z silnikami słynnych ścigaczy Hondy CBR, tzn. na niskich obrotach jest potulna niczym kot który się łasi, ale powyżej 5000rpm staje się drapieżna niczym tygrys. Choć drifty to nie moja specjalność to RX-8 z pewnością jest świetnym materiałem do tego typu zabawy. Zanim zapanowałem nad tym kociakiem z ostrymi pazurami to z reguły każdy mój zakręt się kończył bączkiem. Polecam wszystkim maniakom driftów!!!



    Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    ___________________/____270.97km/h__/339.37km/h/

    Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    0-400m:______/_____0:14.598___/__0:12.019__/
    0-1000m:_____/_____0:26.002___/_ 0:21.053__/

    Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
    Czas:___________/_____1:23.758___/_1::10.045__/

    Test by Flaman11
    Flaman

  • #2
    Re: [Auto Test] Mazda RX-8Type S '03

    Dawno nie było tutaj kogoś, kto zrobiłby tyle pożytecznego da forum.

    Komentarz


    • #3
      Re: [Auto Test] Mazda RX-8Type S '03

      Noo...kolejny bardzo dobry test.

      Może jakaś ranga "Redaktor", albo coś takiego ?

      Polska jest z Ciebie dumna Flammanie. :wink:

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Re: [Auto Test] Mazda RX-8Type S '03

        dzieki za komentarze. lubie smigac w gt4 a jeszcze jak moge to komus pokazac to czego tu wiecej trzeba. :wink:
        Flaman

        Komentarz


        • #5
          Re: [Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

          Ja bym dodał jeszcze, że trzeba ją mocno kręcic, bo z niskich obrotów to ona nie lubi korzystac.

          Komentarz


          • #6
            Re: [Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

            Zamieszczone przez PP89
            Ja bym dodał jeszcze, że trzeba ją mocno kręcic, bo z niskich obrotów to ona nie lubi korzystac.
            nie zapomnialem o tym fakcie. nie czytales uwaznie badz nie interesujesz sie na tyle motocyklami a jest o tym mowa tu:
            "A samą pracę silnika można porównać z silnikami słynnych ścigaczy Hondy CBR, tzn. do pewnego poziomu obrotów jest potulna niczym kot który się łasi, ale powyżej tego poziomu staje się drapieżny niczym tygrys."
            pozdro :wink:
            Flaman

            Komentarz


            • #7
              Re: [Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

              Zamieszczone przez Flaman11
              nie czytales uwaznie badz nie interesujesz sie na tyle motocyklami
              To drugie.
              "jest potulna" =/= jest mułowata :wink: ....przynajmniej dla mnie, ja to odebrałem jako właściwości akustyczne.

              Ale ogólnie test fajny :wink:

              Komentarz


              • #8
                Re: [Auto Test] Mazda RX-8 Type S '03

                cbr'ki maja to do siebie ze odkrecasz manetke gazu i nic sie wsumie nie dzieje takieko poki silnik nie zacznie krecic powyzej 8000 rpm a wtedy to juz inna bajka(stÄ…d to porownanie), ale masz racje troche to sformulowalem malo precyzyjnie :wink: mam nadzieje ze teraz jest juz lepiej. dzieki za zwrocenie na to uwagi

                pozdro
                Flaman

                Komentarz

                PracujÄ™...
                X