Oto porównanie super race carów
-Nissan r92CP
-Nissan r89C
-Toyota Minolta
-Toyota 7
-Toyota gt-one
-Audi R8
-Bentley speed8
-Nissan r390gt1
-gilet vertigo race car
-mazda 787b race car
-Sauber Mercedes C9
-Mercedes-benz CLK GTR
-Jaguar XJR9
Oto zasady:
Testuje te auta na 5 torach, które podam później.
testuje w arcade mode na time trial
2 okrążenia na torze
bez tuningu
bez zmiany ustawień prędkości
bez zmiany wagi
te same opony we wszystkich samochodach
bez chetów
bez wallriderów
bez skrótów
a oto system odrzucania najsłabszych aut
1 tor-3 ostatnie auta odpadają
2 tor-2 ostatnie auta odpadają
3 tor-2 ostatnie auta odpadają
4 tor-2 ostatnie auta odpadają
5 tor-2 ostatnie auta odpadają
6 tor-porównanie 2 najlepszych i tylko jeden z nich wygra, a który to zobaczymy z czasem.
Składajcie swoje propozycje zwycięzców
Zaczynamy
1 Tor Circuit de la sarthe 2
Wyniki podam jak najszybciej
Oto Wyniki 1 Rundy
1.Sauber Marcedes-C9 2:54.897
2.Jaguar XJR9-2:56.754
3.Minolta Toyota 88C-V-2:57.704
4.Audi R8-2:58.708
5.Nissan R89C-2:58.846
6.Bentley speed 8-2:59.757
7.Mazda 787B-3:01.316
8.Nissan R92CP-3:02.755
9.Toyota GT-ONE-3:03.398
10.Mercedes-benz CLK GTR-3:04.838
11.Nissan R390 GT1-3:07.872
12.Toyota 7-3:09.364
13.Gilet Vertigo-3:16.142
Przegrani:
Nissan R390 GT1-Przegrał przez dość słabe hamulce, skręt oraz za dość słaby rozpęd do max. prędkości na 6 biegu.
Toyota 7-Przegrała tylko przez bardzo małą prędkość max(330KM/h). Gdyby nie to była by w okolicy 3.miejsca.
Gilet Vertigo_Przegrał przez wiele rzeczy: Bardzo słabe hamulce, małą sterowność oraz najmniejszą prędkość maxymalną(325 km/h)
Runda 2 odbędzie się na Citta di Aria
Samochody na trasie będą jeździć od najsłabszego z przedniejszej rundy czyli od ostatniego do pierwszego.
Oto wyniki 2 rundy:
1.Sauber Mercedes C9-1:13.494
2.Jaguar XJR9-1:14.435
3.Audi R8-1:14.679
4.Minolta Toyota 88C-V-1:15.156
5.Bentley Speed 8-1:15.434
6.Mazda 787B-1:15.589
7.Nissan R898C-1:16.195
8.Nissan R92CP-1:17.088
9.Toyota GT-ONE-1:17.157
10.Mercedes-benz CLK GTR-1:18.941
Przegrani:
Toyota GT-ONE-Na tym torze liczyło przyśpieszenie i zwrotność i w tym wszystkie auta były podobne jednak Toyota GT-ONE nie dorównała swoim przeciwnikom z lepszej klasy samochodów wyścigowych
Mercedes-Benz CLK GTR-Jak napisałem wyżej na tym torze są potrzebne różne rzeczy których także nie spełniał ten oto samochód.
Runda 3 odbędzie się na high speed ring normall
zasady obowiązują te same
Oto wyniki rundy 3:
1.Sauber Mercedes C9-0:52.303
2.Minolta Toyota 88 C-V-0:52.520
3.Jaguar XJR9-0:52.680
4.Nissan R92CP-0:52.774
5.Audi R8-0:53.180
6.Bentley Speed 8-0:53.218
7.Mazda 787B-0:53.374
8.Nissan R89C-0:53.577
Przegrani:
Mazda 787B- Przegrała o naprawdę niewiele ale o tym na tym torze zadecydowała prędkość max na prostej startowej i niestety prędkości odpowiedniej nie nabrała i przegrała
Nissan R89C-Przegrał z takich samych przyczyn jak Mazda 787B
Runda 4 odbędzie się na Twin Ring Motegi west short course
Oto wyniki rundy 4:
1.Minolta Toyota 88C-V-0:27.742
2.Sauber Mercedes C9-0:27.933
3.Audi R8-0:28.117
4.Nissan R92CP-0:28.197
5.Bentley speed 8-0:28.220
6.Jaguar XJR9-0:29.192
Przegrani:
Bentley speed 8-Na tym torze liczyła się zwrotność i przyśpieszenie i w tych dwóch rzeczach niestety Bentley-owi się nie powiodło.
