Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Drift? To nie takie proste...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Drift? To nie takie proste...

    Drift... hm wszyscy pytaja jaki jest najlepszy samochod i prosza o ustawienia. Taka jest prawda ze opinii jest tyle ilu nas jest. Sam szukajac ustawien naczytalem sie ruznych sposobow. Niema jednego uniwersalnego. Sam dopiero sie tego ucze i mysle ze mozna sie tylko sugerowac ustawieniami i kombinowac samemu. POza tym kazde auto prowadzi sie inaczej.

    W sumie to nie o tym mowa.

    Mam pytanie do kogos kto sie na tym zna. Juz na wejsciu powiem ze "driftuje" Mazda Rx8 Concept. >>~540BHP (o ile pamietam) Ustawienia kombinowalem sam.
    Ale niech ktos mi powie.Kiedy wchodzi sie juz poslizgiem w zakret to dusic go na wysokich obrotach nizszego biegu? Czy na nizszych wyzszego biegu?
    Tu mam dylemat... kiedy dusze go na wysokich obrotach to na ostrzejszych zakretach ma tendencje do spinowania, zas na lagodniejszych nie osiaga dobrej predkosci i nie stawia go bokiem. Kiedy zas mam wyzszy bieg i mniejsze obroty to na ostrzejszych zakretach slabnie i nie pali gumy,czasem ratuje redukcja ale trzeba wyczuc. Zas lepiej sobie radzi na lagodniejszych zakretach.

    Myslalem nad ustawieniem skrzyni biegów. Myslicie ze krutsze przelozenia by cos pomogly?

    Co do ustawien zawieszenia to wydaje mi sie ze trzeba je modyfikowac z zaleznosci od toru. Bo na jednym lepiej mi sie driftuje na jednych utawieniach na innym na innych etc.

    I co do driftu jest lepsze? NA tune czu turbosprezarka?

    Z tego co wiem NA tune zapewnia nam moc juz od nizszych obrotow zas Turbo dopiero od wyzszych.
    Ja sie na tym nie znam dlatego pytam jesli popelniam jakis blad to wytlumaczcie mi
    Z gury dzieki za odpowiedz i sorka za ewentualne bledy.

  • #2
    Re: Drift? To nie takie proste...

    Zamieszczone przez Dreadlock89
    Ale niech ktos mi powie.Kiedy wchodzi sie juz poslizgiem w zakret to dusic go na wysokich obrotach nizszego biegu? Czy na nizszych wyzszego biegu?
    Wchodząc w zakręt na 3 redukuj do 2 i na wysokich obrotach operując gazem wyczuj samochód....
    Zamieszczone przez Dreadlock89
    Tu mam dylemat... kiedy dusze go na wysokich obrotach to na ostrzejszych zakretach ma tendencje do spinowania, zas na lagodniejszych nie osiaga dobrej predkosci i nie stawia go bokiem. Kiedy zas mam wyzszy bieg i mniejsze obroty to na ostrzejszych zakretach slabnie i nie pali gumy,czasem ratuje redukcja ale trzeba wyczuc. Zas lepiej sobie radzi na lagodniejszych zakretach.
    To wszystko jest kwestią wyczucia gazu :wink: Ćwicz, Ćwicz, Ćwicz....przejedź się seryjną S15 :wink:
    Zamieszczone przez Dreadlock89
    Myslalem nad ustawieniem skrzyni biegów. Myslicie ze krutsze przelozenia by cos pomogly?
    Przy mocy 540HP proponuje ustawić 12-13 automatycznego przełożenia (Auto Set)
    Zamieszczone przez Dreadlock89
    I co do driftu jest lepsze? NA tune czu turbosprezarka?
    Tak, szczerze to ja bym RX-8 piłował seryjną, na gumkach Przód:N2, Tył:N1 :wink:

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Drift? To nie takie proste...

      Przed chwila gralem... poprawka jest to 514 BHP.
      Male przeklamanie wprowadzilem. Nie muwie ze mi sie nie udaje, niby driftuje ale nie zawsze wychodzi najbardziej mnie wkurza jak wchodze w ten dlugi luk na apricot hill i gdzies na 3/4 luku prostuje mi go bo trace obroty i wyjezdzam z luku juz normalnie. Teraz mam skrzynie na 6 (Auto Set) i tez tak srednio. A opony mam front Racing medium,Rare racing hard. Wada tej Mazdy jest to ze z poczatku wolno wchodzi na obroty. Prubowalem tez Nissanem Silivia i tam mam chyba lepsza konfiguracje ale kwestia przyzwyczajenia.

      Jesli ktos ma ta Mazde (Mazda RX8 Concept type1) o ile sie nie myle i mialby chwile przetestowac to w drifcie na Apricot hall i podzielil sie spostrzezeniami i wskazówkami to bylbym wdzieczny.

      Komentarz


      • #4
        Re: Drift? To nie takie proste...

