Witam was wszystkich serdecznie! Jest to mój pierwszy wątek, a zarazem pierwszy test. Mam nadzieję, że się wam spodoba!
Nazwa samochodu(rok produkcji): Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR GSR '04
<<<DANE>>>
Silnik:
>typ - L4
OHC
>pojemność - 1997cc
>moc/moc maksymalna/najwyższe obroty - 322HP/327HP/6500rpm
>moment obrotowy - 399.83NM/3500rpm
Nadwozie:
>kolor - Red Solid
>wymiary - 4490x1770x1450
>waga - 1400kg
Podwozie:
>napęd - 4WD
>umiejscowienie silnika - przód
CENA: 33,980 Cr.
<<<TUNING>>>
Silnik:
>pojemność - 1997cc
>moc/moc maksymalna/najwyższe obroty - 543HP/551HP/6500rpm
>moment obrotowy - 640.72NM/3500rpm
Nadwozie:
>waga - 1190kg
Wartość pojazdu: 7,720 Cr.
Koszt tuningu maksymalnego: 419,100 Cr. (bez opon)
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<
Wrażenia z jazdy: Nadsterowność, mieszanie kół idealne, auto zdatne do driftu, sterowanie trochę nieciekawe.
Osiągi: 272 km/h(przed tuningiem), 368 km/h(po tuningu)
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: /0:05:120 /0:03:760
0-200km/h: /0:18:660 /0:07:580
0-300km/h: /--:--:--- /0:14:980
MAX speed: /272 km/h /368 km/h
Czas:
400m: /0:13:118 / 0:10:419
1000m: /0:23:997 / 0:18:751
Midfield Raceway: / 1:34:058 / 1:21:383
Słówko o marce: Marka solidna, duża oferta modeli oraz duża moc pojazdu przed tuningiem.
Historia marki: Nazwa „Mitsubishi” i obecny znak firmowy są tłumaczone jako „trzy diamenty”. Ich pochodzenie jest jednak inne i łączy kilka elementów.
Nazwa składa się z dwóch słów/znaków: „mitsu” znaczącego „trzy” oraz „hishi” (tu w postaci udźwięcznionej „bishi”) oznaczającego „orzech wodny” (polska nazwa: "kotewka orzech wodny"). Kształt liści tej rośliny był kojarzony w Japonii z kształtem rombu lub diamentu. Ponadto, znak firmy jest graficznym połączeniem dwóch herbów rodowych: twórcy firmy, Yatarō Iwasakiego – trzech nałożonych na siebie rombów oraz jego pierwszego pracodawcy, hanu Tosa – trzech liści dębu ułożonych w kształcie obecnego znaku firmy. Firma ta została założona w 1870 przez Yatarō Iwasakiego jako przedsiębiorstwo transportowe. W 1873 przyjęło nazwę Mitsubishi Shōkai (三菱商会).
Zakres działalności przedsiębiorstw składających się na grupę Mitsubishi jest bardzo szeroki. Pod marką tą działa m.in. producent samochodów (Mitsubishi Motors), przemysł ciężki: huty, stocznie, wytwórnia lotnicza i zakłady zbrojeniowe (Mitsubishi Heavy Industries), największe japońskie zakłady chemiczne (Mitsubishi Chemical) oraz bank.
Konglomerat posiada również udziały m.in. w firmie Nikon, produkującej sprzęt fotograficzny.
Historia modelu: Pierwsza generacja Mitsubishi Lancera pojawiła się na rynku w 1973 roku, a w Europie w 1974 roku. Firma, zachęcona sukcesami większego brata Lancera - Galanta VR-4 na trasach rajdowych, w roku 1990 zdecydowała się na produkcję zupełnie nowego auta.
Słówko testera na temat tego modelu: Model piękny zewnątrz, trochę słaby wewnątrz, polecam na szuter i śnieg.
