Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Podstawowe części do driftów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Podstawowe części do driftów

    Có¿ mo¿na w aucie zrobiæ, by bez odel¿ania i podnoszenia mocy nie¼le siê ¶lizga³o ??? Za przyk³ad niech pos³u¿y SL 600 z 98' (najlepiej czarny). Zapoda³em mu "gwint" no ale to nie jest "to". W sumie ju¿ nie¼le mi idzie taki do¶æ d³ugi nawrót na Citta di Aria, ale przy 40 km/h . Nic szybszego. Mo¿e cu¶ poradzicie ??
    Aufrecht Melcher Grossaspach

  • #2
    załóż mu normalne opony - mają gorszą przyczepność, więc lepiej będą się ślizgały

    możesz też skrócić skrzynię biegów, to może pomóc

    oczywiście "wspomagacze" kierowania musisz mieć ustawione na 9, ale to na tyle oczywiste, że nie warto w zasadzie wspominać
    Nurburgring:
    6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
    6.43 SLR stock/slicks
    6.51 M5 stock/slicks
    6.54 NSX type R
    8.03 RS4 stock
    8.20 S4 98 stock

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez owkogt4
      "wspomagacze" kierowania musisz mieæ ustawione na 9
      No jak ??? To elektryka ma byæ w³±czona ??? Co¶ Ci siê chiba omyli³o :wink:

      A co do opon, to jest jeden problem. Otó¿ "Normale" mog± mieæ wiêkszy profil, a przy robieniu driftów lubiê sobie pocykaæ fotki, a wysoki profil nie wychodzi ³adnie. No ale to muszê jeszcze sprawdziæ...
      Aufrecht Melcher Grossaspach

      Komentarz


      • #4
        podstawa to ustawic wszystkie wspomagacze na 0!!!!!!!!!!!!!!! i mozno wrzucic auto w zakret ,puzniej ostro gazu jak zajdzie potrzeba redukcja biegu i kontry ..w gt4 delikatne(bardziej czule prowadzenie) powodzenia ,sztuka ta udaje sie nawet przednionapedowkami ale tu trzeba podlubac w zawiasie ..najlepiej przed probami obejzec sobie filmy macka polodego(z GTdrifting) lub poczytac o tej sztuce jezdzenia ..nic trudnego!!! odziwo puzniej odruchy przechodza do normalnego zycia ..ja to wykorzystuje w kjs na starym dobrym kancie

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Rudy
          Zamieszczone przez owkogt4
          "wspomagacze" kierowania musisz mieć ustawione na 9
          No jak ??? To elektryka ma być włączona ??? Coś Ci się chiba omyliło :wink:

          A co do opon, to jest jeden problem. Otóż "Normale" mogą mieć większy profil, a przy robieniu driftów lubię sobie pocykać fotki, a wysoki profil nie wychodzi ładnie. No ale to muszę jeszcze sprawdzić...
          oczywiście, że 0 pomyliłem klawisze na klawiaturze
          Nurburgring:
          6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
          6.43 SLR stock/slicks
          6.51 M5 stock/slicks
          6.54 NSX type R
          8.03 RS4 stock
          8.20 S4 98 stock

          Komentarz


          • #6
            Witam wszystkich
            Są gdzieś przetłumaczone na polski ustawienia samochodów?
            pozdro

            Komentarz


            • #7
              Wiem że na http://www.gtvault.com znajdziesz wszystkie ustawienia w języku angielskim.

              Komentarz


              • #8
                dziwne ze nikt nie pisze o LSD.. to podstawa inaczej fura bedzie smarzyc tylko wewnetrzna opone... no i spiac go na maxa szkoada ze da sie tylko na 60%

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez ictus
                  dziwne ze nikt nie pisze o LSD.. to podstawa inaczej fura bedzie smarzyc tylko wewnetrzna opone... no i spiac go na maxa szkoada ze da sie tylko na 60%

                  Mam mała prośbe. kto mi wytłumaczy działanie LSD.
                  (Jak ustawienia poszczególnych suwaków wpływają na prowadzenie auta)
                  Z góry dziękuje i pozdrawiam
                  Gram, bo lubiÄ™!

