Mercedes SL 65 AMG '04
Dane techniczne:
Typ: V12:SOHC
Silnik:
Pojemność silnika: 6000cc
Moc: 603BHP/5500rpm
Moment obrotowy: 999.59NM/2000-4000rpm
Nadwozie:
Kolory: Briliantsiber, ...
Wymiary: 4535x1815x1295
Masa: 2028kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 190,700 Cr
Jak to w każdym Mercedesie, komfort musi być. Co za tym idzie samochód ma tendencje do "kładzenia" się na zakrętach, ach szkoda, że luksus nie idzie w parze ze sportowymi osiągami. Jeszcze do tego ta masa pojazdu, która bardziej przemawia za wygodą a nie agresywnym charakterem, bo tym się jedzie a nie jeździ!!!
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 3246cc
Moc: 986BHP/5500rpm
Moment obrotowy: 1418.45NM/2000-4000rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 25
(skrzynia po większej modyfikacji)
Nadwozie:
Masa: 1683kg
Koszt tuningu: 132,550 Cr (bez klatki i refresh plan)
Jest to potwór z mega silnym silnikiem.Jazdę bez włączonej kontroli jazdy polecam jedynie weteranom GT4. Po 60-cio minutowych zmaganiach na torze Midfield Raceway zwątpiłem w swoje umiejętności kierowcy!!! SL 65 natomiast lubię za to, że to jest samochód miejski nie sportowy, którego prędkość max. przekracza aż 420 km/h i to bez użycia nitro, ale oczywiście po tuningu. Piętą achillesową w tym aucie to hamulce. Nawet po zakupie typu racing są zdecydowanie za słabe.
Kyjgiel uważasz, że merc jest za ciężki. Ja odnosze troszkę inne wrażenie, że on chce:
ale oczywiście to tylko moje odczucie.
Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____335.31km/h__/420.98km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:12.909___/__0:11.292__/
0-1000m:_____/_____0:22.599___/_ 0:18.949__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:17.908___/_1::06.106__/
Dane techniczne:
Typ: V12:SOHC
Silnik:
Pojemność silnika: 6000cc
Moc: 603BHP/5500rpm
Moment obrotowy: 999.59NM/2000-4000rpm
Nadwozie:
Kolory: Briliantsiber, ...
Wymiary: 4535x1815x1295
Masa: 2028kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia: Automat
CENA: 190,700 Cr
Jak to w każdym Mercedesie, komfort musi być. Co za tym idzie samochód ma tendencje do "kładzenia" się na zakrętach, ach szkoda, że luksus nie idzie w parze ze sportowymi osiągami. Jeszcze do tego ta masa pojazdu, która bardziej przemawia za wygodą a nie agresywnym charakterem, bo tym się jedzie a nie jeździ!!!
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 3246cc
Moc: 986BHP/5500rpm
Moment obrotowy: 1418.45NM/2000-4000rpm
Skrzynia: automat
Final: 2.500
Auto Settings: 25
(skrzynia po większej modyfikacji)
Nadwozie:
Masa: 1683kg
Koszt tuningu: 132,550 Cr (bez klatki i refresh plan)
Jest to potwór z mega silnym silnikiem.Jazdę bez włączonej kontroli jazdy polecam jedynie weteranom GT4. Po 60-cio minutowych zmaganiach na torze Midfield Raceway zwątpiłem w swoje umiejętności kierowcy!!! SL 65 natomiast lubię za to, że to jest samochód miejski nie sportowy, którego prędkość max. przekracza aż 420 km/h i to bez użycia nitro, ale oczywiście po tuningu. Piętą achillesową w tym aucie to hamulce. Nawet po zakupie typu racing są zdecydowanie za słabe.
Kyjgiel uważasz, że merc jest za ciężki. Ja odnosze troszkę inne wrażenie, że on chce:
ale oczywiście to tylko moje odczucie.

Prędkość maksymalna_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
___________________/____335.31km/h__/420.98km/h/
Przyspieszenie_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
0-400m:______/_____0:12.909___/__0:11.292__/
0-1000m:_____/_____0:22.599___/_ 0:18.949__/
Midfield Raceway_/_przed tuningiem_/_po tuningu_/
Czas:___________/_____1:17.908___/_1::06.106__/
Komentarz