Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Audi Quattro "82"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Audi Quattro "82"

    To mój pierwszy auto test, więc proszę o wyrozumiałość ale nie zarozumiałość :wink:

    Audi Quattro "1982"

    <<<DANE>>>
    Silnik
    L5:SHOC
    Displacment-2144cc
    Moc-200km.5500rpm (po tunignu moc wzrasta do 312km)
    Moment Obrotowy-29.49kgfm 3500rpm

    Nadwozie
    Masa-1290kg
    Kolory-Szary,Czarny (kilka odcieni),biały,Czerwony.

    Podwozie
    napęd- 4WD
    umiejscowienie silnika- Z przodu

    CENA
    przed zakupem- 90,812
    po zakupie- 19,201

    Maksymalna prędkość-245km/h (po tuningu)
    Biegi- 5
    "Po tuningu" biegi- 6

    Od 0 do 100 w 8.50s
    od 0 do 200 w 35.50s
    hamowanie od 100 do 0 w 2.38s

    Tor testowy- Nurburgring czas- 9.02.890m
    Opony- Sport Medium

    <<<<RECENZJA>>>>

    W latach 80 było pełno samochodów rajdowych, Ford RS2000, Lancia Stratos i Delta S4, Peugeot 205, jednak te samochody były w pełni modyfikowane jak Delta S4. Jednak za nim nastała era Forda Focusa i Subaru Imprezy, kiedy to jeszcze rajdówki miały ponad 900 koni, Audi wypuściło na rynek samochód, od którego można powiedzieć "wszystko się zaczęło" mowa tu o Audi Quattro z 1982 roku. Samochód ten testowałem na torze Nurburgring czyli tak zwanym "Zielonym Piekle". I byłem mile zaskoczony jak Quattro gładko się prowadziło, oczywiście kiedy wypadałem z trasy można go było bardzo szybko opanować, zredukować do 2 i wrócić na tor za nim zdążono by nas wyprzedzić. Dzięki napędowi 4WD mogłem bardzo mocno ścinać zakręty bez obawy że zaraz zrobię bączka i wyląduje w jakimś zamku w środku ringu. Kiedy wyjechałem na prostą samochód zaskoczył mnie nie zbyt wysoką prędkością, bo pojechał ledwie 242km/h. Nie spodziewałem się takiej niskiej prędkości po samochodzie za 90 tysięcy z rajdowym rodowodem.

    Już z przyśpieszeniem radzi sobie znacznie lepiej. I pewnie myślicie sobie teraz że rozpłacze się na widok zakrętu.. ale nie, Quattro nawet przy 100 potrafi perfekcyjnie pokonać zakręt jeżeli wejdziemy troszkę agresywniej w zakręt= zarzucenie tyłem i drift. Wszystko pięknie ładnie prawda? ten samochód nie ma wad co nie? nie, ma katastrofalnie słabe hamulce, mimo krótkiego czasu hamowania jeśli jedziemy szybciej niż 100km/h nie myślcie sobie że zatrzymamy się w 3 sek, to trwa znacznie dłużej, jednak mimo tego da się opanować wóz.

    Z ciekawości postanowiłem pojechać na Trial Mountain sprawdzić jak sobie radzi poza asfaltem. Nie byłem zaskoczony kiedy samochód chciał odgryźć mi rękę na zakręcie, ani nie byłem zaskoczony tym że kiedy będziemy kontrować kierownicą i regulować dawkę gazu możemy całkiem niezły drift zrobić i pokonać nie jedno Subaru, a i jeszcze ten dźwięk silnika który jest muzyką dla uszu, ta orkiestra napędzana benzyną jest godna Beethovena, a nawet lepiej, ale kiedy już skończy się nam moment obrotowy, wrzucamy 4 i znowu wszystko od początku się zaczyna, potem 5, potem 6 jedziemy coraz szybciej wsłuchując się w dźwięk silnika jednak potem jesteśmy zdziwieni co robimy na poboczu z drzewem na masce.
    Jak na swój wiek samochód jest piękny, jednak też tym pięknem nie grzeszy, jest trochę zbyt kanciaste, i niektórym może przypominać szufladę z 4 kołami, ale mi to nie przeszkadza.
    Podsumowując, Audi Quattro to bardzo dobry wóz, jednak jest zbyt drogi, rozumiem że to jest samochód na pograniczu z rodzinnym coupe i rasową rajdówką, ale to lekka przesada, więc jeśli nie masz więcej niż 100cr i szukasz klasycznej rajdówki, kup sobie Subaru Impreze, Audi kupimy albo z tego, że je chcemy, albo z tego że jesteśmy szaleni i chcemy mieć klasyczną rasową rajdówkę albo po prostu jesteśmy zakochani w tym wozie, i właśnie dla tego powinno się kupić Audi.


