Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Auto-Test] Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Auto-Test] Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04

    Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04

    Dane Techniczne:
    Typ: Roadster
    Silnik: L4OHC
    Pojemność: 1839cc
    Moc: 169HP/7000rpm
    Moment Obrotowy: 177.97NM/5500rpm

    Nadwozie:
    Kolory: Titanium Gray Metallic II, Sunlight Silver Metallic, Pure White, Brilliant Black, Radiant Ebony Mica, Strat Blue Mica, Classic Red
    Wymiary: 3955x1680x1235
    Waga: 1080kg
    Podwozie:
    Napęd: R(tył)
    Umiejscowienie silnika - F(przód)

    CENA: 23,500 Cr

    PO TUNINGU:

    Silnik:
    Pojemność: 1839cc
    Moc: 357HP/7000rpm
    Moment obrotowy: 328.89NM/5500rpm

    Nadwozie:
    Waga: Nadwozie: 950kg

    Koszt tuningu: 217,900 Cr

    Mazdę Mx-5 prowadzi się w sposób łatwy i przyjemny. Jej tył, co prawda ma tendencje do utraty przyczepności, jednakże nie jest to powód do popadania w panikę. Jej nadsterowność można kontrolować w prosty sposób, co może wnosić wiele zabawy podczas prowadzenia. Być może drifterzy znajdą w tym samochodzie aspiracje do kontrolowanych poślizgów. Miata nie zna słowa podsterowność, tak więc nie ma problemów z pokonywaniem zakrętów. Dosłownie połyka je jeden za drugim. Po tuningu pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Jest szybka i dynamiczna na zakrętach. Do setki w ~4,5 s. Zarówno przed, jak i po tuningu nie doświadczymy boksowania kół. Jedynie przy użyciu podtlenku azotu, przy starcie możemy mieć styczność z tym zjawiskiem.







    Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
    0-100km/h: / ~9s / ~4,5s
    0-200km/h: / ~37,5s / ~14,2s
    0-300km/h: /--:--:--- / --:--:---
    MAX speed: / 232, z podtlenkiem 267 / 267

    Czas:
    400m: /16.273 / 12.437
    1000m: /29.398 / 22.401
    Midfield: / 1.30.339 / 1.20.087

    Mój ulubiony samochód. Może nie ma ogromnych mocy i momentu obrotowego, ale jak na klasę roadster, jest to samochód, którym można poszaleć i świetnie się bawić. Ładne, gładkie, wyprofilowane kształty, nadające charakter zarówno spokojnego, miejskiego wozu, jak i również wyścigowego, gotowego do rywalizacji.

    Marki i modele konkurentów w tym przedziale:
    MG TF 160 ('03)
    Hommell Berlinette R/S Coupe ('99)
    Lotus Elise 111S ('03)

    Dostępna jest także w wersji z silnikiem 1.6, o niedużo słabszej mocy i momencie obrotowym, za to lżejsza o 30 kilogramów. Zaletą jest także cena niższa o 3,000 Cr

    Mazda MX-5 Miata 1600 NR-A (NB, J) '04
    Silnik: L4OHC
    Pojemność: 1597cc
    Moc: 130HP/6500rpm
    Moment obrotowy: 149.16NM/5000rpm

    Nadwozie:
    Kolory: Pure White, Sunlight Silver Metallic, Titanium Gray Metallic II, Brilliant Black, Strat Blue Mica, Classic Red
    Waga: 1050kg

    CENA: 20,500 Cr







    Test by PasQdo

Pracuję...
X