Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Daihatsu Copen Detachable Top '02

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Daihatsu Copen Detachable Top '02

    Daihatsu Copen Detachable Top '02

    Dane techniczne:
    Typ: Roadster
    Silnik: L4OHC
    Pojemność: 659cc
    Moc: 67HP/6000rpm
    Moment obrotowy: 109.75NM/3200rpm

    Nadwozie:
    Kolory:Jonu Yellow, Shining Red, Dark Blue Mica Metallic, Dark Green Mica, Black Mica, Bright Silver Metallic, White, Pearl White I.
    Wymiary: Zbędne
    Waga: 800kg

    Podwozie:
    Napęd: FR
    Umiejscowienie silnika: Zbędne
    Skrzynia biegów: 5-stopniowa

    CENA: 14,980 Cr

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: Bez zmian
    Moc/najwyższe obroty: 138HP/6000rpm | 162.58NM/3200rpm

    Nadwozie:
    Waga: 728kg

    Koszt tuningu: 223.150 Cr

    Opis:
    Samochód klasy roadster o niewielkiej mocy, lecz zupełnie wystarczającej dla tego samochodu. Bywa podsterowny, zazwyczaj przy prędkościach do 100km/h. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Jeśli chodzi o przyśpieszenie jest strasznie toporny, 'setkę' osiąga w niecałe 15 sekund, a osiągnięcie prędkości maksymalnej zajmuje około 2 minut. Możliwe jest osiągnięcie prędkości do 208km/h, ale tylko po zakupieniu podtlenku azotu. Samochód nie nadający się ani do driftu, ani do bicia rekordów prędkości ani na 1/4 mili. Poprzez swoje okrągłe, wyprofilowane kształty nadaje się jedynie do Photo Travel. Przyjemność podczas jazdy z tego auta można czerpać jedynie w wyścigach z samochodami o podobnych osiągach.





    Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
    0-100km/h: / ~15s / ~8s
    0-200km/h: /--:--:--- / ~32s
    0-300km/h: / Nie osiąga / Nie osiąga
    MAX speed: /~189km/h / ~212km/h | ~223 km/h(podtlenek)

    Czas: / przed tuningiem / po tuningu
    400m: / 20.043 / 15.623
    1000m: / 36.690 / 28.305
    Midfield Raceway: / 1'45.430 / 1'25.836

    Dostępny jest także w wersji Active Top (odkryty dach), która dostępna jest w podobnej gamie kolorów:
    Bright Silver Metallic
    White
    Pearl White I
    Jonu Yellow
    Shining Red
    Dark Blue Mica Metallic
    Dark Green Mica
    Black Mica
    Wersja Active Top kosztuje tyle samo, posiada ten sam silnik, tę samą pojemność, napęd, moc i moment, jedynie jest o 30kg cięższa.

    Copen Detachable Top po wymianie układu wydechowego, dodaniu turbiny, chłodnicy, komputera itp. zyskuje moc dwukrotną względem początkowej: 138HP/6000rpm oraz większy moment: 162.58NM/3200rpm. Prędkość maksymalna wynosi wtedy 212km/h, natomiast wraz z podtlenkiem azotu można osiągnąć 223km/h. Większa moc dalej nie czyni go samochodem wyścigowym, pomimo ulegającego zmianie na lepsze przyspieszenia.










    Testy by PasQdo

    Siedziałem nad odpowiednim ułożeniem tego testu około godzinę. Tyle zajęło mi to wszystko. Miejsca nie uzupełnione będą w najbliższym czasie miały swoje wartości. I teraz uwaga. Nikt nie pisze autotestu sam, póki mi go nie wyśle. Ja wypełniam całość, a jeśli ktoś zrobi to na własną rękę, automatycznie taki topic będzie usuwany. Wiem, że to może lekceważenie czyjejś pracy ale na forum powinien być porządek, i tego się trzymajmy.

    Moderator Serwer


  • #2
    Re: [Auto-Test] Daihatsu Copen Detachable Top '02

    Wymiary zbędne ?? hihihihi fajnie

    Komentarz

    Pracuję...
    X