Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wasz sposób na drift?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wasz sposób na drift?

    Nho...a więc.
    Generalnie jestem raczej lama w driftowaniu. Żeby nie powiedziec że "wielka lama". To chciałem sie zapytac jaki jest wasz spodób na drift ?? Jakie auto najlepsze do nauki jest i ogóelnie pare porad "jak to sie robi" Może jakieś ustawienia do samochodów. Próbuje od jakiegos czasu, jakieś postępy są, ale mimo to chciałem usłyszec pare porad.
    Jakbyście byli tak mili i troche pomogli...........
    Drift.....nauka jazdy......L

  • #2
    Do nauki polecam stara dobra corole(sprinter tureno) jednak dobre jaest prawie kazde auto z silnikiem z przodu i napedem na tyl.
    Na poczatek serją ,oczywiscie z kontrolami znoszen na 0!! ,na kola tylnie zakladamy sumulationy albo(w 4)opony nr1 na przod serie. Najlepiej zaczac cwiczysc na seri zakretow ktore nastepuja po sobie(pierwszy dlugi luk puzniej krotsze ..probujac po pelnym drifcie przejsc w drogi itd. metod na wprowadzenia auta w poslisg jest wiele i lepiej nie sugerowac sie czyims upodobaniem ..na poczatek wchodz w zakred z duza predkoscia ..pusc gaz i czekaj ,auto powinno zaczac wychodzic tylem ,kiedy to sie stanie szybka katra z wyczuciem i dawkowanie gazu(nie za slabo) aby auto nie wykrecilo bąka. nauczy cie to panowania nad autem ..puzniej metodzuy na wejscie w uslizg zaczna przychodzic ci same na mysl jak zlapiesz podstawy poslizgu ..najtrudniejsze jest driftowanie w seri zakretow kiedy po pelnym uslizgu trzeba zlamac zuo w 2strone nie tracac predkosci ..ja to robie puszczajac gaz szybkim odbiciem kierownicy i pelnym gazem ..wtedy auto odraca sie w 2 strone i mozna pokonac kolejny zakret . kiedy opanujesz poslizgi na seri bez problemu bedziesz mogl wykozystywac je w wyscigach (ja przeszedlem cale gt4 bez uzywania zadnych kontroli ..podobnie w 3) ..do nauki polecam 3 czesc ..latwiej w niej sie driftuje.

    Komentarz


    • #3
      Ja polecam Holdena Monaro i trasę Hong Kong. Tam uczę się driftować i tą furą jest super.
      Podstawa to odpowiednia kontra i wyczucie gazu.
      Życze dłuuuuuugich driftów!!
      You cannot go really fast without frightening yourself occasionally

      Komentarz


      • #4
        w gt4 jest bardzo trudnodriftowac cwicze juz pare dni i nic nie wychodzi lipa w gt2 latalem jak glupia na zakretach a tu nic ale cwicze dalej

        Komentarz


        • #5
          W GT2 nawet w porównaniu do GT3 jest łatwo. W GT4 doszedł jeszcze motyw "ryby", tzn. wpadasz w poślizg, kontrujesz (za mocno), w padasz w poślizg na drugiej stronie, jeszcze mocniej kontrujesz i kręcisz bąka. Ja tam nie mam problemu z wyprowadzeniem wozu z poślizgu, "małe" drifty też robię, ale tak na poważnie nie ćwicze. Ciekawsze jest pokonywanie kolejnych wyścigów (ta kara 5 sek. w nie których wyścigach jest cholernie irytująca).

          P.S.
          Jakim autem ćwiczysz? Ja jeżdzę BMW M3 (mój 1st car).

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez typek_17
            w gt4 jest bardzo trudnodriftowac cwicze juz pare dni i nic nie wychodzi lipa w gt2 latalem jak glupia na zakretach a tu nic ale cwicze dalej
            Spróbuj na początku 4WD typu Lancer ...

            Komentarz


            • #7
              wkurzaja mnie te systemy poslizgu i nadsterownosci i pod...zawsze sa wlonczone nawet w najstarszych samochodach troche to lipne jest .. co wy o tym sadzicie?wogle mnie to denerwojebo z tym latwo wygrac kazdy wyscig a bez to juz bardzo trudnooo

              Komentarz


              • #8
                Jeżeli jesteś już PRO możesz wyłączyć, wchodząc w settings.

                Komentarz


                • #9
                  nie jestem pro moz ekiedys he .wiem gdzie sie wylancza te ustawienia,a uzywam ich tylko w szybkich samochodach ,wolniejszych jade bez ,ale chodzilo mi o to z enawet fiat 500 posiada takie systemu to jest dziwne czy nawet jakis bardzo stary smaochod co ma 1hp!

                  Komentarz


                  • #10
                    A co do driftow to na czym to robicie?? Pad? Jesli tak to na gałkach czy przyciskach? A może kiera? Ja mam MOMO ale pod PS nie pasuje... zastanawiam sie nad kupnem DFP!
                    Pozdro!

                    Komentarz


                    • #11
                      Witaj Turbo
                      gdzie zmieniasz ustawienia,
                      proszę o jakąś podpowiedź
                      "wiem gdzie sie wylancza te ustawienia"
                      pozdro

                      Komentarz


                      • #12
                        jakie ustawienia bo nie kumam teraz to juz sam potrafie wylanczac!

                        Komentarz


                        • #13
                          dwa posty wyżej
                          :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            a jak driftować?
                            w moim przypadku uczę się na podstawie lekcjii naszego guru PL M Polody.
                            Samochód BMW M5.
                            Ustawienia samochodów - ktoś już gdzieś na którymś forum podał
                            http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=67969
                            W D1GP Japończycy inicjują drift ręcznym ,a potem dozujemy gazem i kierownicą.
                            Ważne by wiedzieć wcześniej jak chcemy pokonywać dane zakręty.Musimy wiedzieć jak złożyć samochód przed zakrętem.
                            No i dużo ćwiczyć.
                            Jeśli idzie o drift na ekranie to dopiero zaczynam , ale zaczyna mi wychodzić.
                            Łatwiej driftuję na drodze , ale widzę duże podobieństwo.
                            No i tak to widzę.
                            Powodzenia

                            Komentarz


                            • #15
                              ja polecam driftowanie samochodami z serii D1
                              jakieś słabe opony i hejaaa! wystarczy gaz do oporu wcisnąć w zakręcie i już jedzie bokiem, nie trzeba bujać przed zakrętem żeby samochód zaczął się ślizgac wystarczy odpowiednie wyczucie gazu

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X