Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Nissan Stagea 260 RS Autech Version '98

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Nissan Stagea 260 RS Autech Version '98

    Nissan Stagea 260 RS Autech Version '98

    Dane Techniczne:
    Typ: Kombi klasy wyższej o sportowym zacięciu
    Silnik: L6OHC
    Pojemność: 2569cc
    Moc: 280HP/6800rpm
    Moment Obrotowy: 366.52NM/4400rpm

    Nadwozie:
    Kolory: Sonic Silver Metallic, Black Pearl, White 3 Cost Pearl
    Wymiary: 4880x1755x1510

    Masa: 1720kg

    Podwozie:
    Napęd: 4WD
    Umiejscowienie silnika: przód
    Skrzynia biegów: 5-stopniowa

    CENA: 22.250 Cr (używany tylko i wyłącznie)

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: 2568cc
    Moc/Najwyższe obroty: 548HP/6800rpm l 572NM/4400rpm

    Nadwozie:
    Masa: 1427kg

    Koszt tuningu: 291.900 Cr

    Auto zachowuje się stabilnie. Zakładając opony Economy i wyłączając systemy trakcyjne można stwierdzić jak dokładnie zachowuje się auto. Do tego testu posłużył tor Nurburgring Nordschleife. Auto na starcie nie boksuje. Pierwszy zakręt-delikatna podsterowność na wejściu, upuszczając gaz i po chwili dodając można wyjść ładnym poślizgiem. Nissan Stagea pomimo swoich gabarytów jest w stanie driftować. Zawieszenie jest idealne. Dźwięk silnika nie najgorszy, aczkolwiek nie powala na kolana. Od zera do ,,setki’’ w ok. ~6 sek. Jak na tą wagę auta-bardzo szybko. Prędkość maksymalna wynosi ok. ~248km/h. Ogólnie myślę, że auto jest godne uwagi.







    Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
    0-100km/h: / ~6s / ~3s
    0-200km/h: / ~24s / ~9s
    0-300km/h: / ~nie osiąga / ~350 km/h

    Czas / przed tuningiem / po tuningu
    400m: / 14.749 / 10.012
    1000m: / 26.773 / 18.451
    Midfield: / 1.32.935 / 1.14.499

    Po tuningu jest to full wypas auto. Opony Racing Qualifing są praktycznie "przyklejone" do drogi, a sportowe zawieszenie już nie "buja" tak jak w seryjnym. Jedynie na Nurburgringu auto nerwowo podskakuje na nierównościach. Trzy sekundy do ,,setki’’ robi swoje. Po kombinowaniu ze skrzynią biegów udało mi się osiągnąć 350km/h. Na prawdę jest to godne polecenia auto.







    Test by ADVAN

Pracuję...
X