Dome ZERO "78
Uwaga:
Auto testowane w warunkach:
Opony:RS
TCS:ON
Zmiana ustawień: Po tuningu-obniżenie i utwardzenie zawieszenia.
NOS:Nie
Bez wymiany oleju.
Dane techniczne:
Silnik:
Typ- L6:SOHC
Pojemność -2800cc
Moc maksymalna/najwyższe obroty -171BHP/7000rpm
Moment obrotowy-237NM/~2000-4000rpm
Nadwozie:
Kolory -Brak
Wymiary -3980x1770x980
Waga -920kg
Podwozie:
Napęd -MR
Umiejscowienie silnika -Centralnie
CENA:Not for Sale(Nie na sprzedaż)
PO MAX TUNINGU:
Silnik:
Pojemność -Bez zmian.
Moc maksymalna/najwyższe obroty -345BHP/7400rpm
Moment obrotowy-449NM/~2000-4000rpm
Nadwozie:
Waga-837kg

Osiągi:
Przyspieszenie:
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: /___6.7sec. /____4.3sec.
0-200km/h: /___23.0sec. /____11.0sec.
0-300km/h: /__----------/____---------
MAX speed: /___284km/h (standardowe ustawienie skrzyni)
Hamowanie:(Testowane na seryjnym aucie)
100-0km/h:/1.8sec.
200-0km/h:/3.4sec.
Czas: / przed tuningiem / po tuningu
400m: /--:14:201 / --:11:578
1000m: /--:25:761 / --:20:560

Wrażenia z jazdy:
Auto seryjne:Dome jest autem które prawdopodobnie nie miało okazji nigdy zaistnieć na łamach forum. Gdy stykamy się z tym samochodem w pierwszej kolejności w oczy rzuca się jego niecodzienny wygląd.Mimo iż został skonstruowany w 70'latach ubiegłego wieku to jego designerska myśl znacznie wykracza poza zarówno tamtejsze jak i dzisiejsze czasy. Wygląda jak by był wyjęty prosto w planu jakiegoś filmu Science Fiction.
Wydaje się jasne że Japońscy projektanci narkotyzowali się podczas oglądania Star Treka...
Nie godzi się dyskutować na temat urody tego pojazdu, ponieważ odpowiedź jest prosta: On jest genialny w swojej inności.
Jeśli jednak chodzi o osiągi to już nie jest tak kosmicznie. Wyciśnięcie 170kucy z prawie 3litrowego "endżajnu" to raczej wątpliwe osiągnięcie. Stadko koników zawarte pod maską mimo woli dwoją się i troją jak mogą by nadać ruchu przyspieszonego ciału Q jakim jest nadwozie :wink:
O starcie bez kontroli trakcji lepiej zapomnieć.Sputnik miesza kołami na pierwszych 3biegach w sposób nieznośny. Klasyczny napęd i centralnie umieszczony silnik korzystnie działają na właściwości jezdne.Wózek zawieszony jest na miękkim zawieszeniu co powoduje nieco gumową jazdę. Zważywszy na niewielkie prędkości rozwijane w tej wersji, hamowanie nie jest trudnością.
Auto jest dość przyjemne w prowadzeniu,trzeba jednak uważać na miękkie zawieszenie i występowanie nadsterowności.
Werdykt:Szału niema.
Auto po Tuningu:
Według trzeciej zasady dynamiki i wzoru na energię E=MC2.....
YYYYYYYYYYY nie ta bajka...A więc:
I tu mnie chapło zdziwko.
Odchodzenie i nowo zdobyte konie teraz w ilości 345 nadają odpowiedniej dynamiki i przyspieszenia. W połączeniu z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem otrzymujemy całkiem fajnie podkręconą "gwiezdną brykę"
Dodatkowo zalecane jest delikatne wydłużenie skrzyni by zwiększyć Vmax którą w tym momencie bez problemu osiągamy. Warto też zainwestować w paliwo rakietowe (NOS) znacznie zwiększające ciąg silnika. By jednak wylądować potrzebne już będą Racingowe hamulce.
W zakrętach (Testowane na Ringu) auto ma tendencję do nadsterownego zachowania.Można dodać też że w niektórych sytuacjach nie grzeszy przyczepnością.
Jeżeli opanujemy trakcje i nadsterowność to poruszanie się tym wehikułem czasu przyniesie dużo funu i zabawy.
I pomimo że nie osiąga słynnej "nadświetlnej" to gwarantuje że po max tunie zapieprza jak "królik po koksie" :mrgreen:
Plusy:
-Design
-hamulce (odpowiednie do sytuacji)
-Niska masa własna.
Minusy:
-Palenie gumy
-Nadsterowność.
Informacja o marce i modelu:
--------
Dane.Text.Ilustracje.Redakcja: Dreadlock89
Uwaga:
Auto testowane w warunkach:
Opony:RS
TCS:ON
Zmiana ustawień: Po tuningu-obniżenie i utwardzenie zawieszenia.
NOS:Nie
Bez wymiany oleju.
Dane techniczne:
Silnik:
Typ- L6:SOHC
Pojemność -2800cc
Moc maksymalna/najwyższe obroty -171BHP/7000rpm
Moment obrotowy-237NM/~2000-4000rpm
Nadwozie:
Kolory -Brak
Wymiary -3980x1770x980
Waga -920kg
Podwozie:
Napęd -MR
Umiejscowienie silnika -Centralnie
CENA:Not for Sale(Nie na sprzedaż)
PO MAX TUNINGU:
Silnik:
Pojemność -Bez zmian.
Moc maksymalna/najwyższe obroty -345BHP/7400rpm
Moment obrotowy-449NM/~2000-4000rpm
Nadwozie:
Waga-837kg

