Mazda MX-5 Miata 1800 RS (NB, J) '04
Dane Techniczne:
Typ: Roadster
Silnik: L4
OHC
Pojemność: 1839cc
Moc: 169HP/7000rpm
Moment Obrotowy: 177.97NM/5500rpm
Nadwozie:
Kolory: Titanium Gray Metallic II, Sunlight Silver Metallic, Pure White, Brilliant Black, Radiant Ebony Mica, Strat Blue Mica, Classic Red
Wymiary: 3955x1680x1235
Waga: 1080kg
Podwozie:
Napęd: R(tył)
Umiejscowienie silnika - F(przód)
CENA: 23,500 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 1839cc
Moc: 357HP/7000rpm
Moment obrotowy: 328.89NM/5500rpm
Nadwozie:
Waga: Nadwozie: 950kg
Koszt tuningu: 217,900 Cr
Mazdę Mx-5 prowadzi się w sposób łatwy i przyjemny. Jej tył, co prawda ma tendencje do utraty przyczepności, jednakże nie jest to powód do popadania w panikę. Jej nadsterowność można kontrolować w prosty sposób, co może wnosić wiele zabawy podczas prowadzenia. Być może drifterzy znajdą w tym samochodzie aspiracje do kontrolowanych poślizgów. Miata nie zna słowa podsterowność, tak więc nie ma problemów z pokonywaniem zakrętów. Dosłownie połyka je jeden za drugim. Po tuningu pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Jest szybka i dynamiczna na zakrętach. Do setki w ~4,5 s. Zarówno przed, jak i po tuningu nie doświadczymy boksowania kół. Jedynie przy użyciu podtlenku azotu, przy starcie możemy mieć styczność z tym zjawiskiem.



Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~9s / ~4,5s
0-200km/h: / ~37,5s / ~14,2s
0-300km/h: /--:--:--- / --:--:---
MAX speed: / 232, z podtlenkiem 267 / 267
Czas:
400m: /16.273 / 12.437
1000m: /29.398 / 22.401
Midfield: / 1.30.339 / 1.20.087
Mój ulubiony samochód. Może nie ma ogromnych mocy i momentu obrotowego, ale jak na klasę roadster, jest to samochód, którym można poszaleć i świetnie się bawić. Ładne, gładkie, wyprofilowane kształty, nadające charakter zarówno spokojnego, miejskiego wozu, jak i również wyścigowego, gotowego do rywalizacji.
Marki i modele konkurentów w tym przedziale:
MG TF 160 ('03)
Hommell Berlinette R/S Coupe ('99)
Lotus Elise 111S ('03)
Dostępna jest także w wersji z silnikiem 1.6, o niedużo słabszej mocy i momencie obrotowym, za to lżejsza o 30 kilogramów. Zaletą jest także cena niższa o 3,000 Cr
Mazda MX-5 Miata 1600 NR-A (NB, J) '04
Silnik: L4
OHC
Pojemność: 1597cc
Moc: 130HP/6500rpm
Moment obrotowy: 149.16NM/5000rpm
Nadwozie:
Kolory: Pure White, Sunlight Silver Metallic, Titanium Gray Metallic II, Brilliant Black, Strat Blue Mica, Classic Red
Waga: 1050kg
CENA: 20,500 Cr



Test by PasQdo
Dane Techniczne:
Typ: Roadster
Silnik: L4

Pojemność: 1839cc
Moc: 169HP/7000rpm
Moment Obrotowy: 177.97NM/5500rpm
Nadwozie:
Kolory: Titanium Gray Metallic II, Sunlight Silver Metallic, Pure White, Brilliant Black, Radiant Ebony Mica, Strat Blue Mica, Classic Red
Wymiary: 3955x1680x1235
Waga: 1080kg
Podwozie:
Napęd: R(tył)
Umiejscowienie silnika - F(przód)
CENA: 23,500 Cr
PO TUNINGU:
Silnik:
Pojemność: 1839cc
Moc: 357HP/7000rpm
Moment obrotowy: 328.89NM/5500rpm
Nadwozie:
Waga: Nadwozie: 950kg
Koszt tuningu: 217,900 Cr
Mazdę Mx-5 prowadzi się w sposób łatwy i przyjemny. Jej tył, co prawda ma tendencje do utraty przyczepności, jednakże nie jest to powód do popadania w panikę. Jej nadsterowność można kontrolować w prosty sposób, co może wnosić wiele zabawy podczas prowadzenia. Być może drifterzy znajdą w tym samochodzie aspiracje do kontrolowanych poślizgów. Miata nie zna słowa podsterowność, tak więc nie ma problemów z pokonywaniem zakrętów. Dosłownie połyka je jeden za drugim. Po tuningu pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Jest szybka i dynamiczna na zakrętach. Do setki w ~4,5 s. Zarówno przed, jak i po tuningu nie doświadczymy boksowania kół. Jedynie przy użyciu podtlenku azotu, przy starcie możemy mieć styczność z tym zjawiskiem.
Prędkość / przed tuningiem / po tuningu
0-100km/h: / ~9s / ~4,5s
0-200km/h: / ~37,5s / ~14,2s
0-300km/h: /--:--:--- / --:--:---
MAX speed: / 232, z podtlenkiem 267 / 267
Czas:
400m: /16.273 / 12.437
1000m: /29.398 / 22.401
Midfield: / 1.30.339 / 1.20.087
Mój ulubiony samochód. Może nie ma ogromnych mocy i momentu obrotowego, ale jak na klasę roadster, jest to samochód, którym można poszaleć i świetnie się bawić. Ładne, gładkie, wyprofilowane kształty, nadające charakter zarówno spokojnego, miejskiego wozu, jak i również wyścigowego, gotowego do rywalizacji.
Marki i modele konkurentów w tym przedziale:
MG TF 160 ('03)
Hommell Berlinette R/S Coupe ('99)
Lotus Elise 111S ('03)
Dostępna jest także w wersji z silnikiem 1.6, o niedużo słabszej mocy i momencie obrotowym, za to lżejsza o 30 kilogramów. Zaletą jest także cena niższa o 3,000 Cr
Mazda MX-5 Miata 1600 NR-A (NB, J) '04
Silnik: L4

Pojemność: 1597cc
Moc: 130HP/6500rpm
Moment obrotowy: 149.16NM/5000rpm
Nadwozie:
Kolory: Pure White, Sunlight Silver Metallic, Titanium Gray Metallic II, Brilliant Black, Strat Blue Mica, Classic Red
Waga: 1050kg
CENA: 20,500 Cr
Test by PasQdo