Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stinty Race Carów (alias Szuflad)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Stinty Race Carów (alias Szuflad)

    Jak w temacie. Zamierzam sprawdzić, ile okrążeń wytrzymują "szuflady" i Formuła przed zjazdem do pit-stopu i jaki jest ich najlepszy czas okrążenia. Może to rozsądzi nasze spory o wyższości jednych nad drugimi. Poniżej zamieszczam informacje dot. sposobu testowania:
    * Szufladę puszczam w Arcade Mode, wyścig 50 okr. przeciwko innym szufladom.
    * B-Speca (!) puszczam na Medium Pace (3).
    * Opony to z przodu RM, z tyłu RSH. Ich zużycie ustawione jest na Strong.
    * Żadnych ulepszeń.

    Samochody, które testuję, to:
    * Audi R8 Race Car '01
    * Bentley Speed 8 Race Car '03
    * BMW V12 LMR Race Car '99
    * Jaguar XJR-9 Race Car '88
    * Mazda 787B Race Car '91
    * MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89
    * Nissan R89C Race Car '89
    * Nissan R92CP Race Car '92
    * Pescarolo Courage C60/Peugeot Race Car '03
    * Peugeot 905 Race Car '92
    * PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04
    * Polyphony Formula Gran Turismo '04 (ten samochód jedzie na RM na obu osiach; wiecie, czemu)
    * Sauber Mercedes C 9 Race Car '89
    * Toyota 7 Race Car '70
    * Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99

    Pierwszą rundę rozgrywam na Laguna Seca, drugą na Fuji Speedway 90's, trzecią na Twin Ring Motegi Super Speedway, czwartą w New York, a ostatnią Tsukubie Circuit.

    Gorąco prosiłbym o przesłanie wyników niektórych samochodów na dowolnym z powyższych torów. Pożądane przeze mnie są:
    * Bentley Speed 8 Race Car '03
    * BMW V12 LMR Race Car '99
    * Sauber Mercedes C 9 Race Car '89

    Pozostałe odblokowałem/odblokuję za chwilę.

    PS. Najlepiej, gdyby B-Spec miał 8000 pkt. skilla, mój ma tyle. Ew. podajcie swoje wyniki, wyliczy się średnią.

    Po zakończeniu testów na Laguna Seca wrzucę tu swoje wyniki. Tyle, ile zrobię.

  • #2
    Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

    Życzę Ci powodzenia, ale niestety nie prześlę wyników bo nie mam akurat tych szuflad co chcesz , na razie ,ani nie mam ich odblokowanych . Może pózniej prześlę, ale pewnie uprzedzą mnie inni.

    Komentarz


    • #3
      Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

      Laguna Seca

      Audi R8 Race Car '01 | 14 | 1'18.764
      Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 13 | 1'18.278
      Mazda 787B Race Car '91 | 13 | 1'19.464
      MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 14 | 1'17.181
      Nissan R89C Race Car '89 | 13 | 1'18.368
      Nissan R92CP Race Car '92 | 13 | 1'17.089
      Peugeot 905 Race Car '92 | 17 | 1'19.336
      PlayStation Pescarolo C60 Race Car '04 | 16 | 1'18.530
      Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 9 | 1'12.759
      Toyota 7 Race Car '70 | 17 | 1:20:194
      Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 13 | 1:21.181

      Na niebiesko liczba okrążeń, na zielono najlepszy czas okrążenia.

      Wnioski: Różnice w czasach okrążeń są zbyt duże, by zrekompensować dłuższe stinty, więc Formuła i "oponożerna" Minolta są na Laguna Seca najlepsze

      PS. Wkrótce dodam drugie Pescarolo i BMW. Muszę tylko zarobić kilka milionów

      EDIT: Peugeot ma długie stinty Toyota GT-ONE przegrała m.in. dlatego, że nie mogła wyprzedzić Bentleya. Ale nawet wyprzedzenie nic nie dało...

      PS. Może ktoś wrzucić test jednego z samochodów, których nie mam? Ja lecę już Fuji.

      Komentarz


      • #4
        Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

        Toyota gt-one, najgorsza . Myślałem, że będzie gdzieś w okolicach minolty Toyota 7 jest nawet od niej lepsza

        (mam na myśli czasy)

        Komentarz


        • #5
          Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

          Jeden wyścig niczego nie przesądza. Różne tory i różne auta, na innych trasach wozy mogą spisywać się inaczej. Podejrzewam tendencje z lekkim przetasowaniem.