        Na jakich oponach ??? Drifty na oponach z literą ,,N" czyli standard. Spróbuj teraz

        Komentarz


        • #5
          Re: Drift? To nie takie proste...

          Przód: N2 Tył: N1

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Drift? To nie takie proste...

            hmmm wiesz co dałem sobie spokuj z ta Mazda ma duzo mocy ale za słaby moment obrotowy. I wzialem sie za tego Nissana ma duzo mniej mocy ale moment jest dobry i nie slabnie na zakretach. Te oponki co mam sa spoko, moge dac Ci ustawienia jakie mam w tym Nissanie to wyprubujesz i ewentualnie poprawisz?
            Dzis tym Nissanem nawet udało mi sie wyscignac na zakrecie mocniejszego RUFa (driftujac) ;p

            Co widac na zalaczonym obrazku he he

            Komentarz


            • #7
              Re: Drift? To nie takie proste...

              Zamieszczone przez Dreadlock89
              moge dac Ci ustawienia jakie mam w tym Nissanie to wyprubujesz i ewentualnie poprawisz?
              No zapodaj, zobaczymy, pojeździmy :wink:

              Pozdrawiam

              Komentarz


              • #8
                Drift? To nie takie proste...

                NO to daje te ustawienia:

                Auto: Nissan Silvia K's AERO (S14) 422 BHP

                Tyre:
                Front-Racing Medium
                Rear-Racing Hard

                Breaks:
                Breaks-Racing

                Breake controller:
                Front-13
                Rear-6

                Sunspension:

                Spring rate:
                Front-9.0
                Rear-7.0

                Ride height:

                Front=Rear-110

                Damper Bounce:
                Front=Rear-8

                Damber Rebound:
                Front=Rear-7

                Camber Angle:
                Front-1.0
                Rear-4.5

                Toe:
                Front-0
                Rear-4

                Stabiliser:
                Front-1
                Rear-7

                Downforce:
                Front=Rear-0

                Clutch:
                Clutch-triple

                Flywheel:
                Flywheel-Racing

                LSD:
                LSD-2 way LSD

                Komentarz


                • #9
                  Re: Drift? To nie takie proste...

                  Jak dla mnie to te ponad 400 kucy to trochę przydużo... ja jak się bawie to max 300 koników bo więcej to łatwo spinować ale przy mniejszej mocy trzeba się nieco napracować żeby chciał lecieć bokiem.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Drift? To nie takie proste...

                    No wczesniej bawilem sie ta Mazda z moca 514 BHP ;D Masz racje lubi spinowac.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Drift? To nie takie proste...

                      Następny rzeźnik Dopiero co się uczy a tu już mazda i ponad 500 HP Albo geniusz albo się serio nie zna na drifcie Poza tym jak masz taki mocny wóz to można jeździć tzw kensei driftem czyli nie trzeba redukować na niższy bieg w zakręcie i katować silnika tylko przed zakrętem zredukować na niższy bieg i w momencie wprowadzania go w zakręt dodawać stopniowo gazu i bez rzadnego bujania będziesz miał czysty drift bo takim mamutem to raczej przed zakrętem nie pobujasz bo cię postawi bokiem
                      pozdro

                      -------------------------------------------------------------

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Drift? To nie takie proste...

                        Na sam poczÄ…tek to ja doradzam tryb arcade i fr`a do 350 km.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Drift? To nie takie proste...

                          Zamieszczone przez Bumelo
                          Na sam poczÄ…tek to ja doradzam tryb arcade i fr`a do 350 km.

                          -------------------------------------------------------------

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Drift? To nie takie proste...

                            No, ale przecież każdemu bardziej leży co innego....jedni wolą FR (w tym Ja), inni 4WD :wink:
                            Osobiście na pierwsze drifty polecam, seryjną Silvie S13/S14/S15, tor na morelowej górce (Apricot Hill), opony Przód: N2 Tył: N1, i podstawy można załapać....moim zdaniem nie ma co zabierać się za to jakimś RUF'em czy M5, tylko na początek auta łatwiejsze w kontroli :wink: 246KM seryjnej S15 w zupełności wystarcza, powiem wam, że przy odrobinie samozaparcia 147 - konnym Levin'em też daje się driftować, po prostu na początku należy nabrać wyczucia gazu i tego jak samochód zachowuję się i skręca przy danych prędkościach. Ogólnie to najpierw polecam przejechać się wybranym samochodem po wybranym torze bez "slajdów" (kilka okrążeń), a dopiero potem zacząć zarzucanie zadkiem :wink:

                            Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Drift? To nie takie proste...

                              Zamieszczone przez poindexter
                              Zamieszczone przez Bumelo
                              Na sam poczÄ…tek to ja doradzam tryb arcade i fr`a do 350 km.
                              Co cię tak zdziwiło

                              Lukas lecz za sterami Awd nie polecisz całego długiego łuku na Apricot Hill ; )
                              A Fr to juz całkiem inna bajka : )

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X