Mazda RX-8 Type S '03
Dane techniczne:
Typ: Rotor2:Rotary
Silnik:
Pojemność silnika: 654x2cc
Moc: 246BHP/8500rpm
Moment obrotowy: 215.59NM/5500rpm
Nadwozie:
Kolory: Valocity Red Mica, ...
Wymiary: 4435x1770x1340
Masa: 1310kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 27,500 Cr
Nie będę się wiele rozpisywał, bo tym autem trzeba się po prostu przejechać. Stylistykę zostawię bez komentarza, ponieważ testuje tylko piękne samochody. Po przejechaniu pierwszego zakrętu od razu dotarło do mnie, że Mazda jest dosłownie przyklejona do nawierzchni, a zakręty to czysta przyjemność.
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc: 526BHP/8500rpm
Moment obrotowy: 431.98NM/5500rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 18
Nadwozie:
Masa: 1113kg
Koszt tuningu: 175,550 Cr
Po tuningu pierwsze co rzuciło mi się w oko a raczej w ucho to dzwięk silnika, gdyż jest niczym muzyka. A samą pracę silnika można porównać z silnikami słynnych ścigaczy Hondy CBR, tzn. na niskich obrotach jest potulna niczym kot który się łasi, ale powyżej 5000rpm staje się drapieżna niczym tygrys. Choć drifty to nie moja specjalność to RX-8 z pewnością jest świetnym materiałem do tego typu zabawy. Zanim zapanowałem nad tym kociakiem z ostrymi pazurami to z reguły każdy mój zakręt się kończył bączkiem. Polecam wszystkim maniakom driftów!!!
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____270.97km/h__/339.37km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:14.598___/__0:12.019__/
0-1000m:_____/_____0:26.002___/_ 0:21.053__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:23.758___/_1::10.045__/
Test by Flaman11
Dane techniczne:
Typ: Rotor2:Rotary
Silnik:
Pojemność silnika: 654x2cc
Moc: 246BHP/8500rpm
Moment obrotowy: 215.59NM/5500rpm
Nadwozie:
Kolory: Valocity Red Mica, ...
Wymiary: 4435x1770x1340
Masa: 1310kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 27,500 Cr
Nie będę się wiele rozpisywał, bo tym autem trzeba się po prostu przejechać. Stylistykę zostawię bez komentarza, ponieważ testuje tylko piękne samochody. Po przejechaniu pierwszego zakrętu od razu dotarło do mnie, że Mazda jest dosłownie przyklejona do nawierzchni, a zakręty to czysta przyjemność.
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 5935cc
Moc: 526BHP/8500rpm
Moment obrotowy: 431.98NM/5500rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 18
Nadwozie:
Masa: 1113kg
Koszt tuningu: 175,550 Cr
Po tuningu pierwsze co rzuciło mi się w oko a raczej w ucho to dzwięk silnika, gdyż jest niczym muzyka. A samą pracę silnika można porównać z silnikami słynnych ścigaczy Hondy CBR, tzn. na niskich obrotach jest potulna niczym kot który się łasi, ale powyżej 5000rpm staje się drapieżna niczym tygrys. Choć drifty to nie moja specjalność to RX-8 z pewnością jest świetnym materiałem do tego typu zabawy. Zanim zapanowałem nad tym kociakiem z ostrymi pazurami to z reguły każdy mój zakręt się kończył bączkiem. Polecam wszystkim maniakom driftów!!!
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____270.97km/h__/339.37km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:14.598___/__0:12.019__/
0-1000m:_____/_____0:26.002___/_ 0:21.053__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:23.758___/_1::10.045__/
Test by Flaman11
Komentarz