          Komentarz


          • #6
            Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

            No w sumie to też racja.

            Komentarz


            • #7
              Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

              Fuji Speedway 90's

              Audi R8 Race Car '01 | 13 | 1'19.094
              Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 11 | 1'18.453
              Mazda 787B Race Car '91 | 12 | 1'18.387
              MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 13 | 1'17.764
              Nissan R89C Race Car '89 | 11 | 1'18.389
              Nissan R92CP Race Car '92 | 12 | 1'17.562
              Peugeot 905 Race Car '92 | 15 | 1'19.389
              PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 14 | 1'19.573
              Polyphony Formula Gran Turismo '04 |8 | 1'14.308
              Toyota 7 Race Car '70 | 16 | 1'20.820
              Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 11 | 1'20.424

              Wnioski: Wyniki są podobne jak w poprzedniej rundzie. Znowu różnice w czasach okrążeń są zbyt duże, by dało się je zrekompensować dłuższymi stintami. Wyjątkowo dobrze sobie poradziła Mazda 787B, która w poprzedniej rundzie załamywała. Toyocie GT-ONE z kolei brakuje prawdopodobnie mocy.

              PS. Od Formuły mogą być lepsze szuflady PO TUNINGU.

              PPS. Wkrótce wrzucę tą tabelkę na swojego Chomika, będzie można ją pobrać za darmo i będzie czytelniejsza. Planuję też tam wrzucić Touring Cary i inne.

              Komentarz


              • #8
                Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                Bardzo ciekawy i przejrzyście zrealizowany pomysł.
                Myślę, że wielu osobom sie przyda. (szkoda że narazie nie mi, bo ja jeszcze daleko w polu w gt4 )

                Komentarz


                • #9
                  Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                  Zamieszczone przez ZieLarz24
                  Bardzo ciekawy i przejrzyście zrealizowany pomysł.
                  Myślę, że wielu osobom sie przyda. (szkoda że narazie nie mi, bo ja jeszcze daleko w polu w gt4 )
                  Właśnie dlatego go realizuję

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                    Toyota gt-one nie jest ostatnia, coś nie samowitego . Przynajmniej jest lepsza od toyoty 7. To mi wystarczy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                      Zamieszczone przez S.T.I.G
                      Toyota gt-one nie jest ostatnia, coś nie samowitego . Przynajmniej jest lepsza od toyoty 7. To mi wystarczy.
                      Jest szybsza, owszem, ale niekoniecznie lepsza. Zobacz, jak szybko zjechała do pitu.

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                        No w sumie to masz rację, ale po gt-one chyba bym się nie spodziewał, że jest taka sama jak xjr-9, czy r89c. No w końcu gt-one jest z '99-czyli dość nowa i powinna przewyższać technologią itp., jaguara z '88 ,czy nissana z '89.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                          Technologią tak, ale nie osiągami. Patrz F1 od kilku lat.

                          MatiFilozof, czekam na wyniki z innych torów :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                            Właściwie to tak, ale o nie F1 tu chodzi. Tylko o szuflady


                            ps.ja też czekam na te wyniki :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Stinty Race Carów (alias Szuflad)

                              Z szufladami jest podobnie. Ograniczenia w celu zwiększenia bezpieczeństwa i inne bzdety...

                              Twin Ring Motegi Super Speedway

                              Audi R8 Race Car '01 | 19 | 0'29.087
                              Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 15 | 0'29.611
                              Mazda 787B Race Car '91 | 17 | 0'29.009
                              MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 18 | 0'28.641
                              Nissan R89C Race Car '89 | 16 | 0'29.034
                              Nissan R92CP Race Car '92 | 16 | 0'28.740
                              Peugeot 905 Race Car '92 | 22 | 0'29.204
                              PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 20 | 0'29.990
                              Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 10 | 0'26.973
                              Toyota 7 Race Car '70 | 19 | 0'31.932
                              Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 17 | 0'29.935

                              Wnioski: Na tym torze nie należy wyciągać daleko idących wniosków (ze względu na dublowanie i tunel aerodynamiczny). Trzeba jednak przyznać, że Minolta tutaj nie daje szans konkurencji, nawet Formule (choć Formuła ma NIECO lepszy czas kółka) Groźnym przeciwnikiem jest jeszcze Peugeot 905. Stawkę zamyka zdecydowanie Toyota 7, w której B-Spec mi świrował i skręcał w bandę Kilka czystych kółek nic nie zmieniło w końcowej klasyfikacji

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X