Vanqish jest fajny. Po maksymalnym podrasowaniu i z wyłączonymi systemami. Bawiłem się nim jak Clarkson w Top Gear. Miło się pali gume w miejscu.
w miniony weekend odkryłem dość niepozorne auto, mianowicie Alpine z 73 roku. Jest tak krzywo wyważony jakoś, że wręcz ciężko jest przejechać zakręt bez wpadnięcia w poślizg.
Bardzo trudny samochód, ale myślę, że po opanowaniu tematu może sprawić sporo przyjemności (jak będę miał czas to popracuję nad weight balance).
Nurburgring:
6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
6.43 SLR stock/slicks
6.51 M5 stock/slicks
6.54 NSX type R
8.03 RS4 stock
8.20 S4 98 stock
Tak, Porshe się świetnie nadaje. Szczególnie po porządnym tuningu i podkręceniu pewnych ustawień. Właściwie to po podkręceniu to każdy samochód z tylnym napędem się nadaje.
Fiatem 500? Tym dziadkiem naszego malucha? Ale to chyba w GT2, bo w 3 go nie ma. Nie wiem jak w 4. Wiem tylko że to był mój pierwszy samochód w GT2. Nie zauważyłem że można kupować używane auta. Nie miałem jednak na tyle samozaparcia i zaczęłem gre od nowa z Hondą Prelude.
karzde tylnio napedowe z silnikiem z przodu bez jakich kolwiek koltroli znoszenia(nawet seryjne i bez szpery) ..i troche talentu ..a no i dobry jest tez MINI ,tylko z mocna dlubnietym silnikiem i szpera ..caly zakret na gazie +reczny(jak zaczyna sie prostowac) ..to jest zabawa ..w 4x4 nie ma tyle zabawy bo wyjscie z uslizgu jest banalnie proste ..lepiej posiedziec pare h przy konsoli i nauczyc sie perfekcyjnie driftowac tylnonapedowka!! szkoda ze nie mam jak pokazal bym wam filmik na ktorym supra(ok1148KM) przejezdzam cala trase w ciaglym uslizgu i pelnymi kontrami(oczywiscie bez zadnych kontrol znoszenia i na slickach)
Mi się miło driftuje Holdenem Monaro. W Top Gear mieli rację, tym autem trzeba kierować żeby jechało prosto!
Zakładam tylko opony Economy i systemy na zero. Zero tuningu, a boczki lecą aż miło.
You cannot go really fast without frightening yourself occasionally
Najlepsze samochody do jazdy bokiem to ewidentnie starsze Nissan'ki. Mówię tutaj oczywiście o Silvia'ch. Można je opanować pdo perfekcji przy jednodniowej jeźdźe.
Aktualnie driftuje :
Mitsubishi Lancer VI GSR Tommi Makinen Edition
Polecam ustawienia:
Brake controller: 5/10
Spring rate: 10.1/9.0
Ride height: 95/110
Damper bounce: 7/7
Damper rebounce: 7/7
Camber angle: 2.0/2.2
Toe angle: 0/0
Stabilisers: 3/3
Trans auto settings: 8-11
ASM oversteer: 0
ASM understeer: 0-10
TCS: 0
Komentarz