Jaguar XJR9-Przegrał za bardzo słabe skręcanie i to się zemściło na ostatnim zakręcie gdzie trzeba było nim jechać o wiele wolniej od innych samochodów.
Runda 5 zostanie rozegrana na Tsukubie WET
Oto wyniki 5 Rundy:
1.Minolta Toyota 88C-V-0:52.619
2.Audi R8-0:53.036
3.Sauber Mercedes C9-0:53.550
4.Nissan R92CP-0:54.290
Przegrani:
Sauber Mercedes C9-Przegrał za złe prowadzenie na mokrej nawierzchni.
Nissan R92CP-To auto przegrało także za złe prowadzenie na mokrej nawierzchni oraz za słabe przyśpieszanie.
Runda ostateczna odbędzie się na najdłuższym torze w GT4 czyli Nurburgring Nordschleife
Oto wyniki ostatecznej rundy:
1.Minolta Toyota 88 C-V-5:36.145
2.Audi R8-5:47.470
Przegranym zostało Audi, które na tym torze w szybkich zakrętach niestety nim trzeba było zwalniać nie tak jak Minoltą.
Na pewno nie dziwi was wygrana Minolty bo w porównaniu z Audi R8 była o wiele lepsza.
Teraz mogę odpowiedzieć na pytanie z sąsiedniego działu w wątku GT-ONE vs. MINOLTA.
Wynik całego testu wykazał przewagę Minolty nad GT-ONE
-Nissan r92CP
-Nissan r89C
-Toyota Minolta
-Toyota 7
-Toyota gt-one
-Audi R8
-Bentley speed8
-Nissan r390gt1
-gilet vertigo race car
-mazda 787b race car
-Sauber Mercedes C9
-Mercedes-benz CLK GTR
-Jaguar XJR9
Oto zasady:
Testuje te auta na 5 torach, które podam później.
testuje w arcade mode na time trial
2 okrążenia na torze
bez tuningu
bez zmiany ustawień prędkości
bez zmiany wagi
te same opony we wszystkich samochodach
bez chetów
bez wallriderów
bez skrótów
a oto system odrzucania najsłabszych aut
1 tor-3 ostatnie auta odpadają
2 tor-2 ostatnie auta odpadają
3 tor-2 ostatnie auta odpadają
4 tor-2 ostatnie auta odpadają
5 tor-2 ostatnie auta odpadają
6 tor-porównanie 2 najlepszych i tylko jeden z nich wygra, a który to zobaczymy z czasem.
Składajcie swoje propozycje zwycięzców
Zaczynamy
1 Tor Circuit de la sarthe 2
Wyniki podam jak najszybciej
Oto Wyniki 1 Rundy
1.Sauber Marcedes-C9 2:54.897
2.Jaguar XJR9-2:56.754
3.Minolta Toyota 88C-V-2:57.704
4.Audi R8-2:58.708
5.Nissan R89C-2:58.846
6.Bentley speed 8-2:59.757
7.Mazda 787B-3:01.316
8.Nissan R92CP-3:02.755
9.Toyota GT-ONE-3:03.398
10.Mercedes-benz CLK GTR-3:04.838
11.Nissan R390 GT1-3:07.872
12.Toyota 7-3:09.364
13.Gilet Vertigo-3:16.142
Przegrani:
Nissan R390 GT1-Przegrał przez dość słabe hamulce, skręt oraz za dość słaby rozpęd do max. prędkości na 6 biegu.
