Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przeczytaj nim umieścisz test...

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przeczytaj nim umieścisz test...

    Jako że pisze pierwszy post w tym dziale to postanowiłem zrobić maly porządek jak tytułować tematy i robić testy.

    No więc:

    jak chcemy umieścić jakiś test to tytułujemy temat:" [T]marka i model pojazdu"
    a jeśli chcemy poprosić o test (bo np nie mamy na ten pojazd kasy, nie wiemy czy kupić to auto lub inny powód jest że go mieć nie mozemy to piszemy: " [PoT]marka i model pojazdu"
    a jeśli prosimy o test porównawczy bo niewiemy które auto wybrać piszemy poprostu: "Test porównawczy" a w poście marki modeli które chcemy porównać.

    A i prosimy tych co chcą testować pojazdy z GT aby potwierdzali że wykonają ten test w postach ich autorów [PoT] oraz "Test porównawczy" żeby nie było takich sytuacju że dwóch testerów wykona test gdzie jeden zrobi go na marne.

    Dodatkowo umieszczam szablon testów by uławić testerom testowanie:

    Nazwa samochody(rok produkcji):

    <<<DANE>>>

    Silnik:
    >typ -
    >pojemność -
    >moc/moc maksymalna/najwyższe obroty -
    >moment obrotowy -

    Nadwozie:
    >kolory -
    >wymiary -
    >waga -

    Podwozie:
    >napęd -
    >umiejscowienie silnika -

    CENA:

    <<<TUNING>>>

    Silnik:
    >pojemność -
    >moc/moc maksymalna/najwyższe obroty -
    >moment obrotowy -

    Nadwozie:
    >waga

    Cena pojazdu:
    Koszt tuningu maksymalnego:

    >>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<

    Wrażenia z jazdy: (zachowanie auta, podsterowność,nadsterowność, drift, mieszanie kół, sterowanie itd)
    Osiągi:

    Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
    0-100km/h: /--:--:--- / --:--:---
    0-200km/h: /--:--:--- / --:--:---
    0-300km/h: /--:--:--- / --:--:---
    MAX speed: /--:--:--- / --:--:---

    Czas:
    400m: /--:--:--- / --:--:---
    1000m: /--:--:--- / --:--:---
    Midfield Raceway: / --:--:--- / --:--:---

    Słówko o marce:

    Historia marki:

    Historia modelu:

    Słówko testera na temat tego modelu:

    Marki i modele konkurentów w tym przedziale:

    Pozdrawiam: igi
    Prosto jest zbyt prosto

  • #2
    Igi na moderatora :wink: Masz łeb stary :wink: Też bym się w to pobawił ale wiecie, matura

    Komentarz


    • #3
      pytanie odnośnie tuningu, ładujemy wszystkie najlepsze części, czy tylko te co zwiększają moc samochodu?

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez pasQdo
        pytanie odnośnie tuningu, ładujemy wszystkie najlepsze części, czy tylko te co zwiększają moc samochodu?
        oczywiście że tuning na maksa
        Prosto jest zbyt prosto

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez kyjgel
          Igi na moderatora :wink: Masz łeb stary :wink: Też bym się w to pobawił ale wiecie, matura
          Nie wystarczam?

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez igi
            Zamieszczone przez pasQdo
            pytanie odnośnie tuningu, ładujemy wszystkie najlepsze części, czy tylko te co zwiększają moc samochodu?
            oczywiście że tuning na maksa
            hmmm ale to wiele zmienia, montując skrzynię full customisable osiągamy mniejszą prędkość niż bez niej, bo są w niej domyślnie biegi z krótszym przełożeniem ustawione, najczęściej pojawia się to w starych amerykańskich samochodach