Osiągi:
Przyspieszenie:
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: /___6.7sec. /____4.3sec.
0-200km/h: /___23.0sec. /____11.0sec.
0-300km/h: /__----------/____---------
MAX speed: /___284km/h (standardowe ustawienie skrzyni)
Hamowanie:(Testowane na seryjnym aucie)
100-0km/h:/1.8sec.
200-0km/h:/3.4sec.
Czas: / przed tuningiem / po tuningu
400m: /--:14:201 / --:11:578
1000m: /--:25:761 / --:20:560

Wrażenia z jazdy:
Auto seryjne:Dome jest autem które prawdopodobnie nie miało okazji nigdy zaistnieć na łamach forum. Gdy stykamy się z tym samochodem w pierwszej kolejności w oczy rzuca się jego niecodzienny wygląd.Mimo iż został skonstruowany w 70'latach ubiegłego wieku to jego designerska myśl znacznie wykracza poza zarówno tamtejsze jak i dzisiejsze czasy. Wygląda jak by był wyjęty prosto w planu jakiegoś filmu Science Fiction.
Wydaje się jasne że Japońscy projektanci narkotyzowali się podczas oglądania Star Treka...

Nie godzi się dyskutować na temat urody tego pojazdu, ponieważ odpowiedź jest prosta: On jest genialny w swojej inności.
Jeśli jednak chodzi o osiągi to już nie jest tak kosmicznie. Wyciśnięcie 170kucy z prawie 3litrowego "endżajnu" to raczej wątpliwe osiągnięcie. Stadko koników zawarte pod maską mimo woli dwoją się i troją jak mogą by nadać ruchu przyspieszonego ciału Q jakim jest nadwozie :wink:
O starcie bez kontroli trakcji lepiej zapomnieć.Sputnik miesza kołami na pierwszych 3biegach w sposób nieznośny. Klasyczny napęd i centralnie umieszczony silnik korzystnie działają na właściwości jezdne.Wózek zawieszony jest na miękkim zawieszeniu co powoduje nieco gumową jazdę. Zważywszy na niewielkie prędkości rozwijane w tej wersji, hamowanie nie jest trudnością.
Auto jest dość przyjemne w prowadzeniu,trzeba jednak uważać na miękkie zawieszenie i występowanie nadsterowności.
Werdykt:Szału niema.
Auto po Tuningu:
Według trzeciej zasady dynamiki i wzoru na energię E=MC2.....

I tu mnie chapło zdziwko.

Odchodzenie i nowo zdobyte konie teraz w ilości 345 nadają odpowiedniej dynamiki i przyspieszenia. W połączeniu z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem otrzymujemy całkiem fajnie podkręconą "gwiezdną brykę"

W zakrętach (Testowane na Ringu) auto ma tendencję do nadsterownego zachowania.Można dodać też że w niektórych sytuacjach nie grzeszy przyczepnością.
Jeżeli opanujemy trakcje i nadsterowność to poruszanie się tym wehikułem czasu przyniesie dużo funu i zabawy.
I pomimo że nie osiąga słynnej "nadświetlnej" to gwarantuje że po max tunie zapieprza jak "królik po koksie" :mrgreen:
Plusy:
-Design
-hamulce (odpowiednie do sytuacji)
-Niska masa własna.
Minusy:
-Palenie gumy
-Nadsterowność.
Informacja o marce i modelu:
--------
Dane.Text.Ilustracje.Redakcja: Dreadlock89
Komentarz