Toyota 7-Przegrała tylko przez bardzo małą prędkość max(330KM/h). Gdyby nie to była by w okolicy 3.miejsca.
Gilet Vertigo_Przegrał przez wiele rzeczy: Bardzo słabe hamulce, małą sterowność oraz najmniejszą prędkość maxymalną(325 km/h)
Runda 2 odbędzie się na Citta di Aria
Samochody na trasie będą jeździć od najsłabszego z przedniejszej rundy czyli od ostatniego do pierwszego.
Oto wyniki 2 rundy:
1.Sauber Mercedes C9-1:13.494
2.Jaguar XJR9-1:14.435
3.Audi R8-1:14.679
4.Minolta Toyota 88C-V-1:15.156
5.Bentley Speed 8-1:15.434
6.Mazda 787B-1:15.589
7.Nissan R898C-1:16.195
8.Nissan R92CP-1:17.088
9.Toyota GT-ONE-1:17.157
10.Mercedes-benz CLK GTR-1:18.941
Przegrani:
Toyota GT-ONE-Na tym torze liczyło przyśpieszenie i zwrotność i w tym wszystkie auta były podobne jednak Toyota GT-ONE nie dorównała swoim przeciwnikom z lepszej klasy samochodów wyścigowych
Mercedes-Benz CLK GTR-Jak napisałem wyżej na tym torze są potrzebne różne rzeczy których także nie spełniał ten oto samochód.
Runda 3 odbędzie się na high speed ring normall
zasady obowiązują te same
Oto wyniki rundy 3:
1.Sauber Mercedes C9-0:52.303
2.Minolta Toyota 88 C-V-0:52.520
3.Jaguar XJR9-0:52.680
4.Nissan R92CP-0:52.774
5.Audi R8-0:53.180
6.Bentley Speed 8-0:53.218
7.Mazda 787B-0:53.374
8.Nissan R89C-0:53.577
Przegrani:
Mazda 787B- Przegrała o naprawdę niewiele ale o tym na tym torze zadecydowała prędkość max na prostej startowej i niestety prędkości odpowiedniej nie nabrała i przegrała
Nissan R89C-Przegrał z takich samych przyczyn jak Mazda 787B
Runda 4 odbędzie się na Twin Ring Motegi west short course
Oto wyniki rundy 4:
1.Minolta Toyota 88C-V-0:27.742
2.Sauber Mercedes C9-0:27.933
3.Audi R8-0:28.117
4.Nissan R92CP-0:28.197
5.Bentley speed 8-0:28.220
6.Jaguar XJR9-0:29.192
Przegrani:
Bentley speed 8-Na tym torze liczyła się zwrotność i przyśpieszenie i w tych dwóch rzeczach niestety Bentley-owi się nie powiodło.
Jaguar XJR9-Przegrał za bardzo słabe skręcanie i to się zemściło na ostatnim zakręcie gdzie trzeba było nim jechać o wiele wolniej od innych samochodów.
Runda 5 zostanie rozegrana na Tsukubie WET
Oto wyniki 5 Rundy:
1.Minolta Toyota 88C-V-0:52.619
2.Audi R8-0:53.036
3.Sauber Mercedes C9-0:53.550
4.Nissan R92CP-0:54.290
Przegrani:
Sauber Mercedes C9-Przegrał za złe prowadzenie na mokrej nawierzchni.
Nissan R92CP-To auto przegrało także za złe prowadzenie na mokrej nawierzchni oraz za słabe przyśpieszanie.
Runda ostateczna odbędzie się na najdłuższym torze w GT4 czyli Nurburgring Nordschleife
Oto wyniki ostatecznej rundy:
1.Minolta Toyota 88 C-V-5:36.145
2.Audi R8-5:47.470
Przegranym zostało Audi, które na tym torze w szybkich zakrętach niestety nim trzeba było zwalniać nie tak jak Minoltą.
Na pewno nie dziwi was wygrana Minolty bo w porównaniu z Audi R8 była o wiele lepsza.
Teraz mogę odpowiedzieć na pytanie z sąsiedniego działu w wątku GT-ONE vs. MINOLTA.
Wynik całego testu wykazał przewagę Minolty nad GT-ONE
Komentarz