Audi R8 Race Car '01 | 13 |1'25.898
BMW V12 LMR Race Car '99 | 12 |1'25.958
Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 11 |1'26.309
Mazda 787B Race Car '91 | 11 |1'25.506
MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 12 |1'25.281
Nissan R89C Race Car '89 | 11 |1'25.897
Nissan R92CP Race Car '92 | 11 |1'25.207
Peugeot 905 Race Car '92 | 14 |1'27.008
PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 13 |1'26.000
Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 8 |1'20.050
Toyota 7 Race Car '70 | 15 |1'29.648
Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 11 |1'27.607
Wnioski: Jak zwykle najlepsze są Minolta, R92CP i Formułka, ale tym razem świetnie poradziły sobie też Mazda 787B i Audi R8. GT-ONE i Toyota 7 zamykają stawkę. Jak zwykle.
Audi R8 Race Car '01 | 21 |0'49.783
BMW V12 LMR Race Car '99 | 20 |0'49.945
Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 17 |0'49.815
Mazda 787B Race Car '91 | 19 |0'49.230
MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 19 |0'48.947
Nissan R89C Race Car '89 | 18 |0'49.578
Nissan R92CP Race Car '92 | 18 |0'49.120
Peugeot 905 Race Car '92 | 22 |0'49.999
PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 22 |0'49.402
Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 13 |0'46.355
Toyota 7 Race Car '70 | 21 |0'51.444
Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 18 |0'50.097
Wnioski: Tym razem po raz pierwszy różnice w czasach były tak małe, że rzadko kiedy rekompensowały późniejszy zjazd do pit-stopu. Toteż najlepsze były Minolta , Formuła i Pescarolo .
PS. Zdecydowałem się na przeprowadzenie jeszcze jednej rundy - na Cote d'Azur. Po zakończeniu rundy... Niespodzianka! :wink: Tylko się nie nastawiajcie, OK?
Pescarolo to moja ulubiona szuflada, więc cieszę się, że dobrze wypadła . A co do gt-one , eeeeee...szkoda gadać, jak zawsze. Cote d'Azur, mój ulubiony tor, chętnie poczekam na wyniki.
Audi R8 Race Car '01 | 13 |1'28.197
BMW V12 LMR Race Car '99 | 13 |1'27.983
Jaguar XJR-9 Race Car '88 | 11 |1'28.633
Mazda 787B Race Car '91 | 12 |1'27.450
MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 | 13 |1'26.817
Nissan R89C Race Car '89 | 11 |1'27.976
Nissan R92CP Race Car '92 | 12 | 1'26.960
Peugeot 905 Race Car '92 | 15 |1'28.846
PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 | 14 |1'27.811
Polyphony Formula Gran Turismo '04 | 7 |1'26.212
Toyota 7 Race Car '70 | 14 |1'32.025
Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 | 12 |1'29.912
Wnioski: Jak zwykle. Tyle że na krętym torze mój B-Spec zaliczył Formułą FATALNY czas.
Wnioski końcowe: Najlepsze fury do Endurance'ów to przede wszystkim Formuła i Minolta. Bardzo dobry jest też Nissan R92CP. No i lepiej założyć oponki różniące się twardością tylko o jeden stopień, np.: na przód RH, a na tył RSH lub na przód RM, a na tył RH. To już trzeba po prostu wybadać dla konkretnego przypadku.
NIESPODZIANKA: Wręczenie nagród
Zainspirowany zakończeniem roku i pożegnaniem klas trzecich zrobiłem listę, każdy bolid otrzyma jedno odznaczenie. To jest trochę na luzie, więc włączyłem tu WSZYSTKIE szuflady, nawet te nietestowane przeze mnie.
Audi R8 Race Car '01 otrzymuje Złotego Szwaba dla najlepszej niemieckiej szuflady. Bentley Speed 8 Race Car '03 otrzymuje Złote Poświęcenie dla szuflady, którą można zdobyć tylko w 24h Endurance. BMW V12 LMR Race Car '99 otrzymuje Złotą Nerkę dla najbardziej rozpoznawalnego przodu wśród szuflad. Jaguar XJR-9 Race Car '88 otrzymuje Złoty Melonik dla jedynej prawdziwie brytyjskiej szuflady. Mazda 787B Race Car '91 otrzymuje Złotą Przecenę dla najtańszej (i wcale nie najgorszej) szuflady w GT4. MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 otrzymuje Złoty Puchar dla najlepszej szuflady w GT4. Nissan R89C Race Car '89 otrzymuje Złoty Cień dla najprzeciętniejszej szuflady w GT4. Nissan R92CP Race Car '92 otrzymuje Złotego Konia Mechanicznego dla najmocniejszej szuflady w GT4. Pescarolo Courage C60/Peugeot Race Car '03 otrzymuje Złote Pocieszenie dla „gorszego” Pescarolo. Peugeot 905 Race Car '92 otrzymuje Złote Opony dla najdłużej wytrzymującej na torze szuflady. PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car '04 otrzymuje Złotą Innowację dla najnowszej szuflady w GT4. Polyphony Formula Gran Turismo '04 otrzymuje Złoty Bolid dla najlepszej Formuły w GT4. Sauber Mercedes C 9 Race Car '89 otrzymuje Złoty Hardcore dla najtrudniejszej do zdobycia szuflady. Toyota 7 Race Car '70 otrzymuje Złote Pobocze dla szuflady najczęściej wypadającej z toru. Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 otrzymuje Złoty Zestaw Tuningowy dla szuflady, która nie jest tak dobra jak powinna być.
Spróbuję. Ale najpierw wrzucę wyniki dla szuflad po przeliczeniu, czyli pomnożeniu czasu najlepszego okrążenia przez 1000 i dodaniu czasu pit-stopów w ciągu tego 1000 kółek. No i dzielę to na 1000 by uzyskać średni czas okrążenia z uwzględnieniem pit-stopów. Skomplikowane to, ale łatwe.
Dobrze, że pamiętasz o pitach. W wyścigach długodystansowych ilość pitstopów i czas spędzony w boksach jest równie ważny, jak nie ważniejszy. Wystarczy spojrzeć na choćby LeMans 24h. Co z tego, że będziesz nawet sekundę szybszy na np. 30 okrążeniach, skoro będziesz musiał zrobić dodatkowy pitstop, który potrwa np. 40 sekund?
Klasyfikacja może jeszcze się wywrócić. F1 może dużo stracić że swojej przewagi.
Kończę w tej chwili testy Touringów w Nowym Yorku. Jeszcze Tsukuba i Monako. Przy okazji - wyniki przeliczam na bieżąco. Wkrótce wrzucę. Dziś albo jutro (mam nadzieję)
Komentarz