Daihatsu Copen Detachable Top '02
Dane techniczne:
Typ: Roadster
Silnik: L4
OHC
Pojemność: 659cc
Moc: 67HP/6000rpm
Moment obrotowy: 109.75NM/3200rpm
Nadwozie:
Kolory:Jonu Yellow, Shining Red, Dark Blue Mica Metallic, Dark Green Mica, Black Mica, Bright Silver Metallic, White, Pearl White I.
Wymiary: Zbędne
Waga: 800kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: Zbędne
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 14,980 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: Bez zmian
Moc/najwyższe obroty: 138HP/6000rpm | 162.58NM/3200rpm
Nadwozie:
Waga: 728kg
Koszt tuningu: 223.150 Cr
Opis:
Samochód klasy roadster o niewielkiej mocy, lecz zupełnie wystarczającej dla tego samochodu. Bywa podsterowny, zazwyczaj przy prędkościach do 100km/h. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Jeśli chodzi o przyśpieszenie jest strasznie toporny, 'setkę' osiąga w niecałe 15 sekund, a osiągnięcie prędkości maksymalnej zajmuje około 2 minut. Możliwe jest osiągnięcie prędkości do 208km/h, ale tylko po zakupieniu podtlenku azotu. Samochód nie nadający się ani do driftu, ani do bicia rekordów prędkości ani na 1/4 mili. Poprzez swoje okrągłe, wyprofilowane kształty nadaje się jedynie do Photo Travel. Przyjemność podczas jazdy z tego auta można czerpać jedynie w wyścigach z samochodami o podobnych osiągach.



Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~15s / ~8s
0-200km/h: /--:--:--- / ~32s
0-300km/h: / Nie osiąga / Nie osiąga
MAX speed: /~189km/h / ~212km/h | ~223 km/h(podtlenek)
Czas: / przed tuningiem / po tuningu
400m: / 20.043 / 15.623
1000m: / 36.690 / 28.305
Midfield Raceway: / 1'45.430 / 1'25.836
Dostępny jest także w wersji Active Top (odkryty dach), która dostępna jest w podobnej gamie kolorów:
Bright Silver Metallic
White
Pearl White I
Jonu Yellow
Shining Red
Dark Blue Mica Metallic
Dark Green Mica
Black Mica
Wersja Active Top kosztuje tyle samo, posiada ten sam silnik, tę samą pojemność, napęd, moc i moment, jedynie jest o 30kg cięższa.
Copen Detachable Top po wymianie układu wydechowego, dodaniu turbiny, chłodnicy, komputera itp. zyskuje moc dwukrotną względem początkowej: 138HP/6000rpm oraz większy moment: 162.58NM/3200rpm. Prędkość maksymalna wynosi wtedy 212km/h, natomiast wraz z podtlenkiem azotu można osiągnąć 223km/h. Większa moc dalej nie czyni go samochodem wyścigowym, pomimo ulegającego zmianie na lepsze przyspieszenia.








Testy by PasQdo
Siedziałem nad odpowiednim ułożeniem tego testu około godzinę. Tyle zajęło mi to wszystko. Miejsca nie uzupełnione będą w najbliższym czasie miały swoje wartości. I teraz uwaga. Nikt nie pisze autotestu sam, póki mi go nie wyśle. Ja wypełniam całość, a jeśli ktoś zrobi to na własną rękę, automatycznie taki topic będzie usuwany. Wiem, że to może lekceważenie czyjejś pracy ale na forum powinien być porządek, i tego się trzymajmy.
Moderator Serwer
Dane techniczne:
Typ: Roadster
Silnik: L4

Pojemność: 659cc
Moc: 67HP/6000rpm
Moment obrotowy: 109.75NM/3200rpm
Nadwozie:
Kolory:Jonu Yellow, Shining Red, Dark Blue Mica Metallic, Dark Green Mica, Black Mica, Bright Silver Metallic, White, Pearl White I.
Wymiary: Zbędne
Waga: 800kg
Podwozie:
Napęd: FR
Umiejscowienie silnika: Zbędne
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 14,980 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: Bez zmian
Moc/najwyższe obroty: 138HP/6000rpm | 162.58NM/3200rpm
Nadwozie:
Waga: 728kg
Koszt tuningu: 223.150 Cr
Opis:
Samochód klasy roadster o niewielkiej mocy, lecz zupełnie wystarczającej dla tego samochodu. Bywa podsterowny, zazwyczaj przy prędkościach do 100km/h. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Jeśli chodzi o przyśpieszenie jest strasznie toporny, 'setkę' osiąga w niecałe 15 sekund, a osiągnięcie prędkości maksymalnej zajmuje około 2 minut. Możliwe jest osiągnięcie prędkości do 208km/h, ale tylko po zakupieniu podtlenku azotu. Samochód nie nadający się ani do driftu, ani do bicia rekordów prędkości ani na 1/4 mili. Poprzez swoje okrągłe, wyprofilowane kształty nadaje się jedynie do Photo Travel. Przyjemność podczas jazdy z tego auta można czerpać jedynie w wyścigach z samochodami o podobnych osiągach.
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~15s / ~8s
0-200km/h: /--:--:--- / ~32s
0-300km/h: / Nie osiąga / Nie osiąga
MAX speed: /~189km/h / ~212km/h | ~223 km/h(podtlenek)
Czas: / przed tuningiem / po tuningu
400m: / 20.043 / 15.623
1000m: / 36.690 / 28.305
Midfield Raceway: / 1'45.430 / 1'25.836
Dostępny jest także w wersji Active Top (odkryty dach), która dostępna jest w podobnej gamie kolorów:
Bright Silver Metallic
White
Pearl White I
Jonu Yellow
Shining Red
Dark Blue Mica Metallic
Dark Green Mica
Black Mica
Wersja Active Top kosztuje tyle samo, posiada ten sam silnik, tę samą pojemność, napęd, moc i moment, jedynie jest o 30kg cięższa.
Copen Detachable Top po wymianie układu wydechowego, dodaniu turbiny, chłodnicy, komputera itp. zyskuje moc dwukrotną względem początkowej: 138HP/6000rpm oraz większy moment: 162.58NM/3200rpm. Prędkość maksymalna wynosi wtedy 212km/h, natomiast wraz z podtlenkiem azotu można osiągnąć 223km/h. Większa moc dalej nie czyni go samochodem wyścigowym, pomimo ulegającego zmianie na lepsze przyspieszenia.
Testy by PasQdo
Siedziałem nad odpowiednim ułożeniem tego testu około godzinę. Tyle zajęło mi to wszystko. Miejsca nie uzupełnione będą w najbliższym czasie miały swoje wartości. I teraz uwaga. Nikt nie pisze autotestu sam, póki mi go nie wyśle. Ja wypełniam całość, a jeśli ktoś zrobi to na własną rękę, automatycznie taki topic będzie usuwany. Wiem, że to może lekceważenie czyjejś pracy ale na forum powinien być porządek, i tego się trzymajmy.
Moderator Serwer
Komentarz