To mój pierwszy auto test, więc proszę o wyrozumiałość ale nie zarozumiałość :wink:
Audi Quattro "1982"

<<<DANE>>>
Silnik
L5:SHOC
Displacment-2144cc
Moc-200km.5500rpm (po tunignu moc wzrasta do 312km)
Moment Obrotowy-29.49kgfm 3500rpm
Nadwozie
Masa-1290kg
Kolory-Szary,Czarny (kilka odcieni),biały,Czerwony.
Podwozie
napęd- 4WD
umiejscowienie silnika- Z przodu
CENA
przed zakupem- 90,812
po zakupie- 19,201
Maksymalna prędkość-245km/h (po tuningu)
Biegi- 5
"Po tuningu" biegi- 6
Od 0 do 100 w 8.50s
od 0 do 200 w 35.50s
hamowanie od 100 do 0 w 2.38s
Tor testowy- Nurburgring czas- 9.02.890m
Opony- Sport Medium
<<<<RECENZJA>>>>
W latach 80 było pełno samochodów rajdowych, Ford RS2000, Lancia Stratos i Delta S4, Peugeot 205, jednak te samochody były w pełni modyfikowane jak Delta S4. Jednak za nim nastała era Forda Focusa i Subaru Imprezy, kiedy to jeszcze rajdówki miały ponad 900 koni, Audi wypuściło na rynek samochód, od którego można powiedzieć "wszystko się zaczęło" mowa tu o Audi Quattro z 1982 roku. Samochód ten testowałem na torze Nurburgring czyli tak zwanym "Zielonym Piekle". I byłem mile zaskoczony jak Quattro gładko się prowadziło, oczywiście kiedy wypadałem z trasy można go było bardzo szybko opanować, zredukować do 2 i wrócić na tor za nim zdążono by nas wyprzedzić. Dzięki napędowi 4WD mogłem bardzo mocno ścinać zakręty bez obawy że zaraz zrobię bączka i wyląduje w jakimś zamku w środku ringu. Kiedy wyjechałem na prostą samochód zaskoczył mnie nie zbyt wysoką prędkością, bo pojechał ledwie 242km/h. Nie spodziewałem się takiej niskiej prędkości po samochodzie za 90 tysięcy z rajdowym rodowodem.
Już z przyśpieszeniem radzi sobie znacznie lepiej. I pewnie myślicie sobie teraz że rozpłacze się na widok zakrętu.. ale nie, Quattro nawet przy 100 potrafi perfekcyjnie pokonać zakręt jeżeli wejdziemy troszkę agresywniej w zakręt= zarzucenie tyłem i drift. Wszystko pięknie ładnie prawda? ten samochód nie ma wad co nie? nie, ma katastrofalnie słabe hamulce, mimo krótkiego czasu hamowania jeśli jedziemy szybciej niż 100km/h nie myślcie sobie że zatrzymamy się w 3 sek, to trwa znacznie dłużej, jednak mimo tego da się opanować wóz.

Z ciekawości postanowiłem pojechać na Trial Mountain sprawdzić jak sobie radzi poza asfaltem. Nie byłem zaskoczony kiedy samochód chciał odgryźć mi rękę na zakręcie, ani nie byłem zaskoczony tym że kiedy będziemy kontrować kierownicą i regulować dawkę gazu możemy całkiem niezły drift zrobić i pokonać nie jedno Subaru, a i jeszcze ten dźwięk silnika który jest muzyką dla uszu, ta orkiestra napędzana benzyną jest godna Beethovena, a nawet lepiej, ale kiedy już skończy się nam moment obrotowy, wrzucamy 4 i znowu wszystko od początku się zaczyna, potem 5, potem 6 jedziemy coraz szybciej wsłuchując się w dźwięk silnika jednak potem jesteśmy zdziwieni co robimy na poboczu z drzewem na masce.
Jak na swój wiek samochód jest piękny, jednak też tym pięknem nie grzeszy, jest trochę zbyt kanciaste, i niektórym może przypominać szufladę z 4 kołami, ale mi to nie przeszkadza.
Podsumowując, Audi Quattro to bardzo dobry wóz, jednak jest zbyt drogi, rozumiem że to jest samochód na pograniczu z rodzinnym coupe i rasową rajdówką, ale to lekka przesada, więc jeśli nie masz więcej niż 100cr i szukasz klasycznej rajdówki, kup sobie Subaru Impreze, Audi kupimy albo z tego, że je chcemy, albo z tego że jesteśmy szaleni i chcemy mieć klasyczną rasową rajdówkę albo po prostu jesteśmy zakochani w tym wozie, i właśnie dla tego powinno się kupić Audi.