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez pasQdo
              Zamieszczone przez igi
              Zamieszczone przez pasQdo
              pytanie odnośnie tuningu, ładujemy wszystkie najlepsze części, czy tylko te co zwiększają moc samochodu?
              oczywiście że tuning na maksa
              hmmm ale to wiele zmienia, montując skrzynię full customisable osiągamy mniejszą prędkość niż bez niej, bo są w niej domyślnie biegi z krótszym przełożeniem ustawione, najczęściej pojawia się to w starych amerykańskich samochodach
              No to wtedy opisujemy że po tuningu skrzyni jest mniejsza prędkość i piszemy co lepiej zakupić a czego nie ;d
              Prosto jest zbyt prosto

              Komentarz


              • #8
                Nie no Serwer, bez urazy ale Igi jest git :wink:

                Komentarz


                • #9
                  czemu nie wiecej osob to bynajmniej skuteczniejsza ochrona przed spamem, oczywiscie najlepiej zapobiegac niz leczyc, no ale coz Piotr musial by troche zmienic zabespieczenia przy logowaniu. Wiec lud domaga sie nowega moderatora IGI ja nie mam nic przeciwko jedynie popieram

                  Komentarz


                  • #10
                    1. Nie ma innej opcji rejestracji na forum. Musiałbym mieć adma.
                    2. IGI jest już moderatorem... Ale nie ma dostępu do wszystkich działów. Nie mam zamiaru pisać znowu do Piotra o nowego moderatora. Zrobiłem to już 3 razy, już by mi głupio było...
                    3. Oczywiście nie mam zamiaru się kłócić tylko dlatego, że chcecie kogoś nowego, ale nie chce znowu Piotrowi głowy zawracać

                    Już dzisiaj utworzę Autotest napisany przez PasQdo, dziękuje i pozdrawiam.

                    Moderator Serwer

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Serwer
                      Już dzisiaj utworzę Autotest napisany przez PasQdo, dziękuje i pozdrawiam.

                      Moderator Serwer
                      hmmm, musiałbym swój test jeszcze dopracować, bo wzór, który podał Igi zawiera dużo danych, które ja pominąłem przy tworzeniu testu

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Przeczytaj nim umieścisz test...

                        Prosił bym moderatora Serwera o przyklejenie tego tematu.
                        Prosił bym również o to by nie przyklejać testów a także o to by autorzy sami umieszczali swoje testy.
                        Ale Ci którzy chcą brać udział w testach są proszeni o zgłoszenie sie do serwera.

                        PS: szablon można jeszcze zmienić, coś dodać lub odjąć

                        Pozdrawiam: igi
                        Prosto jest zbyt prosto

                        Komentarz


                        • #13
                          1. Zrobione.
                          2. Co za różnica czy przyklejone czy nie?, nie mam zamiaru później siedzieć znowu godziny przy poprawianiu. Oczywiście nie mówię, że mamy tu same kaleki, wręcz przeciwnie, widać to na przykładzie PasQda, który według mnie nieamatorsko podszedł do testów i nawet się stara o uzupełnienie brakujących danych. Jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o ten test. To, kto będzie uzupełniał dane lepiej zostawić na razie dla mnie.
                          3. Obowiązkowo.

                          Nowy szablon jest w teście Daihatsu, i takim się będziemy posługiwać(wystarczy skopiować, wkleić i pozamieniać dane, tam gdzie pisze zbędne-wymazać) Skoro Kyjgel tak się upomina o wymiary i położenie silnika, niech będzie.

                          Moderator Serwer

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja w zeszłym roku musiałem robic na środki transportu(taki miałem przedmiot, bo chodzę do technikum spedycyjnego) robiłem test Astry II i dostałęm 5 :wink: . Też bym się pobawił w GT-test ale czasu nie matura a potem egzamin zawodowy...może w czerwcu coś zapodam :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Przeczytaj nim umieścisz test...

                              Sorry że o to znowu pytam ale gdzie można sprawdzić moment obrotowy w GT?Nie przyciąga jakoś mojego wzroku :wink: .I jeszcze jedno pytanie,czy da się zmierzyć czasy (np.przed i po założeniu jakiejś częśći) na prostym odcinku 400m?Cos jak na 1/4 mili.Gdzie to jest w GT?
                              GT-żeby ono jeszcze gotowało...

                              http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/875187.html

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X