Marki i modele konkurentów w tym przedziale: Subaru IMPREZA WRX STi
Liczę na pozytywne komentarze itp.
Nazwa samochodu(rok produkcji): Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR GSR '04
<<<DANE>>>
Silnik:
>typ - L4

>pojemność - 1997cc
>moc/moc maksymalna/najwyższe obroty - 322HP/327HP/6500rpm
>moment obrotowy - 399.83NM/3500rpm
Nadwozie:
>kolor - Red Solid
>wymiary - 4490x1770x1450
>waga - 1400kg
Podwozie:
>napęd - 4WD
>umiejscowienie silnika - przód
CENA: 33,980 Cr.
<<<TUNING>>>
Silnik:
>pojemność - 1997cc
>moc/moc maksymalna/najwyższe obroty - 543HP/551HP/6500rpm
>moment obrotowy - 640.72NM/3500rpm
Nadwozie:
>waga - 1190kg
Wartość pojazdu: 7,720 Cr.
Koszt tuningu maksymalnego: 419,100 Cr. (bez opon)
>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<
Wrażenia z jazdy: Nadsterowność, mieszanie kół idealne, auto zdatne do driftu, sterowanie trochę nieciekawe.
Osiągi: 272 km/h(przed tuningiem), 368 km/h(po tuningu)
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: /0:05:120 /0:03:760
0-200km/h: /0:18:660 /0:07:580
0-300km/h: /--:--:--- /0:14:980
MAX speed: /272 km/h /368 km/h
Czas:
400m: /0:13:118 / 0:10:419
1000m: /0:23:997 / 0:18:751
Midfield Raceway: / 1:34:058 / 1:21:383
Słówko o marce: Marka solidna, duża oferta modeli oraz duża moc pojazdu przed tuningiem.
Historia marki: Nazwa „Mitsubishi” i obecny znak firmowy są tłumaczone jako „trzy diamenty”. Ich pochodzenie jest jednak inne i łączy kilka elementów.
Nazwa składa się z dwóch słów/znaków: „mitsu” znaczącego „trzy” oraz „hishi” (tu w postaci udźwięcznionej „bishi”) oznaczającego „orzech wodny” (polska nazwa: "kotewka orzech wodny"). Kształt liści tej rośliny był kojarzony w Japonii z kształtem rombu lub diamentu. Ponadto, znak firmy jest graficznym połączeniem dwóch herbów rodowych: twórcy firmy, Yatarō Iwasakiego – trzech nałożonych na siebie rombów oraz jego pierwszego pracodawcy, hanu Tosa – trzech liści dębu ułożonych w kształcie obecnego znaku firmy. Firma ta została założona w 1870 przez Yatarō Iwasakiego jako przedsiębiorstwo transportowe. W 1873 przyjęło nazwę Mitsubishi Shōkai (三菱商会).
Zakres działalności przedsiębiorstw składających się na grupę Mitsubishi jest bardzo szeroki. Pod marką tą działa m.in. producent samochodów (Mitsubishi Motors), przemysł ciężki: huty, stocznie, wytwórnia lotnicza i zakłady zbrojeniowe (Mitsubishi Heavy Industries), największe japońskie zakłady chemiczne (Mitsubishi Chemical) oraz bank.
Konglomerat posiada również udziały m.in. w firmie Nikon, produkującej sprzęt fotograficzny.
Historia modelu: Pierwsza generacja Mitsubishi Lancera pojawiła się na rynku w 1973 roku, a w Europie w 1974 roku. Firma, zachęcona sukcesami większego brata Lancera - Galanta VR-4 na trasach rajdowych, w roku 1990 zdecydowała się na produkcję zupełnie nowego auta.
Słówko testera na temat tego modelu: Model piękny zewnątrz, trochę słaby wewnątrz, polecam na szuter i śnieg.
Marki i modele konkurentów w tym przedziale: Subaru IMPREZA WRX STi
Liczę na pozytywne komentarze itp.
Komentarz