Drift... hm wszyscy pytaja jaki jest najlepszy samochod i prosza o ustawienia. Taka jest prawda ze opinii jest tyle ilu nas jest. Sam szukajac ustawien naczytalem sie ruznych sposobow. Niema jednego uniwersalnego. Sam dopiero sie tego ucze i mysle ze mozna sie tylko sugerowac ustawieniami i kombinowac samemu. POza tym kazde auto prowadzi sie inaczej.
W sumie to nie o tym mowa.
Mam pytanie do kogos kto sie na tym zna. Juz na wejsciu powiem ze "driftuje" Mazda Rx8 Concept. >>~540BHP (o ile pamietam) Ustawienia kombinowalem sam.
Ale niech ktos mi powie.Kiedy wchodzi sie juz poslizgiem w zakret to dusic go na wysokich obrotach nizszego biegu? Czy na nizszych wyzszego biegu?
Tu mam dylemat... kiedy dusze go na wysokich obrotach to na ostrzejszych zakretach ma tendencje do spinowania, zas na lagodniejszych nie osiaga dobrej predkosci i nie stawia go bokiem. Kiedy zas mam wyzszy bieg i mniejsze obroty to na ostrzejszych zakretach slabnie i nie pali gumy,czasem ratuje redukcja ale trzeba wyczuc. Zas lepiej sobie radzi na lagodniejszych zakretach.
Myslalem nad ustawieniem skrzyni biegów. Myslicie ze krutsze przelozenia by cos pomogly?
Co do ustawien zawieszenia to wydaje mi sie ze trzeba je modyfikowac z zaleznosci od toru. Bo na jednym lepiej mi sie driftuje na jednych utawieniach na innym na innych etc.
I co do driftu jest lepsze? NA tune czu turbosprezarka?
Z tego co wiem NA tune zapewnia nam moc juz od nizszych obrotow zas Turbo dopiero od wyzszych.
Ja sie na tym nie znam dlatego pytam jesli popelniam jakis blad to wytlumaczcie mi
Z gury dzieki za odpowiedz i sorka za ewentualne bledy.
W sumie to nie o tym mowa.
Mam pytanie do kogos kto sie na tym zna. Juz na wejsciu powiem ze "driftuje" Mazda Rx8 Concept. >>~540BHP (o ile pamietam) Ustawienia kombinowalem sam.
Ale niech ktos mi powie.Kiedy wchodzi sie juz poslizgiem w zakret to dusic go na wysokich obrotach nizszego biegu? Czy na nizszych wyzszego biegu?
Tu mam dylemat... kiedy dusze go na wysokich obrotach to na ostrzejszych zakretach ma tendencje do spinowania, zas na lagodniejszych nie osiaga dobrej predkosci i nie stawia go bokiem. Kiedy zas mam wyzszy bieg i mniejsze obroty to na ostrzejszych zakretach slabnie i nie pali gumy,czasem ratuje redukcja ale trzeba wyczuc. Zas lepiej sobie radzi na lagodniejszych zakretach.
Myslalem nad ustawieniem skrzyni biegów. Myslicie ze krutsze przelozenia by cos pomogly?
Co do ustawien zawieszenia to wydaje mi sie ze trzeba je modyfikowac z zaleznosci od toru. Bo na jednym lepiej mi sie driftuje na jednych utawieniach na innym na innych etc.
I co do driftu jest lepsze? NA tune czu turbosprezarka?
Z tego co wiem NA tune zapewnia nam moc juz od nizszych obrotow zas Turbo dopiero od wyzszych.
Ja sie na tym nie znam dlatego pytam jesli popelniam jakis blad to wytlumaczcie mi

Z gury dzieki za odpowiedz i sorka za ewentualne bledy.
Komentarz