                  Komentarz


                  • #10
                    Co do dzialania LSD po przesunięciu suwaków to opis działania jest wyświetlany w zależnosci którym paskiem sie bawisz wystarczy przetłumaczyć bądż sie domyślisz o co biega.Ja osobiscie kupuje tylko w pełni regulowane LSD i to wszystko żadnych zmian w settings, no chyba że lubisz sie bawić .
                    Członek Drift Xtreme

                    Komentarz


                    • #11
                      najpierw trzeba zrozumiec zasade dzialania mechanizmu roznicowego o zmniejszonym tarciu... tu odsylam do googla bo nie ma sensu tego pisac...
                      co do ustawien to
                      initial torque to jakby to najprosciej ujac sila przy jakiej dyfer zaczyna sie spinac czyli im mniejsza ustawimy tym juz prz mniejszych roznicach predkosci obrotowych dyfer zaczyna sie spinac
                      nastepne dwa suwaki to procentowa przedstawiona sila spinania kol... gdzie 50% oznacza ze na jeden obrot kola mniej obciazonego przypada pol obrotu etgo dociazonego
                      pierwszy suwak odpowiada za spiecie przy przyspieszaniu a drugi za zwalnianie... tyle...

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez ictus
                        najpierw trzeba zrozumiec zasade dzialania mechanizmu roznicowego o zmniejszonym tarciu... tu odsylam do googla bo nie ma sensu tego pisac...
                        wydaje mi sie ze chodzi o mechanizm roznicowy o zwiekszonym tarciu wlasnie sam mechanizm roznicowy ma za zadanie wyrownywac predkosci obrotwe kol - glownie na zakrecie - rozny promien skretu kol - rozne predkosci do pokonania roznej drogi....LSD czyli popularnie zwana szpera ma za zadanie blokowac ten mechanizm czyli wlasnie zwiekszac jego tarcie...powoduje to ze obydwa kola obracaja sie z taka sama predkoscia - sztywna os (calkowita blokada mechanizmu) lub z podobnymi predkosciami - czesciowa blokada mechanizmu - zwiekszone tarcie...

                        Zamieszczone przez ictus
                        initial torque to jakby to najprosciej ujac sila przy jakiej dyfer zaczyna sie spinac czyli im mniejsza ustawimy tym juz prz mniejszych roznicach predkosci obrotowych dyfer zaczyna sie spinac
                        nastepne dwa suwaki to procentowa przedstawiona sila spinania kol... gdzie 50% oznacza ze na jeden obrot kola mniej obciazonego przypada pol obrotu etgo dociazonego
                        pierwszy suwak odpowiada za spiecie przy przyspieszaniu a drugi za zwalnianie... tyle...
                        no to zes mu wytlumaczyl jak wplywa na prowadzenie auta


                        no wiec z moich obserwacji i doswiadczen wynika ze:
                        - LSD Acceleration - jest to blokowanei mechanizmu podczas przyspieszania - wcisniety gaz...dla samochodow z tylnym napedem ustawiam zwykle w okolicach 40-50 - pomaga wychodzic z zakretu z gazem wlasnie.....do driftu obowiazkowo trzba blokowac....

                        - LSD Deacceleration - blokowanie mechanizmu przy hamowaniu - im mniejsza wartosc tym pozniej bedziesz mogl dohamowywac - ustawiam kolo 10-15 - mozna wtedy hamowac wchodzac juz w zakret jednak zmniejsza sie stabilnosc samochodu podczas hamowania i nabiera tendencji do myszkowania po drodze podczas hamowania

                        - LSD Initial - to jest dzialanie szpery podczas gdy nie wciskamy ani gazu ani hamulca czyli jak samochod nie przyspiesza i nie hamuje - ustawiam nisko kolo 7-10 - jesli ustawimy to wyzej lub za wysoko to zmniejszamy tym samym wplyw LSD Accel i Deaccel oraz zmniejszamy zwrotnosc - gorzej sie skreca....

                        Komentarz


                        • #13
                          Naprawdę wielki wielkie dzięki za wyczerpujące fachowe odpowiedzi.
                          Pozdrawiam
                          Gram, bo lubiÄ™!

                          Komentarz

                          PracujÄ™...
                          X