Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stinty Race Carów (alias Szuflad)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

    Toyota gt-one nieźle się trzyma, przynajmniej nie jest ostatnia . Teraz ten test mi się podoba

    Komentarz


    • #17
      Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

      OK, wkrótce wrzucę wyniki w Nowym Yorku. Ale chciałem dać wam link do mojego Chomika, na którym trzymam ten szablon z wynikami.

      Gran Turismo 4 • pliki użytkownika MatiFilozof przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Endurance.xlt


      Mam nadzieję, że otworzycie bez problemów

      Komentarz


      • #18
        Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

        New York

        Audi R8 Race Car '01 | 13 | 1'25.898
        BMW V12 LMR Race Car '99 | 12 | 1'25.958
        Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 11 | 1'26.309
        Mazda 787B Race Car '91 | 11 | 1'25.506
        MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 12 | 1'25.281
        Nissan R89C Race Car '89 | 11 | 1'25.897
        Nissan R92CP Race Car '92 | 11 | 1'25.207
        Peugeot 905 Race Car '92 | 14 | 1'27.008
        PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 13 | 1'26.000
        Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 8 | 1'20.050
        Toyota 7 Race Car '70 | 15 | 1'29.648
        Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 11 | 1'27.607

        Wnioski: Jak zwykle najlepsze są Minolta, R92CP i Formułka, ale tym razem świetnie poradziły sobie też Mazda 787B i Audi R8. GT-ONE i Toyota 7 zamykają stawkę. Jak zwykle.

        Komentarz


        • #19
          Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

          Ta cała gt-one, już mnie zaczyna nudzić tym, że jest 'prawie' ostatnia

          Komentarz


          • #20
            Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

            Jee Mazdzioch 787B i Nissan R92CP sobie radzą - opłaciło się kupić dwa najstarsze murzyny

            Komentarz


            • #21
              Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

              Kiedy będzie Tsukuba

              Komentarz


              • #22
                Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                Na razie mam małe problemy z laserem. Trochę wrzucenie się opóźni. Sorry.

                Komentarz


                • #23
                  Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                  Laser wymieniony, oto wyniki 5. rundy:

                  Tsukuba Circuit

                  Audi R8 Race Car '01 | 21 | 0'49.783
                  BMW V12 LMR Race Car '99 | 20 | 0'49.945
                  Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 17 | 0'49.815
                  Mazda 787B Race Car '91 | 19 | 0'49.230
                  MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 19 | 0'48.947
                  Nissan R89C Race Car '89 | 18 | 0'49.578
                  Nissan R92CP Race Car '92 | 18 | 0'49.120
                  Peugeot 905 Race Car '92 | 22 | 0'49.999
                  PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 22 | 0'49.402
                  Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 13 | 0'46.355
                  Toyota 7 Race Car '70 | 21 | 0'51.444
                  Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 18 | 0'50.097

                  Wnioski: Tym razem po raz pierwszy różnice w czasach były tak małe, że rzadko kiedy rekompensowały późniejszy zjazd do pit-stopu. Toteż najlepsze były Minolta , Formuła i Pescarolo .

                  PS. Zdecydowałem się na przeprowadzenie jeszcze jednej rundy - na Cote d'Azur. Po zakończeniu rundy... Niespodzianka! :wink: Tylko się nie nastawiajcie, OK?

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                    Pescarolo to moja ulubiona szuflada, więc cieszę się, że dobrze wypadła . A co do gt-one , eeeeee...szkoda gadać, jak zawsze. Cote d'Azur, mój ulubiony tor, chętnie poczekam na wyniki.

                    ps.Mazda 787B, też była dobra :wink: .

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                      OK. Ostatnia runda.

                      Cote d'Azur

                      Audi R8 Race Car '01 | 13 | 1'28.197
                      BMW V12 LMR Race Car '99 | 13 | 1'27.983
                      Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 11 | 1'28.633
                      Mazda 787B Race Car '91 | 12 | 1'27.450
                      MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 13 | 1'26.817
                      Nissan R89C Race Car '89 | 11 | 1'27.976
                      Nissan R92CP Race Car '92 | 12 | 1'26.960
                      Peugeot 905 Race Car '92 | 15 | 1'28.846
                      PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 14 | 1'27.811
                      Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 7 | 1'26.212
                      Toyota 7 Race Car '70 | 14 | 1'32.025
                      Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 12 | 1'29.912

                      Wnioski: Jak zwykle. Tyle że na krętym torze mój B-Spec zaliczył Formułą FATALNY czas.

