Nissan Stagea 260 RS Autech Version '98
Dane Techniczne:
Typ: Kombi klasy wyższej o sportowym zacięciu
Silnik: L6
OHC
Pojemność: 2569cc
Moc: 280HP/6800rpm
Moment Obrotowy: 366.52NM/4400rpm
Nadwozie:
Kolory: Sonic Silver Metallic, Black Pearl, White 3 Cost Pearl
Wymiary: 4880x1755x1510
Masa: 1720kg
Podwozie:
Napęd: 4WD
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 22.250 Cr (używany tylko i wyłącznie)
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 2568cc
Moc/Najwyższe obroty: 548HP/6800rpm l 572NM/4400rpm
Nadwozie:
Masa: 1427kg
Koszt tuningu: 291.900 Cr
Auto zachowuje się stabilnie. Zakładając opony Economy i wyłączając systemy trakcyjne można stwierdzić jak dokładnie zachowuje się auto. Do tego testu posłużył tor Nurburgring Nordschleife. Auto na starcie nie boksuje. Pierwszy zakręt-delikatna podsterowność na wejściu, upuszczając gaz i po chwili dodając można wyjść ładnym poślizgiem. Nissan Stagea pomimo swoich gabarytów jest w stanie driftować. Zawieszenie jest idealne. Dźwięk silnika nie najgorszy, aczkolwiek nie powala na kolana. Od zera do ,,setki’’ w ok. ~6 sek. Jak na tą wagę auta-bardzo szybko. Prędkość maksymalna wynosi ok. ~248km/h. Ogólnie myślę, że auto jest godne uwagi.



Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~6s / ~3s
0-200km/h: / ~24s / ~9s
0-300km/h: / ~nie osiąga / ~350 km/h
Czas / przed tuningiem / po tuningu
400m: / 14.749 / 10.012
1000m: / 26.773 / 18.451
Midfield: / 1.32.935 / 1.14.499
Po tuningu jest to full wypas auto. Opony Racing Qualifing są praktycznie "przyklejone" do drogi, a sportowe zawieszenie już nie "buja" tak jak w seryjnym. Jedynie na Nurburgringu auto nerwowo podskakuje na nierównościach. Trzy sekundy do ,,setki’’ robi swoje. Po kombinowaniu ze skrzynią biegów udało mi się osiągnąć 350km/h. Na prawdę jest to godne polecenia auto.



Test by ADVAN
Dane Techniczne:
Typ: Kombi klasy wyższej o sportowym zacięciu
Silnik: L6

Pojemność: 2569cc
Moc: 280HP/6800rpm
Moment Obrotowy: 366.52NM/4400rpm
Nadwozie:
Kolory: Sonic Silver Metallic, Black Pearl, White 3 Cost Pearl
Wymiary: 4880x1755x1510
Masa: 1720kg
Podwozie:
Napęd: 4WD
Umiejscowienie silnika: przód
Skrzynia biegów: 5-stopniowa
CENA: 22.250 Cr (używany tylko i wyłącznie)
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 2568cc
Moc/Najwyższe obroty: 548HP/6800rpm l 572NM/4400rpm
Nadwozie:
Masa: 1427kg
Koszt tuningu: 291.900 Cr
Auto zachowuje się stabilnie. Zakładając opony Economy i wyłączając systemy trakcyjne można stwierdzić jak dokładnie zachowuje się auto. Do tego testu posłużył tor Nurburgring Nordschleife. Auto na starcie nie boksuje. Pierwszy zakręt-delikatna podsterowność na wejściu, upuszczając gaz i po chwili dodając można wyjść ładnym poślizgiem. Nissan Stagea pomimo swoich gabarytów jest w stanie driftować. Zawieszenie jest idealne. Dźwięk silnika nie najgorszy, aczkolwiek nie powala na kolana. Od zera do ,,setki’’ w ok. ~6 sek. Jak na tą wagę auta-bardzo szybko. Prędkość maksymalna wynosi ok. ~248km/h. Ogólnie myślę, że auto jest godne uwagi.



Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~6s / ~3s
0-200km/h: / ~24s / ~9s
0-300km/h: / ~nie osiąga / ~350 km/h
Czas / przed tuningiem / po tuningu
400m: / 14.749 / 10.012
1000m: / 26.773 / 18.451
Midfield: / 1.32.935 / 1.14.499
Po tuningu jest to full wypas auto. Opony Racing Qualifing są praktycznie "przyklejone" do drogi, a sportowe zawieszenie już nie "buja" tak jak w seryjnym. Jedynie na Nurburgringu auto nerwowo podskakuje na nierównościach. Trzy sekundy do ,,setki’’ robi swoje. Po kombinowaniu ze skrzynią biegów udało mi się osiągnąć 350km/h. Na prawdę jest to godne polecenia auto.



Test by ADVAN