Dane techniczne:
Typ: Coupe
Silnik: L4
OHC
Pojemność: 1598cc
Moc: 104HP/6400rpm
Moment obrotowy: 125.85Nm/4400rpm
Przyspieszenie: 9,8 s.(0-100 km/h)
Nadwozie
Kolory:
Niebieski Arden
Niebieski Polar
Zielony Zypress
Żółty Brokatowy
Srebrny Star
Czerwony Magma
Żółty Ananasowy
Czarny
Wymiary: 3920/160/134 (długość/szerokość/wysokość)
Waga: 1000kg
Podwozie:
Napęd: FF
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 17,775 Cr
Konkurencja w grze
-Volkswagen Lupo GTI
-Toyota Vitz / Yaris RS 1.5
-Peugeot 106 Rallye/S16
-Mitsubishi Colt 1.5
-Mercedes A 160 Avantgarde
-Fiat Punto HGT
-Citroen Xsara VTR
Jak widać konkurencja jest spora, tak więc Tigrze trudno jest się wybic z czołówki
Ocena Samochodu
Silnik zbiera sie nizle ale dopiero do 3,5 tys. potem idzie całkiem szybko az do prawie 6500 potem następny bieg i spada do kolo 5-5.5 (zalezy od szybkosci zmieniacza). Auto przyspiesza dobrze jezeli trzymasz go w 4.5-6.0 (oczywiscie wyje niezle ale ma tez wtedy kopa). Ponizej 3.0 jest tylko basowanie a mocy prawie nie ma. Auto trzyma sie mocno drogi nawet przy wiekszych szybkosciach 166-180. Ja wyciaglem nim 208 km/h.
Wady:
- ciasne wnętrze,
- utrudnione zajmowanie miejsca z tyłu,
- mały wybór silników
- mała wartość samochodu
Zalety:
- efektowny wygląd,
- niewielkie koszty eksploatacji,
- dobry poziom bezpieczeństwa.
Czas na 400 m
Sports/Medium – 18.792 sekundy
Test na torze
Testowałem Tigre na Nordschleife, a mój czas to : 9'51.471
Opelek Sprawuje się dobrze, Szybko przyspiesza, Dobrze hamuje na zakrętach, Układ kierowniczy chodzi płynnie. Kierowca Tigry będzie spokojny podczas jazdy tym Coupe Opla
Podsumowanie
Tigra jest taka jaka powinna być : Mało że dobrze jeździ to jeszcze mało przy tym pali Wszystko tu działa poprawnie. Auto ze standardowymi 106 kucykami jeździ całkiem ostro ale po dobrym Tuningu wydechu i silnika jest strasznie agresywny. Przy ruszaniu „z kopyta” zrywa asfalt. Ten oparty na Corsie Hot-Hatch idealnie nadaje się i na tor i na miasto. Cena jak na tego typu auto jest niska. Warto zainwestować w Niego trochę kasy a gwarantuje że będziecie zadowoleni z osiągów. Ja go nie tuningowałem ponieważ nie mam odpowiedniej sumy pieniędzy. Polecam go dla tych którzy zaczęli grę i mają co najmniej 20000 cr. Jest przyzwoicie dynamiczny i zwrotny]
Myślę że Wam się spodoba.
Typ: Coupe
Silnik: L4

Pojemność: 1598cc
Moc: 104HP/6400rpm
Moment obrotowy: 125.85Nm/4400rpm
Przyspieszenie: 9,8 s.(0-100 km/h)
Nadwozie
Kolory:
Niebieski Arden
Niebieski Polar
Zielony Zypress
Żółty Brokatowy
Srebrny Star
Czerwony Magma
Żółty Ananasowy
Czarny
Wymiary: 3920/160/134 (długość/szerokość/wysokość)
Waga: 1000kg
Podwozie:
Napęd: FF
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 17,775 Cr
Konkurencja w grze
-Volkswagen Lupo GTI
-Toyota Vitz / Yaris RS 1.5
-Peugeot 106 Rallye/S16
-Mitsubishi Colt 1.5
-Mercedes A 160 Avantgarde
-Fiat Punto HGT
-Citroen Xsara VTR
Jak widać konkurencja jest spora, tak więc Tigrze trudno jest się wybic z czołówki
Ocena Samochodu
Silnik zbiera sie nizle ale dopiero do 3,5 tys. potem idzie całkiem szybko az do prawie 6500 potem następny bieg i spada do kolo 5-5.5 (zalezy od szybkosci zmieniacza). Auto przyspiesza dobrze jezeli trzymasz go w 4.5-6.0 (oczywiscie wyje niezle ale ma tez wtedy kopa). Ponizej 3.0 jest tylko basowanie a mocy prawie nie ma. Auto trzyma sie mocno drogi nawet przy wiekszych szybkosciach 166-180. Ja wyciaglem nim 208 km/h.
Wady:
- ciasne wnętrze,
- utrudnione zajmowanie miejsca z tyłu,
- mały wybór silników
- mała wartość samochodu
Zalety:
- efektowny wygląd,
- niewielkie koszty eksploatacji,
- dobry poziom bezpieczeństwa.
Czas na 400 m
Sports/Medium – 18.792 sekundy
Test na torze
Testowałem Tigre na Nordschleife, a mój czas to : 9'51.471
Opelek Sprawuje się dobrze, Szybko przyspiesza, Dobrze hamuje na zakrętach, Układ kierowniczy chodzi płynnie. Kierowca Tigry będzie spokojny podczas jazdy tym Coupe Opla
Podsumowanie
Tigra jest taka jaka powinna być : Mało że dobrze jeździ to jeszcze mało przy tym pali Wszystko tu działa poprawnie. Auto ze standardowymi 106 kucykami jeździ całkiem ostro ale po dobrym Tuningu wydechu i silnika jest strasznie agresywny. Przy ruszaniu „z kopyta” zrywa asfalt. Ten oparty na Corsie Hot-Hatch idealnie nadaje się i na tor i na miasto. Cena jak na tego typu auto jest niska. Warto zainwestować w Niego trochę kasy a gwarantuje że będziecie zadowoleni z osiągów. Ja go nie tuningowałem ponieważ nie mam odpowiedniej sumy pieniędzy. Polecam go dla tych którzy zaczęli grę i mają co najmniej 20000 cr. Jest przyzwoicie dynamiczny i zwrotny]
Myślę że Wam się spodoba.
Komentarz