                      Wnioski końcowe: Najlepsze fury do Endurance'ów to przede wszystkim Formuła i Minolta. Bardzo dobry jest też Nissan R92CP. No i lepiej założyć oponki różniące się twardością tylko o jeden stopień, np.: na przód RH, a na tył RSH lub na przód RM, a na tył RH. To już trzeba po prostu wybadać dla konkretnego przypadku.

                      NIESPODZIANKA: Wręczenie nagród

                      Zainspirowany zakończeniem roku i pożegnaniem klas trzecich zrobiłem listę, każdy bolid otrzyma jedno odznaczenie. To jest trochę na luzie, więc włączyłem tu WSZYSTKIE szuflady, nawet te nietestowane przeze mnie.

                      Audi R8 Race Car '01 otrzymuje Złotego Szwaba dla najlepszej niemieckiej szuflady.
                      Bentley Speed 8 Race Car '03 otrzymuje Złote Poświęcenie dla szuflady, którą można zdobyć tylko w 24h Endurance.
                      BMW V12 LMR Race Car '99 otrzymuje Złotą Nerkę dla najbardziej rozpoznawalnego przodu wśród szuflad.
                      Jaguar XJR-9 Race Car '88 otrzymuje Złoty Melonik dla jedynej prawdziwie brytyjskiej szuflady.
                      Mazda 787B Race Car '91 otrzymuje Złotą Przecenę dla najtańszej (i wcale nie najgorszej) szuflady w GT4.
                      MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 otrzymuje Złoty Puchar dla najlepszej szuflady w GT4.
                      Nissan R89C Race Car '89 otrzymuje Złoty Cień dla najprzeciętniejszej szuflady w GT4.
                      Nissan R92CP Race Car '92 otrzymuje Złotego Konia Mechanicznego dla najmocniejszej szuflady w GT4.
                      Pescarolo Courage C60/Peugeot Race Car '03 otrzymuje Złote Pocieszenie dla „gorszego” Pescarolo.
                      Peugeot 905 Race Car '92 otrzymuje Złote Opony dla najdłużej wytrzymującej na torze szuflady.
                      PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 otrzymuje Złotą Innowację dla najnowszej szuflady w GT4.
                      Polyphony Formula Gran Turismo '04 otrzymuje Złoty Bolid dla najlepszej Formuły w GT4.
                      Sauber Mercedes C 9 Race Car '89 otrzymuje Złoty Hardcore dla najtrudniejszej do zdobycia szuflady.
                      Toyota 7 Race Car '70 otrzymuje Złote Pobocze dla szuflady najczęściej wypadającej z toru.
                      Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 otrzymuje Złoty Zestaw Tuningowy dla szuflady, która nie jest tak dobra jak powinna być.

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                        Bardzo fajne podsumowanie. Świetna robota. Teraz możesz się zająć DTMami

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                          Spróbuję. Ale najpierw wrzucę wyniki dla szuflad po przeliczeniu, czyli pomnożeniu czasu najlepszego okrążenia przez 1000 i dodaniu czasu pit-stopów w ciągu tego 1000 kółek. No i dzielę to na 1000 by uzyskać średni czas okrążenia z uwzględnieniem pit-stopów. Skomplikowane to, ale łatwe.

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                            Średni czas na każdym torze, rzecz jasna?

                            Dobrze, że pamiętasz o pitach. W wyścigach długodystansowych ilość pitstopów i czas spędzony w boksach jest równie ważny, jak nie ważniejszy. Wystarczy spojrzeć na choćby LeMans 24h. Co z tego, że będziesz nawet sekundę szybszy na np. 30 okrążeniach, skoro będziesz musiał zrobić dodatkowy pitstop, który potrwa np. 40 sekund?

                            Klasyfikacja może jeszcze się wywrócić. F1 może dużo stracić że swojej przewagi.

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                              Kończę w tej chwili testy Touringów w Nowym Yorku. Jeszcze Tsukuba i Monako. Przy okazji - wyniki przeliczam na bieżąco. Wkrótce wrzucę. Dziś albo jutro (mam nadzieję)

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                                Bardzo fajna sprawa Mati. Super pomysł + świetne wykonanie, gratulacje! Jestem bardzo ciekaw następnych

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X