Zalety:
-Prowadzenie
-rodowód
-piękno
-przyśpieszenie
-dźwięk silnika
Wady:
-Niska moc
-niska prędkość maksymalna
-ogromna cena
-trochÄ™ zbyt kanciaste
-słabe hamulce
Ocena: 7.5/10
Audi Quattro "1982"

<<<DANE>>>
Silnik
L5:SHOC
Displacment-2144cc
Moc-200km.5500rpm (po tunignu moc wzrasta do 312km)
Moment Obrotowy-29.49kgfm 3500rpm
Nadwozie
Masa-1290kg
Kolory-Szary,Czarny (kilka odcieni),biały,Czerwony.
Podwozie
napęd- 4WD
umiejscowienie silnika- Z przodu
CENA
przed zakupem- 90,812
po zakupie- 19,201
Maksymalna prędkość-245km/h (po tuningu)
Biegi- 5
"Po tuningu" biegi- 6
Od 0 do 100 w 8.50s
od 0 do 200 w 35.50s
hamowanie od 100 do 0 w 2.38s
Tor testowy- Nurburgring czas- 9.02.890m
Opony- Sport Medium
<<<<RECENZJA>>>>
W latach 80 było pełno samochodów rajdowych, Ford RS2000, Lancia Stratos i Delta S4, Peugeot 205, jednak te samochody były w pełni modyfikowane jak Delta S4. Jednak za nim nastała era Forda Focusa i Subaru Imprezy, kiedy to jeszcze rajdówki miały ponad 900 koni, Audi wypuściło na rynek samochód, od którego można powiedzieć "wszystko się zaczęło" mowa tu o Audi Quattro z 1982 roku. Samochód ten testowałem na torze Nurburgring czyli tak zwanym "Zielonym Piekle". I byłem mile zaskoczony jak Quattro gładko się prowadziło, oczywiście kiedy wypadałem z trasy można go było bardzo szybko opanować, zredukować do 2 i wrócić na tor za nim zdążono by nas wyprzedzić. Dzięki napędowi 4WD mogłem bardzo mocno ścinać zakręty bez obawy że zaraz zrobię bączka i wyląduje w jakimś zamku w środku ringu. Kiedy wyjechałem na prostą samochód zaskoczył mnie nie zbyt wysoką prędkością, bo pojechał ledwie 242km/h. Nie spodziewałem się takiej niskiej prędkości po samochodzie za 90 tysięcy z rajdowym rodowodem.

Już z przyśpieszeniem radzi sobie znacznie lepiej. I pewnie myślicie sobie teraz że rozpłacze się na widok zakrętu.. ale nie, Quattro nawet przy 100 potrafi perfekcyjnie pokonać zakręt jeżeli wejdziemy troszkę agresywniej w zakręt= zarzucenie tyłem i drift. Wszystko pięknie ładnie prawda? ten samochód nie ma wad co nie? nie, ma katastrofalnie słabe hamulce, mimo krótkiego czasu hamowania jeśli jedziemy szybciej niż 100km/h nie myślcie sobie że zatrzymamy się w 3 sek, to trwa znacznie dłużej, jednak mimo tego da się opanować wóz.

Z ciekawości postanowiłem pojechać na Trial Mountain sprawdzić jak sobie radzi poza asfaltem. Nie byłem zaskoczony kiedy samochód chciał odgryźć mi rękę na zakręcie, ani nie byłem zaskoczony tym że kiedy będziemy kontrować kierownicą i regulować dawkę gazu możemy całkiem niezły drift zrobić i pokonać nie jedno Subaru, a i jeszcze ten dźwięk silnika który jest muzyką dla uszu, ta orkiestra napędzana benzyną jest godna Beethovena, a nawet lepiej, ale kiedy już skończy się nam moment obrotowy, wrzucamy 4 i znowu wszystko od początku się zaczyna, potem 5, potem 6 jedziemy coraz szybciej wsłuchując się w dźwięk silnika jednak potem jesteśmy zdziwieni co robimy na poboczu z drzewem na masce.
Jak na swój wiek samochód jest piękny, jednak też tym pięknem nie grzeszy, jest trochę zbyt kanciaste, i niektórym może przypominać szufladę z 4 kołami, ale mi to nie przeszkadza.
Podsumowując, Audi Quattro to bardzo dobry wóz, jednak jest zbyt drogi, rozumiem że to jest samochód na pograniczu z rodzinnym coupe i rasową rajdówką, ale to lekka przesada, więc jeśli nie masz więcej niż 100cr i szukasz klasycznej rajdówki, kup sobie Subaru Impreze, Audi kupimy albo z tego, że je chcemy, albo z tego że jesteśmy szaleni i chcemy mieć klasyczną rasową rajdówkę albo po prostu jesteśmy zakochani w tym wozie, i właśnie dla tego powinno się kupić Audi.

Zalety:
-Prowadzenie
-rodowód
-piękno
-przyśpieszenie
-dźwięk silnika
Wady:
-Niska moc
-niska prędkość maksymalna
-ogromna cena
-trochÄ™ zbyt kanciaste
-słabe hamulce
Ocena: 7.5/10
Komentarz