Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wasz sposób na drift?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    To jest tzw. rybka.Daj mniejszą kontre i lekko dodawaj gazu.Nie wiem ile masz mocy w tej RX ale gaz trzeba dawkować :wink: .
    NO VTEC-NO FUN

    Komentarz


    • #32
      A słyszałem, że lepiej dla początkujących jest ścigać się samochodami 4WD,a niewiem czy to prawda...

      Komentarz


      • #33
        ...a w RX-8 mam 374KM.

        Komentarz


        • #34
          Zamieszczone przez PikuÅ›
          ...a w RX-8 mam 374KM.
          jesteś początkujący? To zbyt dużo mocy... Zrób sobie tak na ok. 300KM :wink:
          NO VTEC-NO FUN

          Komentarz


          • #35
            Siemka,
            Początkującemu polecam Mazde RX-7, ósemka tez fajna choc skupiałbym sie bardziej na poprzedniczce.Bardzo łatwa w prowadzeniu.Najwiekszy bład początkujących to własnie zbyt wielkie zwiększanie mocy co sprawia kłopoty.Apropos tego co piszesz i ADVAN takze to brak ciągłej kontroli kierownicą i jak kolega wspomniał brak dozowania gazem zapewne.4WD dla początkujących? chyba na twin ring motegi gdzie jezdzi sie w kółko :wink:

            Pozdrawiam,
            Nomuken
            Członek Drift Xtreme

            Komentarz


            • #36
              Ja zaczynałem od...Lanci Straros...wiem że fanboje JDM się oburzą jak to? A ja na to że nie tylko czarni grają w NBA Poza tym autko jest dosyć łatwo opanować w jeździe bokeim bez żadnego tuningu(LSD i oponki ofkoz oraz skrzynia biegów i tamte pierdoły) ale potrafi niemile zaskoczyć...

              Komentarz


              • #37
                Zrobiłem sobie teraz Mitsu Evo. VIII i muszę przyznać, że jest bardzo dobre jak dla mnie. Jest tylko jeden szkopuł- jest pewien długi zakręt na Apricot Hill Raceway i nigdy nie mogę wejść w niego jednym, pełnym driftem, tylko zawsze jak wchodzę to dochodzę max. do połowy zakrętu i stawia mnie normalnie i muszę zaczynać drift od nowa...
                Bardzo mnie to denerwuje.

                Co robię źle? To wina samochodu czy brak doświadczenia?

                DajÄ™ ustawienia mojego Mitsubishi Evo. VIII MR GSR

                Moc: 380KM/6500rpm
                Moment: 528.32NM/3500rpm

                Kupione części:

                Wyścigowy wydech
                Chip
                NOS
                Wyścigowy duży intercooler
                Wyścigowe hamulce
                Kontroler hamowania
                Wyścigowe zawieszenie
                Wyścigowa przekładnia biegów
                Potrójne sprzęgło
                Wyścigowe koło zamachowe
                Wał korbowy z karbonu
                LSD Fully customisable (to chyba dyferencjał )
                Opony Standardowe N3

                Ustawienia:

                Hamulce:
                Brake balance F-10/R-24

                Zawieszenie:
                Spring rate F-5.0/R-3.2
                Ride height F-92/R-92
                Damper's po 7
                Camber angle F-4.0/R-0.0
                Toe angle F-2/R--2
                Stabiliser F-5/R-7

                Skrzynia biegów:
                Auto settings 11

                Systemy:
                ASM system (Oversteer)- 0
                ASM system (Understeer)- 17
                TCS Controller- 0

                LSD:
                Initial torque F-10/R-10
                LSD acceleration F-40/R-40
                LSD deceleration F-20/R-20

                Komentarz


                • #38
                  http://rapidshare.com/files/19750646/Drift1.wmv
                  Członek Drift Xtreme

                  Komentarz


                  • #39
                    Można jakiś opis bo nie wiem czy ściągać?

                    Komentarz


                    • #40
                      niechodzi o moc wszystko tkwi w technice.nawet mając 150 koni idzie ten zakręt pieknie przeleciec bokiem.To auto prócz LSD i opon pozostało seryjne.Wina lezy po stronie braku doświadczenia napewno ale równiez z braku teorii.Nie nauczysz sie tego w tydzien lub dwa...baa bedziesz uczyc sie tego do końca zycia...jesli tylko chcesz :wink:
                      Członek Drift Xtreme

                      Komentarz


                      • #41
                        http://www.granturismo.pl/forum/viewtopic.php?t=1691
                        Członek Drift Xtreme

                        Komentarz


                        • #42
                          Jakiego LSD uzywac do driftu bo ja wogole nie iwem co to jest blokada dyferencjału??? help....

                          Komentarz


                          • #43
                            Ja używam Full...

                            Komentarz


                            • #44
                              Ja osobiscie kupuje z reguły fully customizable i nic w niej nie ruszam (z reguły) :wink:
                              Członek Drift Xtreme

                              Komentarz


                              • #45
                                Ja uczę się Nissanem SIlvią S13 2000cm sześciennych, rocznik '92, moc około 300 koni. Nic nie ruszałem w ustawieniach oprócz obniżenia zawieszenia, prawie full-tune i założenia economy. Ucze się na Trial Mountain, Tsukuba Wet i Fuji Speedway 2005. Na razię próbuję opanowywać "rybkę" na co drugim zakręcie...


                                Nie ma się co oszukiwać - GT4 to nie Need for Speed Carbon. Tutaj się driftuje "naprawdę"...

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X