    Zalety:
    -Prowadzenie
    -rodowód
    -piękno
    -przyśpieszenie
    -dźwięk silnika

    Wady:
    -Niska moc
    -niska prędkość maksymalna
    -ogromna cena
    -trochę zbyt kanciaste
    -słabe hamulce

    Ocena: 7.5/10

  • #2
    Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

    242 to dla Ciebie mało w aucie z '82 i o mocy 315koni?
    test fajny ale dane pomieszane kiedy piszesz to nie wiem czy chodzi Ci o wóz seryjny czy już po podrasowaniu. Zobacz jak robili to inni. Powinieneś podać parametry przed tuningiem i po. A później chociaż krótko napisać wrażenia i różnice w prowadzeniu między modyfikacjami. Bo tak trudno się połapać. Oczywiście na plus zapał, chęci i włożona praca ale test wymaga sporej poprawki żeby nie wprowadzał w błąd. Warto dodać na jakich oponach testy były robione etc.

    Przykładowe testy:
    Forum dyskusyjne na temat serii Gran Turismo na konsole Sony Playstation. Jeżeli jesteś właścicielem PlayStation 4 (PS4) i posiadasz Gran Turismo Sport (GT Sport) to poczujesz się tutaj jak domu.

    Forum dyskusyjne na temat serii Gran Turismo na konsole Sony Playstation. Jeżeli jesteś właścicielem PlayStation 4 (PS4) i posiadasz Gran Turismo Sport (GT Sport) to poczujesz się tutaj jak domu.

    Komentarz


    • #3
      Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

      Dzięki, dzisiaj jeszcze zrobię jeden test bardziej dokładnie

      // zedytowane

      Komentarz


      • #4
        Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

        No i jak piszesz odpowiedź na posta bezpośrednio znajdującego się wyżej to nie musisz cytować całej wypowiedzi, ewentualnie wybrane frazy do których się odnosisz. Inaczej to niema sensu i zakłóca estetykę strony.

        Komentarz


        • #5
          Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

          Delta S4 nie była modyfikowanym wozem, lecz była budowana od podstaw.

          A tego to juz wolę nie komentować.
          Jak na swój wiek samochód jest piękny, jednak też tym pięknem nie grzeszy
          Z tego co pamiętam B2 Coupe w GT4 było autem którym jazda driftem była praktycznie niemożliwa, nawet po tuningu. Test na szkolną dwóję z plusem na zachętę.

          Komentarz


          • #6
            Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

            Zamieszczone przez kyjgel
            Delta S4 nie była modyfikowanym wozem, lecz była budowana od podstaw.
            Nawet jeśli od podstaw to i tak była modyfikowana.

            Komentarz


            • #7
              Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

              B-grupowe quattro też nie miało zbyt wiele wspólnego z cywilnym.
              narancs alternativa

              Komentarz


              • #8
                Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

                Zamieszczone przez szymoniec
                B-grupowe quattro też nie miało zbyt wiele wspólnego z cywilnym.
                Quattro było coś jak STi Subaru Imprezy

                Komentarz


                • #9
                  Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

                  Raczej "Evo" ze zwykłym Lancerem...
                  GT5 - 100%
                  GT6 - 100%
                  GTS - 100%
                  GT7 - 100%

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

                    Zamieszczone przez ArtiF1
                    Raczej "Evo" ze zwykłym Lancerem...
                    No właśnie...

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

                      Nie będę oceniał tego, bo tylko powielę wyższe komentarze ale stwierdzam iż:
                      Zamieszczone przez MatiHanSolo
                      (...)Nie byłem zaskoczony kiedy samochód chciał odgryźć mi rękę na zakręcie, ani nie byłem zaskoczony tym że kiedy będziemy kontrować kierownicą...
                      ...Powtórzenie!

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: [Auto-Test] Audi Quattro &quot;82&quot;

                        Zamieszczone przez MatiHanSolo
                        Zamieszczone przez kyjgel
                        Delta S4 nie była modyfikowanym wozem, lecz była budowana od podstaw.
                        Nawet jeśli od podstaw to i tak była modyfikowana.
                        Modyfikować:niewielka zmiana w czymś wcześniej zrobionym lub ustalonym, mająca na celu ulepszenie tego, usprawnienie lub dostosowanie do nowych, zmienionych warunków; także: rezultat tej zmiany: Nowe zdarzenia sprawiły, że konieczna była modyfikacja pierwotnych planów.

                        To tak jakbyś napisał że Mercedes S klasa jest modyfikacją Mercedesa C klasy.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X