TYP:Sedan 4 Drzwiowy
SILNIK: 10 Cylindrowy w ukł.Widlastym
POJEMNOŚĆ:4999 cm [5.0L V10]
MOC: 373KW 507,28KM/7750obr/min
MOC: 559,55KW 761KM PO ZMIANACH
V-max:251,5 Seria (BLOKADA)
V-max
O ZMIANACH V>400
0-100: 5,14 s Seria (słyszałem o 4,86 s)
0-100: 2,43 s PO ZMIANACH
(Skrzynia o przełozeniu Final Ratio 22)
Moment: ok 520 NM
Moment: ok 741 NM PO ZMIANACH
Wymiary:4855mm/1846mm/1490mm
Masa: 1423KG PO ZMIANACH
Cena: 116650CR PRZED ZAKUPEM
Cena: 24788CR PO ZAKUPIE
Kolory:
SILVER STONE
SIBERGRAU METALIC
ALPIN WEISS
INTERLAGOS BLAU
SAPHIRSCHWARZ
SEPANG BRONZE
JAZDA: NURBURGRING NORDSCHLEIFE
Polecam ustawienie przedniego hamulca na 3 a tylniego na 6,
umożliwia to lekkie wejście tyłem w zakręt co powoduje
szybsze wyjście z zakrętu poprzez wcześniejsze dodanie gazu
Polecam też wybór opon na Qualifikacyjne i wyłączenie systemów
wspomagających (TC-ASM) jak również wybór skrzyni na MT.
Srzynia Final Ratio 22-23
USTAWIENIE ZAWIESZENIA:
spring rate 9,6 przód 10,6 tył
ride height 81 przód 85 tył
dampery wszystkie na 7
camber angle 2,0 przód 1,5 tył
toe angle 1 przód 1 tył
stabilizator 4 przód 4 tył
NA TYCH USTAWIENIACH uzyskałem czas na NURBURGU 6min 13s
KONKURENCJA W GRZE:
AUDI RS6, AUDI RS6 AVANT, SL 55 AMG, E 55 AMG, SL 65 AMG,
RUF BTR, RUF RGT, LOTUS CARLTON(OPEL OMEGA EVO500),CHEVY CORVETTE ZO6 C5
SILNIK: 10 Cylindrowy w ukł.Widlastym
POJEMNOŚĆ:4999 cm [5.0L V10]
MOC: 373KW 507,28KM/7750obr/min
MOC: 559,55KW 761KM PO ZMIANACH
V-max:251,5 Seria (BLOKADA)
V-max

0-100: 5,14 s Seria (słyszałem o 4,86 s)
0-100: 2,43 s PO ZMIANACH
(Skrzynia o przełozeniu Final Ratio 22)
Moment: ok 520 NM
Moment: ok 741 NM PO ZMIANACH
Wymiary:4855mm/1846mm/1490mm
Masa: 1423KG PO ZMIANACH
Cena: 116650CR PRZED ZAKUPEM
Cena: 24788CR PO ZAKUPIE
Kolory:
SILVER STONE
SIBERGRAU METALIC
ALPIN WEISS
INTERLAGOS BLAU
SAPHIRSCHWARZ
SEPANG BRONZE
JAZDA: NURBURGRING NORDSCHLEIFE
Polecam ustawienie przedniego hamulca na 3 a tylniego na 6,
umożliwia to lekkie wejście tyłem w zakręt co powoduje
szybsze wyjście z zakrętu poprzez wcześniejsze dodanie gazu
Polecam też wybór opon na Qualifikacyjne i wyłączenie systemów
wspomagających (TC-ASM) jak również wybór skrzyni na MT.
Srzynia Final Ratio 22-23
USTAWIENIE ZAWIESZENIA:
spring rate 9,6 przód 10,6 tył
ride height 81 przód 85 tył
dampery wszystkie na 7
camber angle 2,0 przód 1,5 tył
toe angle 1 przód 1 tył
stabilizator 4 przód 4 tył
NA TYCH USTAWIENIACH uzyskałem czas na NURBURGU 6min 13s
KONKURENCJA W GRZE:
AUDI RS6, AUDI RS6 AVANT, SL 55 AMG, E 55 AMG, SL 65 AMG,
RUF BTR, RUF RGT, LOTUS CARLTON(OPEL OMEGA EVO500),CHEVY CORVETTE ZO6 C5
Komentarz