Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ktorego skyline?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ktorego skyline?

    Witam. Jestem tu swiezakiem jak i w GT4 zaczelem to grac i chce kupic sobie Skyline nowego ale ktorego wybrac bo tyle jest wersji ze nie wiem ktora jak jest z modyfikowana zeby dokonac dezycji ktorego kupic... mozecie przyblizyc roznice miedzy nimi ?))

  • #2
    Re: ktorego skyline?

    Różnice są właściwie tylko kosmetyczne (nie licząc wyścigowych wersji po 1,3 mln CR) i na moje, to nie ma znaczenia, którego kupisz na początku. Później i tak sobie spokojnie zarobisz na pozostałe.

    Jeżeli nie masz dużo kasy, to polecam Ci kupić R32 GT-R, osiągami praktycznie nie odstaje od nowszego, wygląda moim zdaniem o wiele fajniej od R34, no i to co zaoszczędzisz na kupnie możesz przeznaczyć na tuning, a wtedy każdy wyścig Twój. R32 znajdziesz w 80s used cars (rocznik '89) oraz w early 90s (nieco późniejsze wersje, które różnią się detalami). Tylko nie pomyl się i nie kup GT-S'a, który jest sporo słabszy.

    Pozdro600!

    Komentarz


    • #3
      Re: ktorego skyline?

      Zależy jakiego Nissana chcesz, niestety mój chlebak nie obsługuje starszych gier i dawno nie grałem w GT4 więc nie za bardzo pamiętam gdzie poszczególne modele są dostępne, ale:
      Z R32 Nissan Skyline GT-R Vspec 1993, Nismo ma też swoją wersję
      Z R33 Nismo 400R, GTR N1, Vspec LM Limited lub dowolny GT-R
      Z R34 zajrzyj do salonu Nismo lub Mines, z nowych V-Spec II Nur lub M-Spec Nur, jak lubisz ładne kolory to poluj na wersję MP II/III

      A jak wolisz ekonomicznie na początek to pierwszy lepszy R32 GTR z używanych da radę.
      narancs alternativa

      Komentarz


      • #4
        Re: ktorego skyline?

        Oszczędność jest tylko pozorna, używane auto odstaje od nowego właściwościami jezdnymi, a Body Refresher kosztuje 50 000 cr.
        Drogi autorze, różnice między Skyline R34 to głównie trochę inna masa poszczególnych wersji.
        GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
        Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

        Komentarz


        • #5
          Re: ktorego skyline?

          Zamieszczone przez Tycha
          Oszczędność jest tylko pozorna, używane auto odstaje od nowego właściwościami jezdnymi, a Body Refresher kosztuje 50 000 cr.
          Nie na tyle, żeby stało się nieużywalne, bez przesady. To nie stary Fiat Uno, że buda się rozłazi i zonk. Wyścigi nawet za 200 punktów daje się spokojnie wygrywać bez odświeżania sztywności i zmieniania oleju.
          narancs alternativa

          Komentarz


          • #6
            Re: ktorego skyline?

            Zamieszczone przez Tycha
            Oszczędność jest tylko pozorna, używane auto odstaje od nowego właściwościami jezdnymi, a Body Refresher kosztuje 50 000 cr.
            Oj tam, wcale nie jest źle, ja na początku, po przesiadce z 300ZX jeździłem właśnie R32, z '89 i po delikatnych modach (lżejsze koło zamachowe, inne ecu i wydech) dawał spokojnie radę dla R34, przy czym bardzo dobrze się prowadził. W sumie jedno z tych aut, które w GT4 dawało mi największą frajdę, dopóki nie kupiłem R32 Nismo. : D

            Komentarz


            • #7
              Re: ktorego skyline?

              Co nie zmienia faktu, że odstaje.
              GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
              Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

              Komentarz

              Pracuję...
              X